18.03.2012

Happy 1st Birthday to Lunapark Queen!


Bugün Lunapark Queen yayın hayatına başlayalı tam bir yıl oluyor :) Blog açsam mı, adını ne koysam, nasıl yapsam diye başlayan bu sürecin bir yılını doldurmuş olması şuan bana bile garip geliyor. Hem çok uzun gibi, hem de çok kısa gibi :) 18 Mart 2011'den bu yana o kadar çok şey değişti ki... Bir sürü güzel insanla tanıştım, yeni arkadaşlar kazandım, etkinlikler, lansmanlar, Levis - Dockers marka işbirlikleri, Adidas Stil Yarışması 3.lüğü, Blog Ödülleri Finalistliği, Blog Dergisi yazarlığı vs. derken güzel bir yıl geçirdiğimi düşünüyorum blogum adına. Umuyorum bundan sonra her şey daha da gelişerek, güzelleşerek, sizin desteğinizle devam edecek. Hiçbiri siz olmadan olmazdı :) Güzel yorumlarınız beni her zaman motive etti.. Çoook teşekkür ediyorum, herşey için! Benimle olmaya devam edin ve bir yaşındaki bu bebeği çok sevin :) Daha yapacak çoook işimiz var! :*

Today is the first birthday of my sweet blog, Lunapark Queen! :) It started with lots of questions for me.. Should I start to write a blog? What should I choose for the name? How can  I do it? :) But since all of them, here the one year! It seems like everything has changed in this year.. I met lots of sweet people, had new friends, activities, launches, collaborations with brands like Levis Dockers, winning a style competetion of Adidas, being finalist in Blogging Awards, writing in Blog Magasine.. I think I had a great year :) And I hope it will continue to grow with your support! It can't be happen without you! Your great comments always motivated me! :) Thank you so much for everything! Keep being with me, and love this one year old baby so much :) We have lots of things to do!! :*

50 yorum:

  1. nice guzel yillara o zaman:):)
    sende iyiki varsin, blog dunyasi gercekten cok guzel <3

    Sevgiler canim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm :* :* :)

      Sil
  2. Blogunun 1. yaşı kutlu olsun. daha nice moda dolu senelere. darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başınaaa :) Çok teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  3. daha nice yaşlara Zümra, umarım daha da güzel günler bekler seni ve blogunu :)
    öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederimmm :) Umarım senin için de çok güzel olacak, çok öpüyorum!!

      Sil
  4. "happy birthday to your bloog" diye de şarkı söyleyelim mii :) gerçekten bir sene ne kadar çabuk geçiyor, ben de aynen öyle hissediyordum.. bazen çok yorucu olsa da blog yazmak çok güzel ve fazlasıyla keyifli :) daha nice senelerinee ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) Şarkı da isterim :)) Pasta benden zaten :p Gerçekten bazen çok yorucu ve yoğun olabiliyor ancak çok da keyifli :) Bağımlılık :) Çok teşekkür ederimmmm!!!

      Sil
  5. Zumracim, blog bebegin 1. yasi kutlu olsun, buyudugunu yeni basarilarini hep beraber gorelim : ) Pastan ve kutlama masan da harikaymis, bir yudum da bana yolla oradan : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aylincimm :) Pasta senin olsunnn :* :*

      Sil
  6. yani lunapark queen de balık burcu bu durumda :)) nice senelere :) umarım bu blogla birlikte önüne daha bir çok kapılar açılır daha güzel günler senin olur öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn :) Aranızda bir gün var :)) Şimdi de senin doğumgünün! Nice mutlu seneelerrr!!

      Sil
  7. Hi!
    Happy Birthday to your blog!!

    XOXO
    CCC

    YanıtlaSil
  8. Nice yıllar bizimle olursun umarım! Blogunun yaşı kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Blogunun dogum gunu kutlu olsun Zumracim:) Nice mutlu yaslar dilerim ikinize de! Darisi basima diyelim :)
    Sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ederim canımmm :) Darısı başınaaa :*

      Sil
  10. Tebrik ederim canıııım, nice yıllara inşallah hep birlikte :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) Hep birlikteee :) Çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  11. tebrık ederımmmm , daha yenı adımlarını atan bebegın cookkk yol kat etmıs oyleyse kocamn kocaman buyumeler dılıyorum ve nıce senlereeee dıyorum:))) hee bırde okuma lıstene eklenmek ıstıyorum hıhııhıhı:))) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh teşekkür edeirm canımmm :)) Ben aslında özel bir blogroll tutmuyorum okuma listesi için :) Ama GFC'mde yoksan ekliyim hemen :)

      Sil
  12. Happy B day to your blog, and have a great day :)

    YanıtlaSil
  13. tebrık ederim nıce blog yaşlarına :)

    YanıtlaSil
  14. a new header :)

    Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
  15. Daha nice güzel senelere, doğum gününüz kutlu olsun <3

    YanıtlaSil
  16. nice nice güzel yıllar göresiiiiin, el öpenlerin çok olsuuuun hehe^_^

    YanıtlaSil
  17. Happy Birthday too you lovely blog! :)

    YanıtlaSil
  18. Miss Starshiny, thank youu :)

    Sandy, yes it's new, I hope you liked it? :)

    My lifebook, çok teşekkürler canım :)

    Minikkuş, çok teşekkürlerrr :) El öpmeyi de hiç sevmem bu arada :p

    Gelin adayı, teşekkür ederim.. :)

    Mona M, thank youu :)

    YanıtlaSil
  19. Nice bol post'lu yıllar :))

    YanıtlaSil
  20. Nice yillara diyelim o zaman :)


    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,benim de 4 aylık bir blogum var daha çok yeni:) umarım senin ki gibi 1 seneyi görebilirim ve böyle başarılı,güzel bir blog olur :) Daha nice senelere...
    Sevgiler,
    http://elipsworld-elipsworld.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Zeps World, çook teşekkürler :))

    Madam Chic, çok saol canımmmmm :*:*

    Ayshe Rose, teşekkür ederimmmmm :)

    Elipsworld, ayy seninki de bebek daha :) Darısı başınaa :) Teşekkür ederim!

    YanıtlaSil
  23. daha nice güzel yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  24. Nice postlu, dostlu ve mutlu blog yıllarına canım.

    YanıtlaSil
  25. hi,

    i'm a new reader (from france) of your blog and i just love it, it's easy to read and you have great photos

    happy bday to your blog!
    xoxo
    radhia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyyy, thank you so much :) Happy to here that :) Kisses!!! ***

      Sil
  26. Keyifle takip ediyorum seni :) Nice guzel yillara olsun.. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  27. Canimmm cok tebrik ediyorumm ! 1 yil icinde muhtesem bir yol izlemissin ve cok basarili olmussun biliyorsun bunu degil mi ? Gulen yuzun sana tum guzel kapilari acacak emin ol.. Hem yeni is hayatin yeniden kutlu olsun hemde bloguna nice uzun seneler diliyorum :) xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canım benimmm :) Ne güzel bi yorum :) Senin güzel düşüncelerin bunlar, çok teşekkür ederim çok, öperimmm!!!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...