13.03.2012

Uludag - Day 1


Kışı soğuğu hiç sevmeyen ben, kendimi sürpriz bir şekilde Uludağ'da buldum :) Geçtiğimiz üç gün boyunca kara, temiz havaya, muhteşem manzaralara ve kaymaya doydum :) Ve şaşırtıcı biçimde hiiiç üşümedim :) Gerçi lahana gibi kat kat giyindiğimden de olabilir tabii. Ama nemden midir nedir İstanbul benim için hala Uludağ'dan daha soğuk.. İlk gün neler mi yaptım; telesiyejde ayaklarımı salladım, açık büfede yer alan en abidik gubidik yemekleri denedim, sütlü kahvemle birlikte yeni kitabımı okudum, ve hepsinden önemlisi ilk defa kaydım, tabii ilk gün kayak dersi almayı da ihmal etmedim ve kaymayı çoook sevdim :) Ayrıca ilk defa bir sporda yeteneğim olduğunu keşfettik :) (İçinde top olan hiçbir sporu beceremem, sadece pilates ve binicilikte idare eder haldeyim) İlginç ama Uludağ'a ilk defa gittiğimi söylemiş miydim? :) Sizi ilk gün çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. Ve hayır, akşam Aldo'ya gitmedim :) Sadece gülümsemeniz için o fotoğrafı kolaja ekledim :)) Yani hem eğlenceli hem dinlenceli bol oksijenli güzel bir günü sevdiklerimle geçirdim.. Uludağ postları devam edecek :)

Actually, I don't like winter and cold so much but I suddenly found myself at Uludağ.. :) Last three days were full of snow, fresh air, great views and skiing :) And I didn't feel cold even one second! :) I think İstanbul is colder than Uludag (the most popular mountain for skiing in Turkey) So, what did I do at first day? Swinging my feet at chair lift, eating the most fantastic things in buffet meal, reading my new book with my latte, but the most important thing, I tgot skiing lessons and it was first time for me, I loved it so much :) I think it is the one sport that I have talent.. I can't play anything with ball :) But I'm ok at pilates and riding horse.. Btw it was my frst visit to Uludag, and here the photos from first day.. So I had a funny and relaxing day with my lovelies and fresh air.. :) The Uludag posts will continue!














56 yorum:

  1. KAYMAYI COK SEVYORUM AMA GECEN SENE HAMILELIK BU SENE BEBEK YUZUNDEN KAYAMADIM IKI SENEDIR:(( COK SEVINDIM SEVMENE VE GUZEL VAKIT GECIRMENE..AYRICA HARIKA KARELERLE BENIM ICIMI IYICE COSTURDUN :((( DEVAMINI BEKLIYORUM..CEKILSIMMM DEVAMM EDIYOR:))

    http://nilays-world.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim :) Umarım sen de seneye kayarsın gönlüncee :)

      Sil
  2. YANLIS BLOGSPOT YAZISI KOPYALAMISIM YORUMUMUN SONUNA:))

    http://kelebegingozunden.blogspot.com/2012/03/dogum-gunu-cekilisi-matras-seyahat.html

    YanıtlaSil
  3. Kıskandııımmm ya :) süper gözüküyor oralar SENDE :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanmak yookkk :) Umarım sen de gidersin yakın zaman da, çok teşekkürler :*

      Sil
  4. Ne güzel bir post olmuş görünce donacağıma(KARDAN NEFRET EDİYORUM DA ;)) içim ısındı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel sıcak bir yorum benim de içim ısındı şimdi :) :*

      Sil
  5. pufff çok özledim oraları :(( çok güzel fotograflar canım benim çok sevindim ben de sevmene uludağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam yaa Edacanım birlikte de gideriz inş :) Özledim ben de seni..

      Sil
  6. ama sen bursaya gelmişssin bak şimdi! =(
    şekerim bursa güzeldir keşke sadece uludağla sınırlı kalmasaydın =(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten 3 günlüğüne geldik canım o yüzden ancak kaymayı öğrenebildim :) Bursa'yı daha önce ziyaret ettim bol bol, dönüşte şoföre iskender molası diye çok baskı yaptık ama olmadı :))

      Sil
  7. thx honey , i follow you too :)

    YanıtlaSil
  8. Ne guzel bir dag kacamagi olmus, oglen vakti o mamalari mideme indirmek istedim. Sen sucuk ekmek de yemissindir simdi, off yav : ) Ben kotuna bayildim bu arada, durusu rengi super, nereden tatlim? Postumdaki soruma yardim ettigin icin de cok tesekkurler canim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sucuk ekmeksiz olur mu hiiiççç :))) Çok teşekkür ederim :* Blogunda cevapladım zaten ama burada da yazayım, kotum aslında tam koy sayılmaz bir jeggings, Only & Jack Jones mağazasından aldım :)

      Sil
  9. Wow this is amazing!
    I bet you had a great time ;)
    XOXO


    www.stylebycelia.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, it was really great :) thank you !

      Sil
  10. you had lot of fun! nice pics!

    xoxo!
    http://self-dressed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Wow, amazing pics! So beautiful!!! :)))
    Love your shoes! hope you have a great time.

    Kiss dear,

    Ivana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey, you know these shoes from Zara :) Kisses!

      Sil
  12. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Beautiful photos! :) I love your outfit in the last two pictures :)

    fashionistas-diary.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It was for dinner and after dinner :p For live music.. Oh, btw I love live music :)))

      Sil
  15. Amazing photos. Looks like a great trip! And I love your shoes!

    XO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey, they're from Zara :)

      Sil
  16. Very good pictures and u have so lovely style:) Im searching new blogs to read, check out my blog if u want!

    Hugs from Finland,

    - Alice

    http://stylist-diaries.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. So welcome here :) I'll check yours too..

      Sil
  17. karşılaşsaymışız çok matrak olurmuş! :D
    harika fotoğraflar, pembe kapüşonun göründüğü fotoğrafa bayıldım <3

    marni partisinde seninle karşılaştığıma çok mutlu oldum gerçekten.. ilk andan itibaren pozitif elektrik aldım senden ve işin komik tarafı, o yorum yazılmadan önce de ben bizi birbirimize benzetmiştim! :))) sanırım gülüşümüzde var bir benzerlik ama bu benim de hoşuma gitti :)
    en kısa zamanda yeniden görüşelim, öpüyorum çok.. <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa keşke karşılaşsaydık :) Lulu'S life da çok yakındaydı ama onunla da karşılaşamadık..

      Ben de çoook memnun oldum :) Blogunda yazdım zaten detaylı yorumumu biliyorsun, en yakın zamanda tekrar görüşürüz umarım ben de öpüyorum ****

      Sil
  18. Iste bekledigim posta sonunda bakabiliyorummm.. Yogunluk arasinda bi turlu vakit ayiramamistim :(( Cok seker olmus postun ! Uludag'a ilk kez gidiyor olmani bir Bursa'li olarak ayipladimmmm ama sevdigin icin de coook mutlu oldum :)) Sen simdi kaymayi ilerlet ben sana Uludag'in cok daha keyifli pistleri hakkinda bilgi verecegim, soz ;)

    Gorusememis olmamizda ayri bir utanc benim icin ama cok kalabalik bir gruptuk ve kimseyi 1. bolgeye gitmek icin ikna edemedim :( 1. ve 2. bolge arasindaki Kusakli pistinde cakilip kaldilar gelmek istemediler.. :) Ama insallah dag oncesi planladigimiz kahve bulusmasini en kisa zamanda gerceklestiririz ;) opuyorum cok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet ilginç ama nedense hep bir aksilik çıktı Uluğda bir türlü kısmet olmamıştı gerçekten nefis bir yermiş :) Çoook sevdim. Tamam bekliyorum önerilerini :) Gerçi ben daha lastiği yeni çıkardım :p

      Evet denk gelmedi görüşemedik ama anlıyorum, kayaklarla vs normal yol değil ki 10 metre yürümek bile olay birbirimizi bulamamamız normal :) Evet kahve için zaman ayarlayalım :) Ben de çokkkk öptümmm * * *

      Sil
  19. fotoğraflar harika sen de çok hoş görünüyorsun tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim :*

      Sil
  20. Marni partisinde seni görsem kesinlikle tanışmaya gelirdim canım hem bir blogger arkadaşımla hemde bir meslektaşımla tanışmış olurdum. Fakat, kalabalığa dayanamadığım için erken ayrıldım herhalde ondan karşılaşamadık:(( bir dahaki etkinlikte inşallah:))

    Buarada, çekiliş duyurusu için değil bloğumu beğendiğin için yorum yaptığını düşünüyorum ve ilk kezde olsa teşekkür ediyorum. keep in touch;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa keşke gelseydin keşke karşılaşsaydık çok mutlu oluyorum ben :) Ben zaten biraz geç geldim, o yüzden de karşılaşamamış olabiliriz, evet umarım yakında görüşürüz.. İkinci paragrafla ilgili olarak da nıck nıck nıck ne ayıp diyorum :) Bloguna yorum bıraktım bu konu hakkında da, öpüyorum çok! :**

      Sil
  21. süper anlatmışsın:)
    çok keyifli bir tatil olmuşa benziyor! ama aldo ya gitmemen yazık olmuş hahaha :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet Aldo da "Zümra nerede" demiş çok üzülmüş zaten :D Ertesi gün Altay, diğer gün de Aylin Coşkun vardı, malesef onları da kaçırdım! Tüh! :)))

      Sil
  22. HAD A LOT OF FUN!
    LOVE ELISA from MY FANTABULOUS WORLD

    YanıtlaSil
  23. Elisa, thank you so muchhh!! ***

    YanıtlaSil
  24. wow, beautiful pictures! and I love your outfit on the last two pics <3
    X

    YanıtlaSil
  25. Beautiful! :)
    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. inanamıyorum, zannediyorum hemen hemen aynı tarihlerde uludağdaymışız :) o oturduğun gri koltuk, sultan barın koltuğu olabilir mi? bi akşam oraya geldik canlı müzik dinlemek için, sanırım aylin coşkunun olduğu geceydi..denk gelememize üzüldüm gercekten, neyse buralarda başka bir organizasyonda karşılaşmak dileğiyle...öperim canım...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Sultan Bar!! :) Keşke denk gelseymişiz.. :(

      Sil
  27. fotoğraflar çok güzel , hayır aldoya gitmedime çok güldümm :))) aslında eğlencelidir kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah öyledir kesin :) Küçükken bir Fatih Ürek deneyimim olmuştu çok komikti :))

      Sil
  28. ayy nasıl orda olmak istedim anlatamam! fotolar süper böyleee ağzımın suyu aka aka bakıyorum yani o derece :)
    öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy süpersinn canım benim öperim!

      Sil
  29. Love your style and love your blog! Please check out mine when you get a chance. Also, I'm working with BCBG on a fabulous giveaway for my readers and would love for you to enter!

    http://www.goodbadandfab.com/2012/03/scent-of-woman-bcbgmaxazria-fragrance.html

    www.goodbadandfab.com
    style and musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane

    YanıtlaSil
  30. Değerli blog yöneticisi sitenizdeki yazılar çok dikkat çekici olduğundan Dell teknik servisleri olarak sitenizi uzun süredir takip ediyoruz.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...