6.03.2012

Red Leather Trench


Bu aralar güneş bizimle saklambaç oynuyor. Bazı günler çok cömert davranıp "neredeyse" ısıtıyor, bazı günler de ağır depresyonda ergen bir genç kız gibi bulutların arkasına saklanıp ağlıyor. :) Neyse ki bu post benim güneşin mutlu bir anını yakaladığım zaman dilimlerinden birine ait :) Hem de tam batmaya yakın.. Renklerin daha sıcak, gökyüzünün daha pembe olduğu o sihirli anlarda çekildi bu fotoğraflar... Umarım renklerin sahip olduğu bu pozitif enerji size de geçer  ve bugün içinizden ne geçerse gerçek olur, içiniz huzur dolar...

These photos have been captured in magical moments of sun.. Sun is having interesting times.. One day it's shining and almost making warm us, one day like a shy girl, just hiding itself behind the clouds and crying :) I am lucky to take those photos in happy moments of it. And they were taken at sunset.. You know, the sky is more pink, colours are warmer.. I hope you feel the positive energy of colours from this post. And I wish a very happy day to all of you! Wishing that your wishes will come true!!...

Kırmızı Deri Ceket / Red Leather Jacket : Vintage
Kazak / Sweater : H&M
Çanta / Bag : Zara
Tayt / Leggings : Calzedonia
Çizme / Boots : Kent Shop
Gözlükler / Sunnies : Accessorize
Eldivenler / Gloves : Park Bravo
Kolye / Necklace : H&M - Thanks to M

Photos by: Dağcan Çelik











41 yorum:

  1. Trençkotun şıklığını çizgiyle uyumuna ve senin güzelliğine waow demek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. siyah beyaz kırmızı aşkına,,güzellik:)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus.. post da, resimler de, deri trenc te :))) harika bir gun olsun hepimiz icin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm :) Aynen süper bir gün olsunnn!

      Sil
  4. cokcokcok guzel olmus zaten kırmızı sıyah beyaz cokasıllll :)

    YanıtlaSil
  5. harika harika harikaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. THANK YOU THANK YOU THANK YOU :))

      Sil
  6. Beautiful outfit dear! Adore picture number 7. XOXO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. One of my fav. ones :p thank you so much honey!! xoxo

      Sil
  7. Wow! Great outfit! trench is adorable...love the way you combined it with stripe shirt! loooove it! :)

    YanıtlaSil
  8. ne kadar hoş olmuşsun :)
    son fotoğrafa bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :)) sonuncuyu koyup koymamakta kararsız kalmıştım, e iyi ki koymuşum o zaman :)

      Sil
  9. heyyyy bugün bende böyle siyah beyaz çizgili elbise giydim :) Ama ben kahveyle kombinledim,yalnız kırmızıyla pek daha güzel oluyomuş sende görmüş oldum :)
    :* :* <3 <3

    YanıtlaSil
  10. Cok guzel fotolar. Vallahi benim icim isindi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, yorumun da benim içimi ısıttı :*

      Sil
  11. U look very pretty......love ur red jacket.....
    Btw be sure to check out my new post...
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much honey :) I'll check it! :) Kisses..

      Sil
  12. Çooook etkileyiciii:)
    Kırmızı çok yakısmıs bebegim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuuu sensin etkileyicii :) Yaa ben şimdiden özledim seni ♥ N'olurdu sanki Kubilay'la İstanbul'da olsaydınız :((

      Sil
  13. Özeliikle ceket süper,çok yakışmış sana , saçlarda değişikliğe gidip enseleri kısaltıp önleri de uzun bırabileceğin bob model kesmeyi düşünürmüsün, yüzüne çok yakışacaktır senin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce omuz hizasında katsız düz kesim kullanmıştım ama saçım gür ve kalın telli olduğu için kat olmadan başa çıkamadım.. :) Bob kesimde de aynı sorunu yaşayabilirim diye düşünüyorum. Bir de Bob geçen sezon çok popülerdi ama yavaş yavaş etkisini kaybediyor bence, sizce? :)

      Sil
    2. şu anda moda lob genelde yani omuzlarda aynı hizada kesim omuzlardan 1-2 parmak aşağısı olabilir, kesinlikle denemelisin derim sana , hiç zaman kaybetmeden

      Sil
    3. Ne dersin saç kesimi hakkında

      Sil
    4. Yukarıda da yazdığım gibi bahsettiğiniz kesimi daha önce kullanmıştım, neden rahat edemediğimi de yazdım hatta yukarıda :)

      Sil
  14. tüm fotoları beğendim,çok güzel olmuşsun canım.başarılar.

    YanıtlaSil
  15. kırmızıyı zaten çok yakıştırıyorum sana çok şık olmuşsun canım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm :) Sizin gazınızla büründüm zaten kırmızılara :p

      Sil
  16. Amanın ! hem kırmızı , hem deri yaaa bayıldım =) çok yakışmış canım son poz da pek hoş =) bende öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :) Çok teşekkür ederim canımmm :) :* :*

      Sil
  17. Super cute blog! Thanks for checking out my blog and for sure we can follow each other!

    Love, Diana
    Blog: Dirty Diana's Style Blog
    Facebook: Dirty Diana's Facebook Page
    Twitter: Dirty Diana's Twitter
    Tumblr: Dirty Diana's Tumblr
    Pinterest: Dirty Diana's Pinterest
    Instagram: dirttydiana,Dirty Diana's Instagram

    YanıtlaSil
  18. I am in love with your jacket!!

    http://minimal-opulence.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...