22.03.2012

Magnum Mini


Geçtiğimiz hafta sonu en sevdiğim şeylerden biri olan dondurmanın, hatta dondurmanın en klas, baş tacı ürünü Magnum'un lansmanına katıldım. Küçüklüğümden beri Magnum'la aramda özel bir bağ var. Yaz gelince meydana çıkan donurma dolaplarının üzerindeki Algida kartonetinin en lüksü, en havalısı ve kuşkusuz en lezeetlisi olmuştur her zaman kendisi :) Küçükken her ne kadar bir Magnum'u bitiremesem de yine de dayanamaz alırdım. Şimdi bir taneyi bitirebilecek kadar büyüdüm ama şimdi de onsuz yapamaz oldum. Neyse ki artık ona kavuşmak için yazı beklememiz gerekmiyor, süpermarketlerdeki 6'lı mini Magnum paketleri sayesinde bu hazzı evde tv karşısına yayılmış vaziyette de yaşayabiliyorum :) 

Bu lansmanla ilgili iki önemli detay var. Birincisi Magnum, Dice Kayek'le işbirliği yapmış ve özel bir haz tahtı tasarlamışlar bizim için :) O gün Ayşe Hanım rahatsız olduğu için katılamadı ama Ece Ege'yle leziz yemekler eşliğinde, Leb-i Derya Rumeli'de sohbet muhteşem oldu.. Kesinlikle katıldığım en samimi lansmanlardan biriydi :) Ece'nin enerjisine, özgüvenine, duruşuna hayran oldum desem yeridir. Öyle güzel ve komik anılar anlattı ki bizi çokkk güldürdü :))  İkinci önemli nokta ise Magnum bir araştırma yapmış ve Türkiye'de en çok bademli magnumun sevildiğini tespit etmiş. (Kesinlikle benim de favorim!) Bu yüzden eskiden karışık çeşitli olan Magnum Mini paketlerine, 6'sı da bademli olan bir çeşidi de eklemişler :) Eh iyi de olmuş, paketteki bademlileri kim yiyecek tartışmalarına sonunda nokta koyuldu :) Fotoğraflarla devam...



İşte burada Dice Kayek tasarımı haz tahtı... Yapım aşamasını anlatan bir video izledik orada, daha da etkilendik, nasıl bir emek ve ustalık var arkasında, inanılmaz.. Magnum'un kendisinden ve paketinden yola çıkarak hazırlanmış. Mesela altın rengi metaller, paketinin iç kısmını simgeliyor. Kahverengi Magnum'un dışındaki çikolatayı, kremler bademleri... :) Kırmızılar da aldığımız haz bence ;) En güzeli de haz tahtına iliştirilmiş Magnum'larımız için mini bir buzluk :) Yerimizden kalkmaya bile gerek yok Magnum'a kavuşmak için :)


Nasıl da hayran hayran dinliyoruz Ece Ege'yi.. Bize uzun uzun markalarının gelişim hikayesini, komik anılarını, işe ilk başladığı zamanları, Machka'yı nasıl yarattıklarını ve daha birçok konuyu anlattı, gerçekten çok keyifli oldu, iyi ki tanışmışız :) 


Leb-i Derya Rumeli'de Magnum'a özel hazırlanan dekorasyon ve süper leziz aperatiflerden oluşan menü oldukça harikaydı :) Hem gözlerimiz hem damaklarımız için güzel bir şölen oldu...


Haz tahtına Ece Ege ile kurulduk :) Aslında içimden bu tahta uzanıp biraz şekerleme yapmak da geçmedi değil :) O kadar da rahattı yani, oturan kalkmak istemedi :) Ayrıca bu taht Milano Design Week kapsamında da sergilenecek. Bu konuda da Hem Dice Kayek hem de Magnum ekibi oldukça heyecanlı, e biz de artık heyecanlarına ortağız :)


Yemekten sonra ortaya servis edilen onlarca Magnum da itinayla mideye indirildi :) Kışın dondurma yenmez miti benim için çoktan tarih olmuş durumda zaten ama hala böyle düşünen varsa aranızda, kışın dondurma yeniyor, hem de nefis oluyor :))


Aşağıdaki fotoğrafta da Magnum'un bize özel hazırladığı kokteyli yudumluyoruz.. Kokteyl çokkk başarılıydı :) İçinde erimiş bademli Magnum, Baileys, muz ve badem parçaları vardı. Ayrıca kadehin kenarları da hindistan cevizi ile kaplanmıştı.. Kokusuna mest olup tadıyla aşk yaşadık :))


Bu harika etkinlik ve tatlı hediyeleri için güler yüzlü Magnum Ekibi'ne ve tabii Ece Ege'ye çoook teşekkür ederim :) Bu arada lansmandan ayrılırken 2 kocaman koli Magnum vardı elimizde ve yolda durdurup "Pardon bunlar ne, nereden aldınız acaba?" şeklinde soru soranlar bile oldu :) Şimdi buzdolabımda uslu uslu beni bekliyorlar :) Gerçi bir kısmı çoktaaaan mideme ulaştı :) Ayrıca paketten çıkan Magnum şeklindeki USB belleğe bayıldımmm :) En yaratıcı flash bellek ödülü verebilirim, kendisini ısırmamak için zor tutuyorum, her gördüğümde buzdolabına koşup bir Magnum daha yiyorum.. Bu postu yazdıktan sonra sonuçç??? Tahmin edeceğiniz gibi, ben buzdolabına gidiyorummm :))

Last weekend we were invited to launch of Magnum Mini.. It was in a luxury restaurant in İstanbul.. The decoration was special for Magnum and all treats were so delicious.. Especially I loved the cocktail with Baileys, bananas, coconuts and Magnum with Almond :) Here is the new! We'll be able to find Mini Almond Magnums in 6 in 1 packages :)  There was also a surprise to us, Ece Ege from a Turkish brand, Dice Kayek, was there to chat with us.. Dice Kayek is a really good designer brand in Turkey. You should have a look to them :) She was so warm and cute :) She told their brand's story and some memories.. We all loved her :) She and her sister, Ayşe designed a couch for Magnum :) They inspired by Magnum and its package :) It was so comfortable and stylish :) It has a mini fridge to put Magnums in it! So easy to reach them now :)) It will be shown at Milano Design Week too, we're excited for it! And while we were leaving they gifted a huge box of Magnums and a mini usb stick shaped as Magnum! :) I loved all of them :) Thanks to Magnum team and Ece Ege for everything :) I'm going to eat some Magnum from fridge :) See ya!

22 yorum:

  1. ama haksızlık ben nıye yokum orda :(( magnumm en sevdıgım dondurmam poffff..harıka keyıflı cok zevklı bır lansman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokoşumm keşke sen de olsaydın :) Gerçekten güzel bir lansman oldu..

      Sil
  2. looks like u had an amazing time...love the table settings n the restro!!
    btw be sure to check out my new post....love to hav ur feedback...
    love & luck
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you hun :) I vsited you now :) Kisses!

      Sil
  3. harikaaa çok güzel olmuş ama tehlikeli :) sıfır kalorili magnumu yaptıkları gün gözüme girerler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çooook çoook da tehlikeli deil Edacım ya, koskoca magnum 200 kalori civarı.. Bir adet mini minnacık macaronda 300 kalori oldğunu öğrenince Magnumu öpüp başıma koydum :) Dicem ama hayır yedim, yine yedim :)))

      Sil
  4. Magnumsuz bir hayataa hayırr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Magnumsuz aslaaaa :))) Buzdolabımın bir sürü Magnumla dolu olması harika bir his bu arada :) Kendini şımartmak isteyen bunu yapmalı, 6 paket magnum mini alın ve buzluğa depolayın, işte mutluluk :) Düşündükçe çocuk gibi seviniyorum :)

      Sil
  5. Harika bir lansman olmus ! Lansmanlarin krali :))) en tatlisi... Ece ile tanismis olmanda harika.. :)) Turkiye'nin en kendini bilen tasarimcilari arasinda Arzu Kaprol ile birlikte kol kola basi ceker hic kuskum yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten en tutkulu en haz dolu en tatlı en leziz lansmanlardan biriydi :)) Gerçekten çok hoş bir kadındı :) Ben de çok beğendim kendisini..

      Sil
  6. Eminim harika bir lansman olmuştur. Algida ekibi üyesi olarak benimde katıldıgım lansmanların hepsi harika geçti. Şimdi senden haz aldım bende böyle bir post hazırlıcam en yakın zamanda :))

    http://amareteipsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Butun bir kisi buzdolabindaki mini magnum 6li paketlerle gecirdim diyebilirim. ve hep keske paketin icinde daha fazla bademli magnum olsa diyordum. sesimi duymuslar sanki;) harika bir haber bu!

    YanıtlaSil
  8. Tatlı komasına sokan bir lansman olmuş ! Hmm tatlı tatlı. :)

    YanıtlaSil
  9. Venüsün dünyası, valla Algida ekibi üyesi olmak da şahane bir duygu olsa gerek :) Sen de haırla bakalım merakla bekliyorum :)

    Goncha goncha, ben de 6lı paketleri yemeye doyamıyorum :) Evet bademli olayı bence de müthiş :)

    Efegozden, inanılmaz hem dee :) Çok lezizdi :)

    Gelinlik ayakkabı, hmmmm aynennn :)))

    YanıtlaSil
  10. hi!

    beautiful pix, you look so sweet and looks like you had a great moment :)
    xoxo

    YanıtlaSil
  11. Fotolarda dikkatimi en fazla çeken şey Dağcan oldu. Yazık çocuğu ordan oraya sürüklüosun çok güldüm=)) Senin çekimlerini gerçekleştirdiği için genelde kadrajda yer almıyor ama bu fotolarda onu görünce dedim çocuk bi rahat etmiş sonunda=))

    YanıtlaSil
  12. Fiona loves beauiful things, thank you honey :))

    Adsız, Dağcan istemediği hiçbir şeyi yapmayacak kadar zeki biri, yani sürüklendiği filan yok merak etme :) Blogumu sıkı takip ediyormuş gibi yazmışsın ama etseydin Dağcan'ın modellik yaptığı Dockers ve Adidas çekimi postlarından haberin olurdu. Kaldı ki O'nun blogumda görünmek gibi bir kaygısı hiç olmadı :) Öptüm seni!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bloğunu baştan sona hepsini okudum ki daha önce yorumlar da yapmıştım ama tabii profilim olmadığı için adsız olarak çıkıyor. Espri anlamında yazmıştım Dağcan'ın sürüklenme meselesini. Adidas Dockers çekimlerini biliyorum fakat burda direkt oturur bir vaziyette görünce samimi bi şekilde yapmıştım o yorumu ama savunma psikolojisine geçmişsin şaşırdım. Neyse kib

      Sil
    2. "oradan oraya sürüklüosun çok güldüm" ve "çocuk bi rahat etmiş sonunda" diye yazmışsın, bu ibareler ve yazım stilin hoşuma gitmedi, negatif enerji hissettim yorumunda, kardeşim olduğu için de savunma psikolojisine geçmem doğal :) Eğer iyi niyetle yazdıysan ve ben yanlış anladıysam kusuruma bakma, kendine iyi bak :)

      Sil
  13. fotograflarda cok seker cikmissinnnnnnn !!

    YanıtlaSil
  14. Want more fashion, çok teşekkür ederim canımmmm :**** :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...