16.02.2012

Levi's & Lunapark Queen // SS 2012 Collection - Part 1


Geçtiğimiz hafta Levi's İlkbahar Yaz 2012 Koleksiyonu için Beyoğlu Showroom'da bir çekim gerçekleştirdik. Çok da keyifli oldu. :)  Önce yeni sezon showroom'dan bayıldığım parçaları tek tek seçtim. O kadar güzel şeyler var ki, kendimi baya kaptırıp her şeyi toplamışım neredeyse :) Sonra da bu parçalarla sizler için yedi farklı kombin hazırladım. İlk dördü taze taze burada, devamı ise Part 2 olarak çok yakında :) Henüz yeni sezon ayakkabılar showrooma giriş yapmadığından, Sonbahar Kış 2012 Koleksiyonu'nun harika çizmelerini göreceksiniz. Bileklikler ve saat de bana ait. Ve geri kalan her şey Levi's SS 2012! Her kombin için favori parçalarımı da sıralıyorum, haydi başlayalım :)


İlk kombin, tam benlik! Yazın bayılarak giyebileceğim bir outfit oldu. Öncelikle showroomda bu ipek gömleği bulduğumda yaşadığım şaşkınlığı görmeliydiniz. Şunu söyleyebilirim ki, Levi's bilinen genel yargının aksine kottan çok daha fazlası! Evet vücudunuzun kıvrımlarına en uygun kotu burada bulabilirsiniz, ama bu ekru ipek gömlek gibi efsane parçalarla da her an karşılaşabilirsiniz. :) Bu arada bu şort yaz alışveriş listeme çoktaaan eklendi :)





İkinci kombinin renklerine bayıldım. Aynada kendimi görünce pozitif enerji doldum :) Aynı anda "Hey soul sister" da çalmaya başlayınca, tamam dedim, bu kesinlikle doğru outfit :)


Gömlek öyle güzel bir lacivert ki, bayıldım.. Binlerce kombinin kurtarıcısı olabilecek bir parça.. Pembe pantolon ise yine yaza damgasını vuracak cinsten, ikisinin renk uyumu ise bence harika. Koyu kahverengi parçalarla kombinleyerek bir denge oluşturmak istedim. Nasıl olmuş? :)




Ve sırada üçüncü kombin :) Uçuk mavi askılı elbiseyi yazın plajda, yazlıkta vs. uçuş uçuş hayal edebiliyorum.. Etek boyu ise benim için mü-kem-mel :) Bu elbiseye de yine yeni sezondan seçtiğim ve renklerine bayıldığım bu gömlek ve kemerle hareket katmak istedim.




Bu kombinde başımın tacı parça tabii ki Levi's Curve ID pantolon! İtiraf ediyorum, ilk defa denedim bu seriden bir pantolon ve skinny olmasına rağmen bu kadar rahat olan ve vücudu bir tayt gibi saran kot pantolon var deseler inanmayabilirdim. O kadar güzel renk seçenekleri var ki :) Kot pantolon arayışında olanlara hiç düşünmeden tavsiye edebilirim. Önemli olan beden numaraları değil, sizin kıvrımlarınızın şekli diyor Levi's, çok da doğru diyor. Kendi kıvrımlarınızı kolayca keşfetmek için Levi's harika bir online sistem sunmuş, buraya tık tık :) Benim kalıbım Demi Curve'miş mesela.. Ayrıca Levi's İngilizce sitede de çok eğlenceli bir quiz ve kendini ölç bölümü var, bunları da şimdi yaptım ve mezuremle çok eğlendim, yine Demi Curve çıktım :)) Siz ne çıkacaksınız merak ediyorum :) Bakalım başka kimler Demi Curve?


Serin yaz akşamları için süper kullanışlı bu hırkanın içindeki desen renginde seçtim kotumu :) Biraz renk katmak içinse kırmızı tonlarından yardım aldım. Tşört, çanta, kemer bir kombini hareketlendirmek için çok güzel seçenekler sunabiliyor. :) Bu arada bu gri botların hemen hemen her kombine yakıştığını fark ettiniz mi?? :) Şu an mağazalarda indirimde, kış sezonunu kapatıyoruz! Acele edin bence :) Not: Çok da rahattı, kahve çizme de öyle..



İkinci part olarak yayınladığım diğer kombinlere de buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bu arada yorumlarınızı merakla bekliyorum :) Beğendiniz mi???

Styling: Lunapark Queen
Photos by: Demet Köroğlu

Last week we made a photo shoot for Levi's Spring Summer 2012 Collection. And it was so fun to me :) Firstly we went to Levi's showroom and I chose my favourite products from new season. I loved all the things there :) It was a heaven to me :) Then I created 7 different outfits. Here the 4 outfits for Part 1, soon you'll see the other ones in Part 2 too :) Because of new season's shoes haven't arrived to showroom yet, I used Fall Winter 2012's shoes.. And I think, they look also great! The bracelets and watch belong to me. Except these things, all the products you see are from Levi's Spring Summer 2012 Collection! :) 

There are so many favourite things in this outfits. For example in first one, I loved the silk shirt and denim shorts.. I also added the short my summer wishlist! ;) 

In second one, I loved those colours together. This dark blue shirt can save a thousand outfits :) And the pink pants are great for summer! 

For third one, the blue dress is perfect for summer, in beach.. I can imagine :) I wanted change it with the shirt and belt. Did you like it?

And for fourth one my favourite thing is of course the jeans!!! Levi's Curve ID is really perfect for your body shape! So skinny and so comfortable :) You can learn which one is just for you from here. There are a funny quiz and measure yourself part to exlore this. I made it and I'm a Demi Curve. I wonder that which one is yours? :) 

You can see the other outfits of Levi's photo shoot by clicking here as 2nd part, I hope you like these ones.. Your comments are really important to me, waiting for them :) Kisses!

30 yorum:

  1. son denedigin jean cok yakismis.. Bence o jean kacmasin dolabina girsin :)

    YanıtlaSil
  2. Heey inanmıyorum çekim süpper olmuuş! :) Ben en çook ikinci kombini begendim. Kot gömlekle pembe pantolonun uyumuna ve yaydığı pozitif enerjiye bayıldım. Koyu kahve aksesuarlarla tamamlaman da bence en uygun seçim olmuş şöyle bir ağır başlılık katmış kombine. LEvis zaten alanında bir numara marka olarak bunu birkez daha görmüş olduk. Gİdiyim de bi alışveriş yapıyım canım çekti :P =))

    YanıtlaSil
  3. Lulu's Life, evet onu da almayı düşünüyorum :) Ah Levis Ah :)))

    Kubilay Sakarya, evet di mi renkler harika :)) Beğendiğine çok sevindim, gerçekten Levi's seviyordum, şimdi daha çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  4. yorum yazmadan geçemedim.. ben de pembe pantolonlu olana bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. pembe pantolon jean gömlek kombini favorim oldu

    harika...

    YanıtlaSil
  6. Fragile, çok teşekkür ederimmm, benim de favorilerimden :))

    Dark olive, İzlemcimmm çok teşekkür ederimm, herkes onu beğeniyor :o :)) Ben de çok sevdim onu :)

    YanıtlaSil
  7. elbiseyi de ben beğeneyim bari:)) hepsi çok yakışmış maşallah

    YanıtlaSil
  8. ilk fotograftaki kombin benimde cok hosuma gitti !! bide o koyu renkte olan kot gömlek !
    cekim harika olmus yalniz !! =)

    YanıtlaSil
  9. Adsız, çok teşekkür ederim :)

    Want more fashion, hhehe benim de hepsi favorim, hepsini seçtiğim için tek tek ayıramıyorum :)) Çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  10. Süpersinnn!!!
    Zevkine hayranım.. :)

    YanıtlaSil
  11. waww.oduncu gömlek,kemer,elbise harika,favorim :)
    hırkalı olanlar da güzel.
    sen çok hoş görünüyorsun.
    sevgiler
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. bu kombinlerdeki parçaların hepsi yeni koleksiyona ait değil mi? gözüme kestirdiğim parçalar var da kaçırmış olursam çok üzülürüm:)

    YanıtlaSil
  13. great post! nice photos ;)

    YanıtlaSil
  14. great outfits! especially love the boots on all pictures :)

    YanıtlaSil
  15. tum kombinler harika!
    levisi cok seviyorum bende, kotlari favorim :) dolabimde her modelden var = D
    yenilerini alma vakti geliyor, o sondakine bayildimmmm
    Sevgiler canim

    YanıtlaSil
  16. 4 numaralı fotoğrafa bayıldım!!

    YanıtlaSil
  17. eda (farfield)17/2/12 21:16

    hepsi çok çok güzel olmuş ben de zevkine hayranım zümracım :) ayrıca blogunun yeni tasarımı da çok güzel.daha da gezilebilir hale gelmiş

    YanıtlaSil
  18. eda (farfield)17/2/12 23:10

    bi de zümra sen iyice zayıflamışsın biraz yemek yeeee :)))))

    YanıtlaSil
  19. Candan, çok teşekkür ederim :)

    Habinos, oduncu gömlek aslında erkek koleksiyonundan :p Çok saol :) sevgiler..

    Aylin, evet evet hepsi yeni sezon, bilezikler ve saat bana ait, bir de çizmeler kış sezonundan, geri kalan her şey yeni sezon :)

    Mespeel, thank you honey!

    Cinnamon and white chocolate, yes I think they're great too, they're from Fall Winter 2012 season..

    Küçük Şeyler, beğenmene çok sevindim :) Evet benim de kotlarına düşkünlüğüm var :) Sevgiler!

    Alışveriş Cini, canım cinimm çok teşekkür ederimm :)

    Miss Starshiny, thank you so much! :)

    Eda, canım çok teşekkür ederim, ama aslında zayıflamadım ya :)))

    YanıtlaSil
  20. I like your style!!!
    Maybe we can follow each other?
    You like art and fashion?

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  21. saatinin fiyatını sorabilir miyim canım? casio nun çok begendiğim bi modeli bende almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
  22. Marcela Gmd, ok honey thank you so much! Yes, I love both of them.. :) Kisses!

    Tugba, canım saat bana Trendkolik isimli blogun hediyesi,çekilişinden kazanmıştım, o yüzden fiyatını bilmiyorum malesef.. Hatta şurada anlatmıştım: http://lunaparkqueen.blogspot.com/2012/01/zorlu-hava-sartlar-sebebiyle-size-kapal.html

    YanıtlaSil
  23. Muhtesem olmuş diğer kombinleri 4 gozle beklıyoruz...

    YanıtlaSil
  24. Muhtesem olmuş diğer kombinleri 4 gozle beklıyoruz...

    YanıtlaSil
  25. Vitrindeyiz, teşekkürlerrr :) Çok yakında geliyorlar! Hem de bir sürprizle birlikteee..

    YanıtlaSil
  26. 2. kombini çok sevdim ve Curve ID'lerin rahatlığına ben de hastayım ;)

    YanıtlaSil
  27. Bilun Şen, evet 2. kombin winner oldu açık ara :) Gerçekten çok rahatlar.. Teşekkür eder öperimmm :)

    YanıtlaSil
  28. Ben en cok o lacivert gomlegi ve de yavruagzi pantalonu sevdim, o kivrilmis tas rengi botlar da cok kullanisli olmali. Guzel eglenceli bir cekim olmus : ) Guzel yorumun icin tesekkurler canim, belki kestiririm saclarimi yine, ama boyle at kuyruugu da cok pratik, hayat kurtariyor : )

    YanıtlaSil
  29. Oh, you look gorgeous. I invite on my blog http://bkwhynotfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...