29.03.2012

Support me! :)


Selam! :) Belki aranızda haberi olanlar vardır, Elle Dergisi Ayın Bloggerı Yarışması Mart ayı adayları arasında Lunapark Queen de var! Elle ekibi yarışma fotoğrafı için yukarıda gördüğünüz kombinden br fotoğraf seçmiş :)  Yarışma Facebook üzerinde "like" oyu ile ilerliyor ve tabii ki benim sizin desteğinize ihtiyacım var.. Beni şimdiye kadar hep desteklediniz, şimdi de yalnız bırakmayacağınızı umuyorum :) Fotoğrafımı beğenmeniz yeterli.. Oy vermek için fotoğrafıma bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz. Hem Mart doğumlu Balık burcu bloguma da güzel bir 1 yaş hediyesi olabilir sizden :) Şimdiden çok teşekkürler!!

Hello! :) I'm one of the contestants of Elle Magasine's Blogger of the Month competition.. If you support me, I would be so so happy :) You just need to "like" my photo with your Facebook account.. Here is the link of the photo.. You never left me alone and I know you won't do it again :) And as you know my blog was born in March! A great 1 year present to me too :) Thank you so much!!

9 yorum:

  1. ohooo ben favorimi zaten seçtim çoktan, hala like etmeyen var mı? varsa çok ayıp, aldın zaten sen o yarışı, hayırlı olsun şimdiden :)

    YanıtlaSil
  2. tabi ki de destekleyeceğiz.. =)

    YanıtlaSil
  3. :)

    LG
    Sandy von modewunder


    Ps: Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
  4. Birincilik için tebrikler müthiş bir oy farkı yapmışsın:) Bu arada blogların burçları oluyor mu, ben kendi blogumu koçum benim diye seveyim o zaman :D

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...