31.03.2012

Give Me A Five! ;)


Uzunca bir aradan sonra "Çak bi beşlik!" postlarına devam ediyoruz :) Yine son zamanlarda objektifime yansıyan sevdiğim kareleri, hikayeleri paylaşıyorum sizinle.. Birinci fotoğrafta Nişantaşı'nda para toplayan bir sokak sanatçısı görüyorsunuz. Her kırmızı ışık yandığında arabaların önüne geçip başlıyor labutları çevirmeye :)  Sonra araba araba gezip camlarına tıklayıp para topluyor, yeşil yanınca da kenara geçip bekliyor.. Yurtdışında çok farklı versiyonları mevcut olan bu "sanatçı-dilenci" karışımı insanları seviyorum :) En azından bakılamayacak vaziyette köşelere uzanıp anlamsızca dilenenlerden, para vermeyince de arkandan "bağıranlardan" çok daha keyifli... :)


Veeeee sonundaa... Beklenen bahar geldi ve benim en sevdiğim şey olan bahar çiçekleri kendilerini dallarda özgür bıraktı :) Gelin gibi, kelebek gibi, mis gibi :) Bu fotoğrafı çekerken nasıl bir keyif aldığımı anlatamam!


Eveet sufle deyince, aklıma ilk gelen yerlerden biri Midpoint :) Gerçekten çok güzel yapıyorlar.. Yanında da krema ve pudra şekeri ile yemeye kıyamıyorum :) Ama sönmeden yemek gerek :)


Geçenlerde Twitter'dan da paylaşmıştım, La Senza'da çoook güzel renklerde ojeler var :) Ben çok tatlı bir tonu olan mor oje aldım, fotoğrafta rengi maalesef pek belli değil ama harika saks mavileri, pembeler, kırmızılar da var :) Renk seçmek için 3 dk. filan düşündüm sanırım..


Vee son fotoğraf... :) Lale mevsimi çoktan geldi ama İstanbul lalelerle dolup taşmak için geç kalmadı mı? Yoksa daha erken mi? Ben sabırsızlanıyorum da.. :) Herkese süper bir cumartesi diliyorum! :)

Hello guys! :) I'm with you via "Give me a five post!" again :) Here the five things I wanna share with you from last week.. All these photos taken by me, I hope you'll like them.. :) First photo is about a street artist, it was so fun to watch him :) Second one is the spring flowers.. One of the things what I loved most! Third one is very deliciouss! Chocolate soufflé!!! Love love love it with crema and icing sugar :) And fourth one is La Senza nail colours.. I bought purple one but it has really different great colours. It took 3 min. of me to choose :) Last photo is about tulips.. Every year in these times, İstanbul has been covered by them, looking forward to see them on everywhere again! :) Happy weekend to you all!! :)

15 yorum:

  1. sokak sanatçılarını, sanatçı-dilenci şeklinde tanımlaman olmamış ama sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E ama öyle :) Söylerken çok hoş olmasa da.. Ben de sadece "sokak sanatçısı" demeyi tercih ederdim ama aslında bizim toplumumuzdaki sokaktan para kazanma kültürüne göre nasıl bir fark oldğunu vurgulamak istedim..

      Sil
  2. Ne güzel fotograflarr süper olmuş hikayeleriyle birliktee :) BEnim gözüm suflede kaldıı gidip yemem lazm hemen bugn :P =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de aklım kaldı :))) Bugün bi' fırsat kollayacağım yemek için :)

      Sil
  3. Wow beautifulics of the flowers......so lovely post..
    Btw be sure to check put my new post as well
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much! I love flowersss :) Kisses!

      Sil
  4. İlk resme bayıldım, bir süredir fotoğrafcılık dersi alıyorum o nedenle benim için örnek foto oldu :)

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo çok sevindim beğenmene :) Örnek alabilecek kadar beğendiysen ne mutlu bana :) Çok teşekkürlerrr

      Sil
  5. i like the first picture ;)

    LG
    Sandy von modewunder


    Ps: Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
  6. amazing pics!!!



    http://www.vigilantlense.com/

    YanıtlaSil
  7. Great pictures!! I love it!

    YanıtlaSil
  8. Superb website you have here but I was wanting to know if you
    knew of any community forums that cover the same topics talked about in
    this article? I'd really like to be a part of group where I can get feed-back from other experienced people that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Thank you!
    Feel free to surf my web-site : Oyunu

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...