4.02.2012

Snow Queen :)


Kar yağarken çekilen fotoğraflara bayılıyorum! Hemen hemen bütün bloglar karla kaplanmış durumda ve görüntüler çok tatlı :) Bu fotoğrafları çekerken ellerimiz burnumuz dondu, o nasıl bir soğuk öyle! :) Çok şükür, bu sıralar çalışmıyorum ve bu kar manzarasını elimde kahvemle camdan izleyebilme lüksüne sahibim. Üzerimdeki deri parka anneme ait ve uzun süren bakışmalarımız sonucu, kaçırdım kendisini :) Laf aramızda bu kış birkaç kez daha kaçırmayı planlıyorum :) Oturduğum fotoğrafta ayağımın dibinde duran tek gözlü kardan adamı yeni fark ettim. Zavallı kardan adam, hem cüce hem kör.. :) 

I love the photos in snow! You can see the snow photos in almost all blogs and I find cute them all :) The weather is really cold here and while we were taking the photos I wasn't feel my nose and hands.. But thanks God for I don't need to go out on these days. Because I don't work now, but it's soon :) The leather parka is from my mother's closet. I loved it! And I am going to steal it for a few times more :) I just noticed the snow man in the photo which I'm sitting. Poor snowman! One of the his eyes is blind and he is pygmy.. :)

Deri parka / Leather Parka: Annemin gardırobundan / From Mum's closet
Jean gömlek / Jean shirt: Stradivarius
Leopar jean / Leopard jeans: Zara
Çanta / Satchel: De Vib
Çizme / Boots: İnci
 Mavi bileklik /Blue Bracelet: Accessorize











39 yorum:

  1. nice outfit :)
    I like those boots
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. montuna hasta oldum bana versen :P bir tur atıyım

    YanıtlaSil
  3. Marcella, thanks :))

    Rookie Icon, benim olsa dükkan senin.. Ama işte annemin :Pp..

    YanıtlaSil
  4. Annenin parkasini bence tamamen kacir sen - boyle harika bir parcaya doyum olmaz ;))) Leo kot ve jean gomlek birlikteligini cok begendim ;))) Opuyorum xxx

    http://emilietrend.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. GREAT OUTFIT!LOVE YOUR PARKA!HTTP://MSFASHIONSTREET.BLOGSPOT.COM/

    YanıtlaSil
  6. gercekten ne kadar soguktu di mi ? Bugunse resmen bahar havasi :) Tum resimler cok guzel tatlim.. Annenin parkasi icin bende hemfikirim kacir onu bence de :)) xxx

    YanıtlaSil
  7. kot gömlegi o leopar desenli pantolonunla kombinleyisini çok sevdim! Annenin deri kabani ise çok hos bir vintage parça olmus.

    Sevgiler, Merve

    YanıtlaSil
  8. I love your pants and boots, the outfit is great :)

    YanıtlaSil
  9. Emilie Trend, hehehe bakalım ya denicem :) Beğendiğine sevindim :)

    Ms Fashion Street, thanks honey :)

    Lulu's life, çoook soğuktu :) Evet ve bugün de tam bahar :) Tam kaçırmalık bence de.. Parkayla ciddi düşünüyorum :)

    TurquAzria, beğendiğine çok sevindim :) Evet o vintage kraliçesi ya sorma :)) Arada dolabına girmek gerek :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  10. soğuk moğuk diyorsun ama kuzu biz bişiy hissetmedik valla, sen gene de böyle postlara devam et, karın tadını 1 gün alan İzmir'liler bayrem etsin :))
    çok güzel görseller...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. resımlerın cok guzel cıkmıs.özellıkle havaya bakarken olan :)

    YanıtlaSil
  12. Snow does make a good backdrop. You look beautiful.
    www.thegirlieblog.com

    YanıtlaSil
  13. montun seni ne kadar sicak tutmustur o soguk ve karli havada... almanya da da cok soguk var fakat kar nerdeyse hic yok.. ama o keskin rüzgar insanin yüzünü uyusturuyo.. bu arada gömleginde cok hosuma gitti ! iyi pazarlar =)

    YanıtlaSil
  14. cool look!

    http://rueoh.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. snein kar fotoğrafların da çok güzel canım, kar bloggerlara yaradı resmen :D

    YanıtlaSil
  16. wow snowy pics!!! i wish it would snoe here!! anywaz u look grt
    Btw NEW POST in my blog. If u like we can follow each other in twitter. let me know
    xoxo

    YanıtlaSil
  17. love the whole outfit! :) it looks good together...

    YanıtlaSil
  18. Zümra'cım, kapşonlu pozlarına bayıldım, harika görünüyorsun. AYnı pantalondan bende de var, hatta geçen perşembe giydim, bir sonraki postuma koyucam :)))
    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Darkolive, ahhahaha burada da kar bitti artık kimse inanmaz 2 gün önce kar yağdığına, hiçbir eser kalmadı :) Teşekkürler :*

    Psycho Cat, thanks honey :)

    Dolunay, tşekkür ederim canm :)

    Girlie Blogger, I think so, snow is great for photos :) And thanks :)

    Want more fashion, evet gerçekten parka sayesinde hiiiç üşümedim ama ellerim ve burnum dondu :) Gömleği ben de çok beğenerek yeni sezondan aldım, sana da iyi haftalar! :)

    Svewa, thanks xx

    Hamide, evet evet bence de :) Teşekkür ederim!

    Miss Starshiny, thank youuu :) xxx

    Antee Gurung, I hope you'll have snow too :) Thank you :) xxx

    Cinnamon and white chocolate, thank you so much honey xxx

    Deniz Saatçioğlu, hadi ya, ben de geçen Berilla'da da gördüm, demek bu pantolon da "bloggers item" olma yolunda ilerliyor :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  20. blogumu ziyaret ettigin icin sagol seni hemen izlemeye aldim

    sende buyur tekrar gel istersen....


    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Karda çekilen fotoğrafların tadı bir başka hakikaten, sırf onun için tekrar yağsın istiyorum! :)

    YanıtlaSil
  22. karlar kraliçem, ben senin güzel fotolarına hep bakıyorum , çok güzeller çünkü. yorum yazmasamda sendeyim :)

    YanıtlaSil
  23. süper süper süperrrr :))) çok begendım

    YanıtlaSil
  24. Yemek Heyecanı, Emelcim harikasın öpüyorum, en yakın zamanda tekrar sendeyim :)

    Alışveriş Cini, kesinlikle değil mi ya :) Bir posta daha yağsın.. :)

    Buket, ayyy en güzel yorumlardan biri <3 Çok mutlu oldum :))

    Şenay, canımmmm benim beğendiğine çoook sevindim :*

    YanıtlaSil
  25. Çok hoş pozlar, pozları veren de... bu sene kara doyduk gerçekten, umarım çok uzamaz, yeni postlarda görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  26. hemen geldim bloguna:)) çok yakışmış annenin montu, kapşondaki kürke bayıldım, pantolon da ne güzel bişeymiş ya çok beğendim!

    YanıtlaSil
  27. iyi görüntü.leo ve parka leziz duruyor.çok hoş
    mtlu kal

    YanıtlaSil
  28. upssssssss
    baslık ne guzel olmuus
    tabi sen de :)

    YanıtlaSil
  29. Fotoğraflar çok güzel,sende çok güzelsin canım :)

    Banada beklerim :)

    www.ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  30. Anneciğinin parkası çok güzelmiş.
    Kardan adama gülmekten kırıldım yani :) Zavallının şaftı kaymış :)

    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
  31. outfitini sevdim :)


    www.ozlemce-lik.com

    YanıtlaSil
  32. Awwwwww...so awfully cute!

    YanıtlaSil
  33. çok güzel parka!
    alttan yukarı çekilen portre fotoğrafına bayıldım <33

    öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  34. love the mix of leopard print with denim!!
    xxo

    YanıtlaSil
  35. ANG, bugün yine kar yağıyorrr :) Bir süre daha tv deyimiyle "beyaz örtü" bizimle :)) Teşekkür ederim!

    Yeni hayat, çok teşekkür ederimm :) Beğenmene çok sevindim!

    Habinos, teşekkür ederimmmmm :) sen de mutlu kalll :)

    Kova kadınıyım ben, waow teşekkür ederim :)

    Ezgi Gülbağı, çok teşekkür ederim canımmm :)

    Modamla Burcu, kardanadam bomba :) Yazık... :)))

    Özlemcelik, çok teşekkürler!

    Suomi, awww thxxx :))

    Wear a smile, teşekkürlerrrrr :* :)

    Karolina BH, Thanks honey :)

    YanıtlaSil
  36. sondan 3. posttaki güzelliğini yerim ^^

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...