1.03.2012

Pink Passion!


Son zamanlarda yaptığım alışverişlerde pembeye biraz torpil yaptığımı farkettim. E hal böyleyken, pembe bir post yapayım dedim, Bonibon da pembe elleri, pembe burnu ve pastel renkleriyle eşlik etmek isteyince ortaya bu kareler çıktı. (Bonibon'la tanışma hikayemiz ilginizi çekerse buraya tıklayın. :)) Kesinlikle en stylish hamster olma yolunda ilerliyor. :) Bu botları H&M'den alırken aslında çok kararsız kalmıştım, başta biraz fazla iddialı geldiler ama mağaza müdürünün de desteğiyle çok sevdiğimi fark edip aldım. Lütfen beni cesaretlendirin :) Sizin kombin önerileriniz neler? Bu arada duymasın ama Bonibon aslında hiç de iyi bir model değil, tamam güzel ama iş güzellikle bitmiyor, bir yerinde duramadı yaramaz kızım... Neyse, en sonunda ceviz filan derken biraz sakinleşti de çekebildik birkaç kare :) Bu arada Victoria's Secret'ın Beauty Rush serisinden bu pembe dudak parlatıcısı, nefis muz kokuyor ve çok güzel, şekerli bir tadı var.. Tavsiye ediyorum :)

I noticed that I was showing favor for pink things in these last days. So, I decided to make a pink post! With Bonibon's pink hands, pink nose and pastel colours, I think it looks good :) If you wanna learn more about my meeting story with Bonibon just click here.. :) She is the most stylish hamster :) While I was buying these pink boots from H&M, I was so unstable. With store manager's encourage, I have noticed how much I love them and just bought :) Please encourage me! :) And I wanna learn your opinions, how can I combine them? By the way, it's a secret between just you and me, Bonibon is not a good model.. Ok, she is so beautiful but it's not enough for modelling, she can't be still for a second! But with some walnuts I solved this issue too :) Oh, there is one thing too.. I bought this Beauty Rush lip gloss from Victoria's Secret.. It smells like banana and tastes so sweet.. I just recommend.. :)










42 yorum:

  1. ne kadar da sevimli kareler bunlaaar dude'm, ben o bonibonun şekerliğini yerim yaa ^^

    sezonun en hit ikilisi pembe ve turuncu.. yazarken biraz çılgınca geliyor ama uygulama aşamasında göze inanılmaz hoş geliyor:)
    bir de ben pembeyi en çok gri ile yakıştırıyorum.. bu iki renk ile kullanabilirsin bence.. güle güle kullan.. :)

    YanıtlaSil
  2. Gorgeous color, isn't it? Hehe. I like your "model."

    YanıtlaSil
  3. uyyy pembişler de çok yakışmış bonibona yirimm:)

    YanıtlaSil
  4. Bonibon mu daha Cupcake yoksa pembe botlarin mi karar veremedim;)

    YanıtlaSil
  5. o tip nedir öylee :) nasıl şeker bir çekim olmuş! pembe botları iyi ki almışsın çünkü çok tatlı bir tonu var,göz yormuyor. vs parlatıcılardan bende kullanıyorum bendeki cotton candy kokuyor,bayılıyorum sürünce yiyesim geliyor hep :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. pembeyi cooook severim :D bu pembislerede bayildim canim
    gule gule kullan cicilerini :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Cok tatli bi post olmuss! xx

    http://fashionalphilosophy.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Ayy yerim ben o Bonibon'u, ne kadar tatlı bir şey o öyle ^.^

    YanıtlaSil
  9. yaaaaaaaaaaaaaa bonibon çok tatlıymııııııış seve seve öldürürüm ki ben bunuuuuuuuuuuuuu!:)

    YanıtlaSil
  10. bence almakla çok iyi etmişsin. bende elim gitti geldi almadı şimdide pişmanım. Bunu siyah bir elbise ile yada kum tonlarrıyla kullanırsan şahane olacaksın eminim...

    YanıtlaSil
  11. Zümra'cım ne hoş fotoğraflar bunlar. botlar da çook şeker, hiç de dediğin gibi değil. Harika olucaklar bence kombinleyince.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Pembe candır :) Botlarda çok şeker :)

    geçenlerde buna benzer bir post atmıştım ;

    http://hergnyenikombin.blogspot.com/2012/02/cingene-pembesi-pembeli-kz.html#comment-form

    YanıtlaSil
  13. Willdone, hehehehe :) Boniş de selam söylüyor! Pembe turuncuyla bence de oldukça güzel duruyor :) Çok teşekkür ederim!

    Girlie Blogger, yes I loved this colour.. My model kisses you! :)

    Blogdayaparımkariyerde, Bonibon'a aldım ben zaten bu ayakkabıları :)

    Goncha goncha, ikisi de çok cupcakee! Ama Bonibon daha cupcake tabii ki, bitanem o benim :)

    PD, yaa ben cotton candy görmedim! :) Merak ettim bak şimdi onu da.. Botları da beğendiğine sevindim! Boniş'in selamı var sana da :)

    Küçük şeyler, çok saol canım :))

    Mirel, teşekkür ederizz

    PrettyWeird, bal o bal :))

    Aylin, Bonibon öpüyor seniii :)

    SWL, ben de almazsam pişman olacağımı hissettim, zaten ilk gördüğümde almadım ama ikinci gidişimde kendimi daha fazla tutamadım :) Kum tonlarını sevdim ;)

    Deniz Saatçioğlu, aa beğendiğine sevindim :) Abartmış mıyım anlatırken :)) Ben de merak ediyorum bakalım nasıl olacaklar hep birlikte göreceğiz.. Öpüyorum!

    YanıtlaSil
  14. Ayşe, beğendiğine çok sevindim, bakıyorum hemen postuna da :)

    YanıtlaSil
  15. ayyyy bayıldım bu ne yaaa!!! çok tatlı bir post olmuş pembe botlar şahane harika kombinler olur onunla;) bende de ayakkabısı var...
    bonibona söyleyecek bir şey bulamıyorum postlarına mutlaka konuk olsun;)

    YanıtlaSil
  16. bonibon cok tatliiii bayildimmm hemde nefis pozlar vermis.. Gercekten son derece stylish ! :)

    Pembe cicilerin de cok sirin ! Nasil kombinleyeceksin merak ediyorummmm :)

    YanıtlaSil
  17. ESRA, hehehehe sende de mi var! Süpermiş! :) Bonibon öpüyor :)

    Lulu's Life, evet zor oldu bu pozları yakalamak bir de bana sor, Bonibon'la çalışmayı düşünmüyorum onunla iş ilişkimi kesip öpmeye devam edebilirim :p Uslu durursa yapıcaz post :)) Çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  18. Zumracim, ne guzel pozlar vermis iste hamsterin, cok sirin :) pembe botlarin da cidden seker gibi, ne guzel kombinler yaparsin bunlarla, bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederizz :) Bakalım nasıl olacak..

      Sil
  19. ay ne tatlııı.hihihihi..hepsi çok şeker ya,bende pembeyi çok severimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi teşekkürlerrrr :)) Pembenin gücü adınaaa :)

      Sil
  20. Bir de begendigine cok sevindim, comert yorumun icin cok tesekkur ederim canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece gerçekleri yazdım Aylincim :) Öpüyorum!

      Sil
  21. ne tatlı şey o öyle....

    YanıtlaSil
  22. bu neeee tatlimmmm ??

    ay ben bunu yeriiim <33 pempislerin arasinda nasilda preses gibi poz vermis :D

    haha cok sevdim ;)))


    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de prensesim diye seviyorum zaten kızımı :) O dünya güzeli bir Suriye Hamsterı.. Huyu da kendi de çok güzel :) Biz de seni kocaman öptük!

      Sil
  23. canim benim bu botla yaptigim kombinleri su linklerde gorebilirsin :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/2011/12/storm.html
    http://stylishtimes.blogspot.com/2011/12/happy-new-year.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kombinlerine bayıldımmm! İkisine de yorum attım zaten :)

      Sil
  24. Guzelim bir de dun comment girerken sorun olunca aklimdaki diger seyi yazmayi unutmusum, sorun yuzunden ikiye bolundu yorumum zaten. Diyecektim ki, yeni sayfa tasarimin hayirli olsun, cok duzenli guzel olmus, gule gule kullan : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ederimm :) Beğenmene çok sevindim!

      Sil
  25. ya ben bunu yerim! yok yok öyle kuru kuru yiyip ziyan etmem, üstüne krema filan döküp, hindistan cevizi serpiştirip öyle yemek isterim.. pembeler içinde ne güzel ne sevimli ne eglenceli bi post olmuş buuuu ^,^
    bizim de eskiden Niyazi adında bi gonzalesimiz vardı hey gidi, sonra hayvancegiz kardesimin işkencelerine dayanamayıp evden kaçmıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha süper yorum olmuş :)) Çikolata soslu iyi gider benim Bonişim :))
      Yazık olmuş Niyazi'ye de.. Bizimki Gonzales değil Suriye hamsterı, biraz daha büyük, daha bi ele geliyor :)) Boniş de birkaç kere kaçtı kafesinden ama her seferinde kürkçü dükkanına geri döndü :)))

      Sil
  26. Marry ME BONİSHHHHHHHHH !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) BONISH: I love you DAYIIII :)))) Kiss meee!!! <33

      Sil
  27. fotograflar cok tatliiii inanılmaz begendim<3 pink passion olmus cidden..
    bloguma beklerim: http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bğenmene çok sevindimmmmm :)) Teşekkür ederim! <3

      Sil
  28. çok güzel fotoğraflar... çok sevimli minik ama ben bakamam :)
    mutlu kal :)

    YanıtlaSil
  29. Nice blog :D

    Bises, Marie.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...