24.03.2012

After Winter Inspirations


Eveeet kışı artık geride bırakıyoruz, hava miss :) İstedim ki kışı güzel uğurlayalım, bu da ona son atıfım olsun :) Diğer postlarda olduğu gibi favorilerimi saymak istiyorum şu anda. Tek tek baktım fotoğraflara bir kez daha, ama neredeyse her fotoğrafa bayılmış durumdayım, ayırt edemiyorum. Kahverengi deri erkek ayakkabısı, ilk fotoğraf, üçüncü toz pembe bluzlu fotoğraf,  B şapkalı kadın ve adam.. Bunlar net olarak unutulmayacak olanlar benim için.. Sizin favoriniz hangisi bu sefer? :)

PS. Bu arada önceki kış ilhamı için stiller postlarıma buradan, buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.. Sıcak kalın!! ;)

Here is the winter inspiration post to warm you like a latte with caramel syrup! :) As the other inspiration posts I wanna tell you my favourite ones. But I think I loved all of them again!  Brown leather man shoes, first photo, third photo with light pink blouse, the woman with B hat :) I won't forget you! Which one is your favourite?

PS. Btw, if you wanna take a look at my other winter inspiration posts just click here, here and here. Keep yourself warm!! ;)

Source: fash & chips, home is where the hearth is










13 yorum:

  1. schöne inspiration :)

    LG
    Sandy von modewunder


    Ps: Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
  2. güneşi gördüm, dolaba baktım... yenilik lazım :)

    YanıtlaSil
  3. leoparı severim de çorap ve ayakkabı kötü olmuş :D
    http://semforever-semforever.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Blogunu zevkle gezdim,arşivin derinliklerine indim..Çok güzel paylaşımlar var sıkılmadan okudum ve tanıştığıma memnun oldum:)SEVGİLER:))

    YanıtlaSil
  5. Sandy, thank youuu :)

    Fantazi ayakkabı, ben de gördüm, dolaba baktım olmadı, hemen alışverişe çıkmak gerek :)

    Semforever, ya ben de iyi mi kötü mü karar veremedim ama çok ilginç geldi :) O yüzden paylaşmak istedim, belki birilerinin kafasında bir ışık yanar diye :))

    Birincisin, en en en güzel iltifat :) Çok teşekkür ederim, çok sevindim beğenmene, iyi ki geldin, ben de çok memnun oldum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Dolabı yeniden düzenlemeye kaar verdim. Oleey ! İlham oldu bana. :)

    YanıtlaSil
  7. Efegozden, oleeey çok sevindim :) Benim de artık kışlıkları toplama vaktim geldi yavaştan :))

    YanıtlaSil
  8. ilk fotograftaki kiza hayran kaldim dogrusu !!!!!!

    YanıtlaSil
  9. sectiklerin cok hosmus cnm..

    bu kis , yapay kürk alamadim ya , ona yaniyorum :D neyse, bahar geldi artik, gerek kalmadi ;) öyle avutuyorum kendimi :D :D

    sevgiler
    özlem

    YanıtlaSil
  10. geride bırakmayalım üzülür sonra .

    YanıtlaSil
  11. Want more fashion, evet ben de ona hayran kaldığım için en başa aldım :) Ne kadınlar var be vay be dedim içimden :))

    Civciv, teşekkürler canım :) Evet artık seneye alırız yapay kürkleri, çok hoş duruyorlar :) Sevgiler!

    Yorumlasak, bırak ya bırak :) Ona hiçbirşey olmaz rahat ol sen, bizi az mı üzdü kar kıyamet derken :)) Seneye görüşeceğiz nasıl olsa :)

    YanıtlaSil
  12. my favorite is the first one. I love the rich, royal colors! And she is obviously gorgeous too.

    i just found your blog! We should follow each other! Stop by my blog and let me know what you think! I look forward to your visit! hugs from USA!

    God bless
    christine
    beyoutifulhope.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My favourite is the first one too :) Thank you for exploring my blog, kiss!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...