18.02.2012

Thanx to Pantene!


Her gelen hediyeye ayrı post yapmak gibi bir adetim olmasa da, Pantene'in gönderdiği paket o kadar hoşuma gitti ki, sizlerle de paylaşmadan duramadım. "Uzay teknolojisi saçlarınızda" sloganıyla hazırladığı bu set birkaç saç grubuna göre düzenlenmiş. Ben kalın telli saçlara sahibim ama şansıma ince telli saçlara göre bir set gelmiş :) Yine de denemeden duramadım. Kokuları muhteşem, "Saçların ne güzel kokuyor" diyenler bile oldu :) Zaten gür ve hacimli olan saçlarım, çok daha dolgun oldu, zaptetmekte zorlanıyorum. Tahminimce ince telli saçlara sahip olanlar bu ürünleri kullandıktan sonra süper mutlu olacaklar :) Ben de en yakın zamanda kendi saç tipime göre olan seriyi alacağım. Ayrıca paketten çıkan siyah kadife kutuyu büyük bir merakla açtım, içinden şık bir göktaşına yapıştırılmış mini ayna ile adıma düzenlenmiş özel bir plaket çıktı. Çok tatlı değil mi? :) 
NOT: Bu arada blogun yeni tasarımını nasıl buldunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :)

As you know, I don't prefer to post for every gift sent to me. But Pantene's set made me really happy, I couldn't do without sharing with you. And I immediately tried them. It was not exactly for my hair type but I can say that it is  really working :) I am going to buy the Pantene set for my hair type. they used Nasa's technology for them :) They smell awesome and somebody said that my hair smells great :) In the black velvet box, there is a mirror attached to a meteor :) So nice :) And there is a plaque has been edited for my name. Isn't it so sweet? :)
PS. Btw, how did you found the new design of the blog? Waiting for your comments :)





7 yorum:

  1. İnce telli saçlı biri olarak denemek lazımm o halde. teşekkürler;)

    modaliza.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. sayfan hoş olmuş.sade net kullanışlı.görsel iyi :)
    güle güle kullan
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Yıllarca pantene kullanmış, sonradan yollarımız ayırmıştım ama deneyelim bakalım:)tasarım süper gerçi eski hali de güzeldi:))

    YanıtlaSil
  4. pantene'in kokusuna oldum olası bayılırım. Bu arada blogun yeni tasarımı çok ferah çok şık olmuş. Her zaman ki gibi Queen'i izlemeye devam:)))

    YanıtlaSil
  5. ModaLiza, tavsiye ediyorum :)

    Habinos, teşekkür ederim yuppi beğendiğine sevindim :)

    Kitap eylemcisi, ay çok teşekkür ederim :) Bakalım değişiklik yaptık işte :) Pantene güzel ya :)

    Esrates, evet bence de en iyi koku Pantene'de.. Tasarımı beğendğine de çok sevindim :) Çok teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  6. Awwwwww...lucky you! I'm a huge Pantene fan too!

    YanıtlaSil
  7. zümracımm, blogun bu sekılde cok daha güzel olmuş. çok net gözüküyor hersey. seni takip etmeye tüm hızıyla devammm :)))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...