3.03.2012

Singles Night Out Party by Lacoste Live!



Bu yılın en başarılı partisi kesinlikle Lacoste Live tarafından düzenlenen I Hate Valentines Day! & Singles Night Out! temalı Sevgililer Günü partisiydi. Biz de uygun rozetlerimizi (Already taken & Just wanna have fun :)) ) takıp bu değişik deneyimi yaşamaya gittik. Partinin LCV'leri bile twitter üzerinden yapıldı. Parti öncesi de en az sonrası kadar konuşuldu yani :) Oben Budak'la müzik muhteşemdi, herkes inanılmaz eğlendi.. Herkes yoruluncaya kadar dans etti :) Epeydir bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum diyebilirim hatta.. Fotoğraflarla devam :)

Dünya tatlısı sarı şeker Fashion by Pride :) Dikkatli bakarsanız aynaya yapıştırılmış "call me" baskılı kağıtlar ve mıknatıslı kalemler var. İsteyen single'lar telefonlarını yazıp bıraksın diye :p Tabi daha çok çeşitli geyikler yapılıp sevilmeyen arkadaşların filan telefonları yazıldı diye tahmin ediyorum. Hayır, ben masumum :))


Yakından çok daha güzel olan Burcu Esmersoy.. O kadar doğal ve sıcak ki :) Çok sevdim..


Dünyadaki en nice boy Ufuk ve leoparlı güzel Pinkfreud... :) Beyoğlu İstiklal Caddesi'ndeki küçücük Lacoste Live mağazası nasıl da harika bir parti mekanı oldu ve bunca insanı içine alıp eğlendirebildi hala şaşkınım. Çok da nefis oldu açıkçası :)


İtiraf ediyorum.. Sevgililer gününe bayılmam, çok önemseyip, iple çekmem ama sevimli bir şey bence.. Bugüne özel çok pahalı hediyeleri ya da abartılı jestleri ise anlamlı bulmuyorum. Sembolik şeyler daha tatlı ve gerçekçi.. Gerçek aşkı temsil etmeye bir değil bin gün yetmez kesinlikle :) Sizce?


Pascal ile Black/White olmuşuz.. :) Ben mi çok beyazım acaba :/


Ah, işte yukarıda bahsettiğim "Call me" kartları :)


Bize sürekli içecek ve yiyecek servisi yapan ekibi de unutmamak gerek tabii, etrafta dolaşan güzel kızlar da içimizi açtı :)


Bilmiyorum ben mi yemek yemeyi çok seviyorum :) Dün Koray Caner dedi ki, "Zümra bana sanki ikimiz de hep yemek yiyormuşuz gibi geliyor" :)))) Bu partinin anlatmadan olmazı yiyecek ikramlarıydı. Sokak lezzetleri en muhteşem ve mini halleriyle bizimle buluştu.. Tavuklu pilavdan (biber turşusu eşliğinde!!), midye dolmaya, minik Adana dürümlerden, özlediğim lokma tatlısına, patlamış mısıra, sıcacık kestanelere... Çok başarılı ve ince düşünülmüştü..


Partinin ev sahiplerinden Nilgün Bodur'la da twitter üzerinde gelişen tatlı muhabbetimiz sonunda hayat buldu. O kadar tatlı ve pozitifti ki, herkesle tek tek ilgilendi :)


Fotoğraf makinem ve ben fotoğraf çekmeye çalışırken yine fotoğraf olmuşuz :)



İçeriden İstiklal Caddesi'ne yayılan müzik, sokaktaki kalabalığın öyle ilgisini çekti ki, kapının girişinde toplaşıp anlamaya çalışanlar oldu :) Gerçi hem içeride hem de dışarıda bulunan tweetboard lar merakları biraz olsun gidermiştir diye tahmin ediyorum :)


Uzun lafın kısası, 4/4 lük bir parti oldu kesinlikle.. Eren Holding'e, Nilgün Hanım'a, Lacoste'a çok teşekkürler :) Ayrıca bizi Ajda Pekkan'dan Hande Yener'e bir saniye hareketsiz bırakmayan, müziğiyle bizi resmen büyüleyen Oben Budak'a da teşekkür etmemek haksızlık olur :) O olmasaydı asla bu kadar eğlenemezdik sanırım.. İşte böylee :) Umarım fotoğraflar da hoşunuza gider... :*


A couple of weeks ago we have been invited Lacoste Live's Singles Night Out Party for Valentines Day. The template was "I hate Valentines Day"  It was amazing!! :) I went there and we had lots of fun there, I think it was the best party of the year :)) Actually I am not a big fan of Valentines Day, ok I like it but O don't need to buy something really expensive for gift.. True love doesn't need to just one day.. :) What do you think about it? If you wanna read about all details of party, you can use Google Translate button on right side of the blog. Thanks to Eren Holding, Lacoste Live, Nilgün Bodur and our perfect DJ Oben Budak! :) I hope you'll enjoy with these pics.. Kisses!!! :)

37 yorum:

  1. cok güzel bir partiymiş...Ben daha çok fotoğraf kalitesine takıldım :)) gercekten iyi cekimler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Fotoğrafların yarısını filan ben kendi makinemle çektim, geri kalan kısım ise profesyonel fotoğrafçı tarafından çekildi :)

      Sil
  2. Baya eğlenceli gözüküyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyorsun! İnanılmaz eğlenceliydi :))

      Sil
  3. canım fotolara bayıldımmmm!!!! hem harika bir gece olmuş hemde harika karelemişsin;) süper orda olsaydım dedim keşke;) buarda buluşma süper olur haber verirsiniz mcksss;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürlerrrr :* Tamam twitterdan haberleşelim..

      Sil
  4. cok cok guzel fotolar bayıldımmmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm beğenmene çok sevindim, öperimm :))

      Sil
  5. Hii bu yıl olmadı amaa seneye kaçmaazz ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper seneye birlikte eğleniriz o zaman artık :)

      Sil
  6. Süper fotoğraflar, belli ki çok güzel vakit geçirmişsiniz!!

    sevgiler

    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet gerçekten çok güzeldi :) Öpüyorum çokk!!

      Sil
  7. awesome post! looks like you had a blast :) come check out my blog if you get a moment :)

    xo, nikki

    http://carry-on-couture.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, I had a blast :)) I'll check your blog soon :) Kiss Nikki!

      Sil
  8. Looks like you had a great time! :)

    xoxo,
    Taylor

    taylormorgandesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Really like what looks like :) It was perfect :) Thanks! xoxo Taylor!

      Sil
  9. Zumracim, super bir parti olmus cidden, ne guzel eglenmissin. Kahkahalarin ekrandan tasiyor : ) Iyi pazarlar canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe teşekkür ederim, fotoğraflardan belli oluyor değil mi nasıl eğlendiğim :))) Sana da iyi pazarlar, çook öpüyorum!

      Sil
  10. inanılmaz. sadece fotoğrafa yansıyan büyük bir mutluluk,oradaki mutluluk paha biçilemez olmalı :)
    mutlu kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarını mutlu kal diyerek bitirmen çok şeker :) Sen de mutlu kal!!

      Sil
  11. resimlerin bu kadar ilgi cekisi olmasi senin gulusunden olabilir miiii ? :)) Cok eglendigin hatta gercekten eglendigin resimlerden belli :) Bol eglenceli bir yil olsun, sevgili ile birlikte !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm ne güzel bir yorum bu, çook teşekkür ederim :) Senin için de harika bir yıl bir hayat olsun, Alpcanla aşkla birlikte :) <33

      Sil
  12. looks like fun!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir post olmuş bu yaa çok sevdim =) ne eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhe :) Beğenmene sevindim canımmm :) Teşekkür ederim ve öperim!

      Sil
  14. Zümracım Merhaba,

    Çok güzel bir parti olmuş gerçekten,Call me, kartlarına bayıldım:)) Sen de her karede çooook güzel gözüküyosun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuuuu çok teşekkür ederim, şımarırım :p

      Sil
  15. super olmus call me ler superrrrr sende cok hossuun her karde

    YanıtlaSil
  16. Kokoşşş ;))) kelebek, sen de süpersin :) yorumların da süper :) Öperim!!

    YanıtlaSil
  17. Good way of desсrіbing, and good article
    to tаκe information conсeгning my presentation fοcuѕ, which і аm going to present in institution оf
    highег eԁucation.
    Review my site ; design pictures

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...