28.03.2012

A Beautiful Saturday Morning


Bu cumartesi sabahı çoook huzurluydum :) Annemle sokağımızın köşesindeki sevimli pastanede kahvaltımızı yaptık, kedileri sevdik, çiçekleri izledik, fotoğraflarını çektik.. :) Çiçekleri izlemek garip gelmiş olabilir :) İlkbaharda ağaçların beyaz beyaz gelin gibi çiçek açmasına bayılırım ben, en sevdiğim şeylerden biridir. Hatta blogu açtığımda ilk yaptığım postlardan biri de bu konu hakkında, post da burada.. İlginç bir şekilde en çok okunan postlarımdan hala :)) Uğurlu geldi sanırım.. Fashion's Night Out tişörtümü o gece aldığımdan beri ilk defa giyiyorum.. (Bu arada çok renkli FNO postu da burada) Çantam ise çoook eski.. :) Ama güzel bir uyum yakaladılar sanki, ne dersiniz?


PS. Arkadaşlar bu arada Elle Ayın Bloggerı yarışmasında adayım ve desteğinizi bekliyorum :) Oy vermek için Facebook hesabınızla "like" yapmanız yeterli :) Link de burada! Teşekkürlerr :**

I was so peaceful on this Saturday morning :) We had breakfast at a small patisserie on the corner of our street with my mum, pet the cats, watched the spring flowers and took photo of them.. Maybe, it's intesting for you, watching the flowers!? :) But ne the most lovely things to me is spring flowers, I love them so much! Even I made a post about them when I was a very very new blogger :) You can see it from here.. It is the first time of wearing this Vogue Fashion's Night Out tee since that night.. (Btw, here the FNO post, so funny!) My bag is really really old.. :) But I think their colours have matched good :) What do you think?


PS. Guys, I'm one of the contestants of "Elle Magasine's Blogger of the Month" competition and I need your support! You can vote me by "like" via your facebook account :) The link is here... Thank you so much!! :**

Tee / Tişört : Fashion's Night Out tee designed by Zeynep Tosun
Jean shirt / Jean gömlek : Stradivarius
Bag / Çanta : Mango
Jeans : Jack & Jones
Flats / Babetler : Zara
Bracelets / Bileklikler : 2nd and 4th fromLuxembourg, 1th Accessorize and 3rd Kuşadası











28 yorum:

  1. Bahar gibi görünüyorsun, ne güzel cıvıl cıvıl :)

    O kediyi yerim ben yerimm :))

    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Kedicik çok şeker <3

      Sil
  2. ne guzel civil civil gorunuyorsun, gununde harika gecmis :)
    kareler cok guzel
    bilekliklerini cok cok sevdim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Ben de bu bilekliklerimi çok seviyorum 2 tanesi 12 yaşında mesela :) Anıları var hep :)

      Sil
  3. canta t-shirt uyumunu çok sevdi mesela ben :)

    YanıtlaSil
  4. ahh o güzel günler buralara da gelse artık:) babet giymek istiyorum bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu arada bozdu havalar burada da :(

      Sil
  5. FNO olsada gitsek ne güzeldi=)

    YanıtlaSil
  6. ah haftasonu ne güzel babet giyindiğimiz,bir gömlekle dışarı çıkabildiğimiz hava neredesin nerede diye sorasım var :( fotolar çok hoş,hele o beyaz çiçekler bayıldım :)
    sevgiler,
    http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya güneş yüzünü gösterdi ve gitti :( Çok teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  7. genelde kedileri sevmem ama resimdeki cok tatli cikmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tatlıdır ya kediler, bir de bizim mahalleninkiler pek güzel, hepsi prenses... :)

      Sil
  8. t-shırtınn cok guzel desemmm cantan kıyafetınle tam uymus ne hos olmususn desem ohhh..ıcımde acıldı desem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh yorumun da benim içimi açtı desem? :))

      Sil
  9. Su anki havaya inat, civil civil tam baharlik bi tatdasin, cogzelll ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten o gün havayla birlikte ruhum da bahardı :) Yine güzel olacak havalar beklemedeyizzz

      Sil
  10. çantayı hatırlıyo olabilir miyimm acaba???? çok güzel post sen de çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim hatırlıyorsundur Edacım :)) Çünkü çok eski gerçekten :)

      Sil
  11. sportive bir kombin ben çok sevdiiim :D

    YanıtlaSil
  12. ohh anne kiz sahane bir bahar sabahi yasamissiniz... bayildim keyfinize.. Bol bol eglenceli dedikodu o masaya cok yakisir.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, o olmazsa olmaz :p Gerçekten güzel bir sabah oldu bu haftasonu da hava güzel olsa da tekrarlasak keşke..

      Sil
  13. Isil isil parliyorsun resimlerde :) harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmmmmm <33

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...