11.03.2012

GIVE AWAY // Dockers & Lunapark Queen Photoshoot - Part 2


Dockers ile yaptığımız çekimin ikinci parçası da hazır :) İlk parçasını görmeyenler ise buraya tıklayarak o fotoğraflara ulaşabilir.. Ayrıca aynı Levi's postunda olduğu gibi belirtmeliyim ki Dockers da sizi çok seviyor :) Ve fotoğraflarda gördüğünüz Alpha Khaki pantolonlardan istediğiniz renkte bir tane hediye ediyor! :) Bu pantolonlar erkekler için üretilmiş olsa da kızların üzerinde de nefis duruyor :) Katılım şartlarına vs. geçmeden önce hazırladığımız bu kombinler hakkında da biraz konuşalım istiyorum.


İlk kombinimizde yer alan parçalardan ilki sezonun trendi parkayı anımsatan askeri yeşil bir mont.. Altında da son birkaç sezondur sıklıkla gördüğümüz lacivert pantolonlar. Jean'e güzel bir alternatif olduğunu söylemiştik zaten ilk partta :) Ayrıca Alpha Khaki'nin kesimi de jean kalıbında olduğundan hiçbir problem yok :) Ne demiştik, Jean'in bittiği yerde Khaki başlar :)


Bu sefer de lacivert pantolonu gri bir hırkayla kombinledik. Bu hırkanın da kalıbı öyle güzel ki hepimiz bayıldık :) Yine birçok aktiviteye eşlik edebilecek, konforlu bir kıyafet oldu.


Üçüncü kombin için kırmızı / siyah / gri tonlarını seçtik. Daha önceki postta ölçüp biçip onayladığımız Dockers çanta da kendini bu kombinde bir kez daha kanıtladı :) Kırmızı kazak ve kırmızı detaylara sahip, çift yönlü de kullanılabilen atkı süper bir uyum yakaladı :) Sizce de öyle değil mi? Burada gördüğünüz siyah pantolon da Dockers'ın en dar kesim pantolonu D-0 Nasıl da fit gösteriyor :) Genelde dar pantolonların rahatsız olduğundan yakınır erkekler ama Dağcan bu pantolonun rahatlığını da sizler için test etti onayladı :)) Aynı durum hatta daha da iyisi Alpha Khaki için de geçerli.. Giydiğinizde tam bedeninize göre olacak Dockers Alpha Khaki’ler özlemle beklenen ‘o’ kritik dengeyi yakalayarak fark yaratıyor. Bacaklar ve kalça bölgesini bir jean gibi kavrıyor. Klasik kalıpların dışında, size mükemmel rahatlığı sunuyor. Böylece erkekler Khakiler ile son derece maskülen ve seksi bir erkek görünümü çizerken aynı zamanda cool'luktan da ödün vermiyor.. Eee daha ne olsun :)



Bir sonraki kombin yine favorilerimden.. Şu renklerin güzelliğine bakın :) Bir erkek bu şekilde giyindiği sürece biz kızların dikkatini çekmemesi imkansız! Beyler, sözüm size.. Duyun sesimi :)) Çok ciddiyim, giyim konusunu  bizim erkekler çok önemsemiyor ancak bence çok önemli.. Tarz, stil vs. konularında sıkıntı yaşayanlar içinse Dockers çok güzel alternatifler sunuyor, ayrıca neredeyse herşey birbiriyle de kombinlenebildiğinden hiç sıkıntı yaşanmıyor.. (Dağcan'a bu pantolonu da alması için baskı yapacağım :))


Bir kıyafeti gösteren şeyler kumaş ve kesimdir. Dockers kumaş ve dikiş kalitesiyle zaten kendini kanıtlamış bir marka. Kesimler ise fotoğraflarda gördüğünüz gibi çok güzel, vücudunuzu yeniden şekillendiriyor. Geriye ise sadece bu güzellikleri övüne övüne taşıyabilecek özgüveni yüksek bir erkek kalıyor.. :) Zaten bunları giyince özgüven otomatik olarak da yükselecektir ya, o ayrı :)



Wear the Pants! :)


Son kombinimizde Dağcan için  D-1 Slim Fit krem tonlarında bir pantolon seçtim. Üzerine de askeri yeşil tonlarında yazlık bir gömlek ve güneş gözlükleriyle tam bir yaz stili oldu..


Bu güzel çekim için, Dağcan'a, Demet'e, İstinye Park Dockers mağazası çalışanlarına ve tabii ki Duygu Derun'a kocaman teşekkür ediyorum :)


Sıra geldi en heyecanlı kısmaaa!! :) Beyler, yukarıda gördüiğünüz bu Alpha Khaki pantolonlardan birine sahip olmak ister misiniz? Kızlar, artık stil sahibi bir erkek arkadaş mı görmek istiyorsunuz yanınızda? :) Çözüm burada! Ya da boyfriend jeanlerin bile süper popüler olduğu bu sezonda hiiiç erkek arkadaşınızı filan düşünmeden kendiniz bile giyebilirsiniz, öyle güzel renkleri var ki! :) Khaki’lere ister kumaş pantolon, ister jean muamaelesi yapabilirsiniz. Her okazyona uyum sağlayacak olan khaki pantolonları, istediğiniz tarz üst ve ayakkabı ile de rahatlıkla kombinleyebilirsiniz. Mesela biz hepsini beyaz converse ile kombinledik ve anında daha spor fit ve trendy stiller yakaladık.

Bu harika pantolonu kazanmak için yapmanız gerekenlere gelince:

1- Sizler için birçok kombin hazırladım. Bu posttaki ve çekimin ilk parçası olan bu posttaki stilleri inceleyip en beğendiğinizi sebebiyle birlikte, bu postun altına 18.03.2012'ye kadar yorum olarak yazmanız :) Tabii mail adresinizi de eklemeyi unutmayın!


2- Blogumun Google Friend Connect üzerinde izleyicisi olmak  (İzleyici olmak için illa blog sahibi olmanıza gerek yok, eğer gmail hesabınız, twitterınız ya da yahoo hesabınız varsa, blogun sağ tarafındaki izle butonu ile takibe alabilirsiniz beni) :)

3- Lunapark Queen Facebook Fanpage'i beğenmek (yine sağda buton var:) )

4- Lunapark Queen twitter hesabını takip etmek (@lunaparkqueen)

5- Dilerseniz bu çekilişi facebook, twitter hesaplarınızda ve blogunuzda da duyurabilirsiniz :)

Herkese bol şans!! :)

Photos by: Demet Köroğlu

Here the other combines from Dockers photoshoot.. There are so many stylish combines for men. If a man wanna steal a girl's heart, here the formule! :) Be stylish!! If you don't know how to do it, Dockers is here just for this! You can make lots of sets, and almost everything goes great with others :) If you wanna see the first part of the photos click here. 

And here is the big surprise for you :) You know how much I and Dağcan loved Dockers Alpha Khaki jeans.. They're just for all men's body types... But girls can wear them too.. They are like jeans.. Dockers says that where jeans ends and Khakis begin! They made for everybody who wanna stylish, fit and trendy. If you wanna win your own Dockers Alpha Khaki jeans, there is a give away for you! For join,

1- Check all combines in this post and you can look here for the part 1 too.. Choose your favourite combine and tell me it by leaving a comment under this post until 18th of March 2012.. Don't forget to add your e-mail adress too.. :)

2- Follow my blog with Google Friend Connect (on right side of the blog) -  (You can also follow with your gmail, yahoo or twitter acoounts  on Google Friend Connect)

3- Like Lunapark Queen Facebook Fanpage (on right side, again :) )

4- Follow my twitter account (@lunaparkqueen)

Good luck guys!! :)

-------------------------------------------------------------

Dockers Çekilişi sonuçlandııı!! :) Kurallara uygun 38 farklı katılımcı arasından 34. sıralı yorumun sahibi "Denissss" Alpha Khaki'nin sahibi oldu! :) Hemen kendisine mail atıyorum! Katılan herkese çok teşekkürler!

Dockers give away is over! The lucky winner is "Denissss" with 34th comment, I'm sending an e-mail to her! Thank you so much for participating!


66 yorum:

  1. Slm izleyicinim
    Blogrollumdasın.
    2.kombini sevdim.Çok rahat görünüyor.

    Çekilişini blogumda duyurdum:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2012/03/march-giveaways.html

    mail:
    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. psttaki lacivert pantolon çok güzel.çünkü benim tarzıma çok yakın çok güzel bir modeli var.izleyicinim.facebook ve twitter sayfanı beğendim.ramazan tekeş
    ramazan_tekes@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lacivert pantolon gerçekten hem rahat hem de çok işlevsel bir parça.. Umarım kazanırsın :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz canım.. Demet'in ellerine sağlık :) Dağcan da iyi iş çıkardı ama :)

      Sil
  4. taba rengine bayıldım, eşim için bende çekilişe katılmak istiyorum :) zaten followerınım cnm uzun zamandır =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    rainbowgatherer@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O süper bir renk yaa :) Eşine bol şanss!!

      Sil
  5. cokcokcokcok keyıflıııııı renkller harıka ...bu arada zaten taıkpcınım ayrıca twitterdada eklıyorum senı..esımın sansına katılıyorum :((( sevgılerr

    yaseminozen81@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama neden üzgün surat :( Yanlışlıkla mı oldu acaba :)) Beğenmene sevindimmm, bol şansss!

      Sil
  6. :)) unuttumm bende cekılısmıme beklerım :))

    YanıtlaSil
  7. taba rengi pantolonla olan kombin bnm de favorim =) erkek arkadaşıma güzel bir hediye olacak bu =)
    şartlar zaten tamam mail ise derya_kzk@hotmail.com

    zümracım bni seç beni seç beni seç =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, random.org a söyle beni seç beni seç die, valla o seçio :)) Bol şans canım :)

      Sil
    2. sevgili random her seferinde beni görmezden geliyorsun
      bir kez de benim yüzüme gülsen ne çıkar değil mi ama =)

      Sil
  8. bende taba rengi olanına bayıldım
    sevgilim için katılıyorum umarım şans bize güler:D
    zaten izleyicinizim:D
    lady_17__@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. pantalonların hepsi çok güzel ama taba rengi olana bayıldım bende herkes gibi :)

    sedaaysegultaskin@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten herkes tabayı beğenmiş :) Aaa aaa :)) Bol şans!

      Sil
  10. hepsi çok güzel ama bende taba rengi olanı çok beğendim herkes gibi :)

    sedaaysegultaskin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. fantastic post!!!
    I love your blog...
    I follow you!

    YanıtlaSil
  12. ooo ne güzel bir çekim olmuş bu böyle canımcım ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ederiz canımmm :)

      Sil
  13. jean gomlek hastası bırı olarak o mavı gomlek bana jean gomlegı cagrıstırdı kıı kahveyle uyumu muthıs
    ayse-cim@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum! Bol şans! :)

      Sil
  14. mavi gömlek ve kahve pantalon kesinlikle birincim olduu diğerleri de güzel farklı tarzlara hitap ediyor ama benim tarzım bu :)
    magendiea@gmail.com
    http://stylishwho.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Hi dear! I'm following you:)

    YanıtlaSil
  16. That's one handsome man :)
    EAK

    YanıtlaSil
  17. You have a really nice blog, and this is a great post and giveaway :)

    YanıtlaSil
  18. thx :) Okey, but can you start? :D

    YanıtlaSil
  19. mavi gömlek ve siyah pantolonlu kombin tabiki. hem çok şık hem rahat hem de cool.
    bütün şartlar tamamdır.
    iyi şanslar bana:)

    YanıtlaSil
  20. Ooo esime dusunurum canim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım bol şans eşine :))

      Sil
  21. Lacivert pantolonlu kombin super:) sartlar ok:)

    YanıtlaSil
  22. Mavi gömlek ve pantolon yani 6.resim benim favorim, seviyorum erkeklerde bu tarzı :)
    izleyiciniz de oldum..
    ariddreams@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. KAHVE PANTOLON VE MAVİ GÖMLEK BAYILDIM :)))

    YanıtlaSil
  24. merhabaa
    ben en çok mavi gömlek kahverengi pantalon kombinini sevdim.hatta bayıldııım.sevgilime de yakışır.hadi ben şanslı değilim de umarım sevgilim şanslıdır :)
    tüm şartlar tamam.bol şans herkesee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalımm artıkk bol şans canımmm :))) TEŞEKKÜRLERR

      Sil
  25. Selam
    sanırım çekiliş için gerekli olan her şartı yaptım :-)
    bir önceki fotoğraf çekiminden 3. fotoğrafı beğendim,eşim genelde bu tarz giymek zorunda olduğu için gözüm çok alışık ve gayette şık duruyor..
    sddmrl@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, davete hemen cevap verdim geldim :)

    İzleyicin oldum. Facebooktan beğendim (Guldem Yavuz Aydoğmuş olarak)
    Twitter'da @fromGuguwithLov oalrak takipteyim ve twitter'dan duyurdum.
    https://twitter.com/#!/fromGuguwithLov/status/179580280460410882

    Sevgiler,
    bikurabiye@gmail.com
    Gugu

    YanıtlaSil
  27. mrb izleyicin oldum
    face sayfasını beğendim
    2.kombini beğendim. bana en yakaın olduğu için.
    çekilişi facebookta paylaştım
    twitter hesabım yok malesef
    https://www.facebook.com/orkidela?ref=tn_tnmn
    buse anıl
    bslcy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,

    Bayağıdır takipçinim. Son olarak twitter'de de takibe alındın.
    Taba ve lacivert pantalona bayıldım. Özellikle laciverte... Kombinler de çok iyi yapılmış. Lacivert pantalon benimsin! :))

    taurus_skywalker@hotmail.com

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. mrb.bloğun izleyicisiyim sayfanı takip ediyorum.twetterda frezya29 kullanıcı adıyla takipteyim.

    çekilişi facede yayınladım:

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1468180723

    ben hepsini de çok beğendim.eminim eşime çok yakışacaktır.ayırt edemedim bu sebeple..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba
    izleyiciniz oldum
    facebookum olmadığı için twitterdan ekledim va paylaştım:
    https://twitter.com/#!/lightpink__/status/179996373440143361

    kendi blogumda da duyurdum:
    http://ffb6c1.blogspot.com/2012/03/cekilislermekilisler-dort.html

    ben açıkçası tüm kombinleri beğendim, ancak favorim ilk kombin. çünkü renk uyumuna bayıldım.

    ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhabalaarrrr:))
    4.kombine bayıldımm bayıldımmmm.Benim sevgilime de pek yakışıcağını düşünüyorumm:)
    Erkekleri de unutmadığın için teşekkürler:)
    Gizem Menteşoğlu
    cemree_ua@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. En çok 3. kombini beğendim. Mavi gömlek taba pantolon.
    takipçinim gfc: Özlem
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002364876297
    http://twitter.com/#!/ozlem_el

    YanıtlaSil
  33. Twitter : NsL26
    Face : Nazlıcan Çerkez
    Mail : nasli_@sagocuyuz.com

    Ben taba pantolonlu kombini sevdim çünkü sarışın sevgiliciiğime o çok yakışırrr!

    YanıtlaSil
  34. merhaba lilish lilish olarak izleyinizim.duyurum begendim takipteyim.
    http://lilish34.blogspot.com/2012/03/lunapark-queen-give-away-dockers.html
    https://twitter.com/#!/lilishlilishh/status/180396611837501440
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=409401199073668&id=100003507732368
    kombinlerin hepsini çok begendim ama en çok 3.planı begendim şans bakalım hediye edebilecekmiyim sevgiler aylin kaba
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. selam hülya isminde izleyicinizim.3. kombini beğendim hemde bayıldım eşime nede yakışır:) ayrıca şartlarda tamamdır.linkler,

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000898451811&ref=tn_tnmn

    http://twitter.com/#!/hercai87

    hulya_hercai87@hotmail.com
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  36. Cansu Gençkal17/3/12 00:55

    Ben de sizi takibe aldım, facebook ve twitterdan da ekledim, benim de favorim taba rengi pantolon, aslında tüm kombinleri beğendim, abimin doğumgünü yaklşıyor onun için düşünüyorum umarım kazanırım :) cansugenckal@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. merhaba! Ben zaten izleyicinizim, facebookum yok ama twitterda da takibe aldım ve paylaştım. Benim en sevdiğim kırmızı kazaklı kombin oldu zaten kırmızıyı esmer erkeklere çok yakıştırıyorum laf aramızda :)) Şanslıyımdır umarım! Blogunuzda çok güzelmiş.. Pantolon eşime çok yakışacak :) Mail adresimi de yazayım: dennissuzun@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Slmm :) Ben Gizem, blogunuzu yeni keşfedip takibe aldım, facebooktan da takibe aldım ama twitter hesabm yok, ben en çok ilk posttaki birinci kombini beğendim çünkü turkuaz pantolon favorim oldu, onu istiyorum :) Kendim giyicem hatta :))) Facebooktada paylaştm bu arada..
    Öpüyorummm x0x0
    gizemsukara@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Merhaba,
    Tüm şartlar tamam: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002695910214&ref=tn_tnmn&sk=wall#!/profile.php?id=100002695910214

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Merhaba,
    Tüm şartlar tamam: https://www.facebook.com/profile.php?id=100002695910214&ref=tn_tnmn&sk=wall#!/profile.php?id=100002695910214

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba
    Pantolonlar çok güzel. En çok Yeşil gömlek ve krem rengi pantolonlu kombini beğendim.
    Bence renkler birbirine çok uymuş.
    Bloğunu izliyorum.
    Facebook sayfanı beğendim.
    Twitter hesabını takip ediyorum.
    Çekilişi Facebook'ta duyurdum.
    https://www.facebook.com/nuyaver/posts/192593087519838
    https://twitter.com/#!/nuyaver
    Nurcan Uyaver
    nuyaver(at)gmail(dot)com

    YanıtlaSil
  42. merhabalar,
    blogu izlemeye aldım
    facebookta begendım
    twitterde takip ediyorumn ve paylaştım :)
    ben kırmızılı kombini beğendim çünkü erkekler fazla kullanmasalarda ben hande yenerin de dediği gibi onlara kırmızıyı çok yakıştırıyorum :))
    mal adresimi yazayım zhd@windowslive.com
    zahide güney

    YanıtlaSil
  43. merhabalar
    blogunuzu izlemeye aldım
    facebookta begendım
    twitterda takipteyim ve paylaştım
    Ben kırmızılı kombini çok beğendim çünkü erkekelr fazla kullanmasalarda ben kırmızı rengi onlara çok yakıştırıyorum :))
    zhd@windowslive.com
    zahide guney

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...