20.03.2012

Pink Booties ♥


Merhabaa! Umarım herkes güzel bir hafta geçiriyordur.. :) Ben yaklaşık üç aylık bir aradan sonra işime geri döndüm :) Dilekçe yazmayı özlemişimmm :)) Bundan sonra oldukça yoğun çalışıyor olacağım, ama bu demek değil ki blogumu ihmal edeceğim :) Hatta belli bir düzen içerisinde daha bile güzel olacak diye umuyorum. Fazla boş vakit de düzensizlik getiriyor ve çalışırken yaptığımdan çok daha fazlasını yapamıyorum zaten :) Hayır, kendimi avutmuyorum :p Neyse, saçımı bu postta çok sevmiştiniz, önünü biraz daha farklılaştırıp bir kez daha yaptım :) Pembe botları da bu posttan hatırlıyorsunuz zaten, Bonibon'la iyi bir ekip olmuşlardı :) Bir de ayağımda görün istedim, nasıl olmuş? :)

Helloo! I hope everybody has a great weekend.. :) I have started to work again.. After three months free time.. :) I felt that I really miss my job :) I'll be so busy from now but it doesn't mean that I forget about blog :) I think it will be better in a routine system.. When I have lots of free time, I can't do so many things.. Because I'm not so systematic and steady.. :p No no, it isn't a solace to me :) Btw, you left really great comments about my hairbun in this post. So I did it again in a different way.. You already know these pink boots from this post with Bonibon :) I wanted to show you in this way too.. What do you think? :)

Bluz / Blouse : Benetton
Siyah Deri Mont / Black Leather Coat : Vintage
Tayt / Leggings : Calzedonia
Çanta / Bag : De Vib
Küpeler / Earrings : H&M
Pembe Botlar / Pink Boots : H&M









39 yorum:

  1. Tatlım çok şirinsin, Married with Children'daki Peggy Bundy'ye benzettim seni=)
    Topuzun çok hoş. Ama bir de ensede topuzu denemeni öneririm, sana daha çok yakışacaktır diye tahmin ediyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh ilk benzeten sen oldun :) Ya nedense ensede topuzu çok yakıştıramıyorum kendime, kafam basık duruyormuş gibi geliyor :) Ama senin için tekrar deneyeceğim :)

      Sil
  2. Hayirli olsun isin:) Kesinlikle calismamak duzensizlik getiriyor,calismanin verdigi yorgunluk calismamanin verdigi yorgunluktan 1000 kat iyidir:) Pembe botlar degisik,hos olmus,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya şuan çalışıyorum ve daha mutluyum :) Teşekkürlerr

      Sil
  3. canımm o bitları yerım ama nasıl guzel renkeler oyle tam yemelık gercekten..bırdeeeeee topuz cok guzel oluyorrrr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok şekerler, aslında çok çok rahat değiller ama odamda süs olsun diye bile durabilirler :) çok teşekkürlerr

      Sil
  4. hmmm saclar kesinlikle cok cok yakismis.. Pembe botlar da cok cicler.. Iddali bir renk ama siyah ile mumkun oldugunca sadelesmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla parlatırsam basit durabileceklerinden korktum o yüzden biraz ağırlaştırıp sadeleştirdim :)) Beğendiğine sevindim Lulumm :*

      Sil
  5. You look so pretty!!! I love your boots!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. Ne de güzel ağaçların arasından poz vermişsin :)Çok şıksın tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya yeşil girince fotoğraflar daha bir güzel geliyor bana :) Doğanın etinden sütünden faydalanıyorum :p

      Sil
  7. amanınnnn çok datlu olmuşsunnnnnnnn :) saç makyaj ayakkabı herşey birbiri ile inanılmaz uyumlu.. bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah teşekkürler canımmm :))

      Sil
  8. cool :)

    LG
    Sandy von modewunder

    Ps: Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
  9. aynı botlardan bende de vaaar! bu kombin de çok şirin olmuş :) saçına bayıldım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hadi yaa :) Sen nasıl kombinliyorsun acabaa :) Çok tşekkürler Edacım, öpüyorum :*

      Sil
  10. çok çılgın çoook:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahahhaha sensin çılgınnnn :p

      Sil
  11. Pekmiş pembis çok sırın

    YanıtlaSil
  12. direk botlara gitti gözüm. dost başa düşman ayağa bakar deme lütfen. tepeden tırnağa değil, ben tırnaktan tepeye doğru başlıyorum bakmaya:)) çok şıksın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ben de ayaklara bakarım ama kimseye düşman değilim çok şükür :)) Kadın dediğin ayakkabıya bakar zaten :) Çok teşekkürler bu arada :)

      Sil
  13. Bak ne güzel olmuş pembe botlar, dedim ben sana, hiç de basit falan durmuyor :)
    Onları sadece pembeyle değil, mavi, sarı, turuncu gibi farklı renklerle de kullanabilirsin kullanabilirsin, çok hoş olur.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhe :) Beğendin demek :) Sevindim, evet bu başlangıç içindi, giderek artıracağım renk volume unu :) Öperimmmm

      Sil
  14. Heyyy saçların çok havalı olmuş değişik bi look katmış sana çok şıksın:) Ayakkabılarını güzel günlerde giy:)


    Blogumda çekilişim var, bekleriiim...Sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Beğenmene sevindim :) Saçımı daha sık toplamalıyım sanırım..

      Sil
  15. saçlar ayrı, botlar ayrı yakışmış maşallah:)

    YanıtlaSil
  16. pembiş pembiş çok tatlı yaa :) yakıştı bu saç sana:)

    YanıtlaSil
  17. Pembe olan herşeye varım;)

    YanıtlaSil
  18. uyum harika.. gözlerinde ışıltı bütünlemiş...

    YanıtlaSil
  19. Magendia, çok sevindim beğenmene, evet öyle diyorlar bakalım ben de daha sık yapmayı planlıyorum, teşekkürler :)

    A&quot`cherry how difficult nick!! :) Thank you for your comment! :)

    Pinky Fashion, bilmez miyimmmm :)) Teşekkürlerr

    Gelinlik ayakkabı, ay teşekkür ederim efendim :)

    YanıtlaSil
  20. cool !!!!!!! 80li yillara geri dönüs =)

    YanıtlaSil
  21. Want more fashion, haha evet öyle oldu biraz :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...