14.02.2012

It's My Turn


Çok sevgili Aylin at Lila Moonlight ve MadambFashion beni mimlemişler! Cevaplar hazır :)

1. Sence çok anlamlı bir söz?
The world is like a mirror, smile at it and it will smile back! :)

2. Makyajında olmazsa olmazın?
Göz kalemi ya da eyeliner olmazsa kendimi solgun hissediyorum.

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Makyajımı temizlemeden asla uyumuyorum ve cildimi düzenli olarak nemlendirmeye dikkat ediyorum.

4. En sevdiğin içecek?
Taze sıkılmış portakal suyu :) Bir de Ice Tea Mango..

5. Nefret ettiğin bir şey? 
Nefret duygusundan uzak durmaya çalışıyorum ancak kıskanç ve art niyetli insanları sevemiyorum...

6. En çok sevindiğin iltifat?
Beni motive edecek her şey olabilir. :)

7.Favori kitabın?
"Küçük Prens"in yeri bende ayrıdır.

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü?
Ben kendimi pek benzetemiyorum ya :) Ama soruyu cevapsız bırakmamak adına hemen Facedouble.com dan yardım aldım. Ve çok alakasız isimler çıktı.. İlk 3: Joanna Going, Drew Barrymore ve Amelia Vega.. Bu arada beni son zamanlarda Sex and The City'nin Charlotte'u Kristin Davis'e benzetenler oluyor. Yaz tatilinde Koreli bir grup kız gelip Miranda Kerr'e çok benziyorsun demişti, hala onun etkisindeyim :P Bilemedim. Sizce kime benziyorum :))

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
Herkesin ortak olarak beğendiği hiç bir ürün yok zaten :) Mesela bu sıralar kesik üstler moda, ben henüz sevemedim. Ugg'da da böyle olmuştu, sonradan ısındım :)

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü?
Şu anda MAC'ten bir pudra ve Dior Addict serisinden bir ruj almak istiyorum. :)

Benim mimlerim de bu bloglara gidiyor:


1. The most meaningful sentence for you?
The world is like a mirror, smile at it and it will smile back! :)

2. A must for your make up?
Eye pencil or eyeliner :)

3. What's your beauty secret?
I always clean my make up before going to bed.. And of course, regular moisturizing.. 

4. Favourite drink?
Fresh orange juice.. :) And Ice Tea Mango

5. What do you hate?
I don't like "hating" something.. But I don't like jelaous and baleful people..

6. Favourite favour?
Something, make me more motivated :)

7. Favourite book?
Le Petit Prince...

8. Who do you look like?
I don't know.. :) I checked from facedouble.com now and the results are interesting.. Joanna Going, Drew Barrymore and Amelia Vega.. But somebody said that I'm look like Charlotte in Sex and the City, Kristin Davis.. And there were some girls just said Miranda Kerr.. Oh my God :))

9. A product you don't like but everybody loves?
It can be change and I don't believe there is a product which everybody loves it :) Firstly I didn't like UGG Boots, but then I loved them too :)

10. Which cosmetic products would you like to buy now?
A transparent powder from MAC and a lipstick from Dior Addict.. :)

And now it's your turn! :) I chose these blogs:

9 yorum:

  1. Biraz daha yakindan tanimis oldum canim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. YAY! I'm gona do it right now! Thank you so much for tagging me!

    YanıtlaSil
  3. yakından tanımak adına mimlere bayılıyorum=9

    YanıtlaSil
  4. Zumracim, yaptigin icin cok tesekkurler : ) Kitap konusunda ortagiz : ) 5 ve 6 ya da katiliyorum, 9 a da : ) Bir de link konusunda teknik bir yardim vereyim, postlari yazarken ustteki menude insert image in sol tarafinda mavi ile Link yazar, ona tikladiginda istedigin text i girip alttaki satira da web adresini copy paste yapiyorsun. Design sayfasinda bir yerde de linkler icin textin hangi renkte olmasini istedigini de secebiliyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Guzelgul, :))

    Suomi, thanks!

    Bc, ben dee :)

    Lila moonlight, evet kitaplarımız ortak :)) Linkleri biliyorum aslında dedğin gibi yapmayı, genelde de kullanıyorum da bu sefer bloglaırn adını tam yazmak geldi içimden :) yine de teşekkürler :*

    YanıtlaSil
  6. Nice blog here, follow you! follow me back?
    XOXO

    YanıtlaSil
  7. Zümracım yeni gördüm =( teşekkür ederim, en kısa sürede yapmaya calışacağım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bir Demi Curve daha : )

    YanıtlaSil
  9. Ylenia, thank you :))

    Berilla, hehehe tamam canım, uygun olduğunda yaparsın bir ara ;)

    Shhypie, çak o zaman :) Demi Curve kardeşliği :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...