15.03.2012

Uludag - Day 2


Uludağ'da ikinci gün, ilk günün yorgunluğu ve şaşkınlığını üstümüzden atıp kaymaya odaklandık. Bu arada yukarıda ayağımda görmüş olduğunuz kar botlarına sahip olma hikayemi de paylaşayım. Uludağ'a gidişim önceki posttada dediğim gibi biraz sürpriz oldu, gitmeme 3 gün vardı ve kar botum yoktu! Hangi botu alsam ne yapsam derken, What's Next blogunun tatlı sahibi Eda yardımıma yetişti ve beni Rubber Duck'larla tanıştırdı. Bunları gördükten sonra da mağazada gördüklerimi beğenmez oldum ve bu botlarda hiçbir mağazada yoktu. Tam ümitsizliğe kapılmışken de pabbuc.com imdadıma yetişti :) Botlar 2 günde elime ulaştı! Çok da rahatlar, aşağıda jean ile de kombinlediğim bir fotoğrafı koydum.. Normal kar botlarının aksine bunların şehir içinde de rahatlıkta giyilebileceğini düşünüyorum, sizce? :) Neyse dönelim ikinci güne..Gördüğünüz gibi, bol bol kaydım, birkaç kere düştüm :P Lezzetli yemekler yedim, tatlı büfesine aşık oldum. Bu akşamda otelin barı "Ayyash"da Altay çıkıyordu ama onun yerine Sultan Bar'da 'daha farklı' bir canlı müzik tercih ettik :) Tahmin edin 3. gün kim çıkıyordu Ayyash'da? :))) İkinci günün kötü yanı inanılmaz bir sis vardı, telesiyejdeyken 10 metre ilerisini göremiyorduk, kendimi başı sonu olmayan boşlukta hissettim yani araf gibiydi açıkçası :)) Karın durumu da bir acemi için işleri hiç kolaylaştırmıyordu, eğitmenim bile çamur gibi filan diye baya sövdü o gün kara.. Aşağıda göreceğiniz pembeli güzel ise kuzenim oluyor :) Harika pembe kayak takımı sayesinde hiiiç kaybolmadık :)) Sizi ikinci günün fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum vee yorumlarınızı bekliyorum :) :***

The second day in Uludag had been past with concantrating on skiing.. The snow boots in first photo has a story. Before going to Uludag I just had 3 days to find right boots.. And it was really hard, but Eda from What's Next has helped me so much and I explored Rubber Duck via her! But I couldn't find them in stores.. Finally I found them on internet and they came to me in 2 days :) I can wear them in city, what do you say? I put a photo with jeans & boots below.. Also so comfortable :) Btw, what did I do in 2nd day? Skiing, falling over to snow :p Eating delicious foods, being in love with dessert buffet :) Then after dinner, we went to live music again :) Oh how much I love live music!! :) The worst thing about second day, there was too much fog, we couldn't see after 10 metres.. And while I was going in cable car, it was so fearful to me :S And the snow was not ok for a amateur skier, my teacher sweared a little bit to snow in that day :p And the beautiful pinky girl in photo below is my sweet cousin :) With her awesome pink outfit we easily found each other everytime :) So here the photos from 2nd day, waiting your comments :) Kisses!!  














26 yorum:

  1. cok keyıflı gecmıs gercektenn...botlerın cok sık gule gule kullan ayrıca gece kombınınde cok yakısmısss ozellıkle etegın :)) kuzenınnın kayak kıyafetlerı benım gıbı pembısss...3. gun kım cıktıı :)) part 3 te gorecegız sanırm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Part 3 yok ne yazık ki :) 3. gün öğlen döndüğümüz için perişan halde deliler gibi kaydım ve pek de fotoğraf çekemedim :) 3. gün çıkan bomba isim ise Aylin Coşkun'du :))

      Sil
  2. ooo rubber ducklar bilinmez mi harikadır onlar :) Nursace mağazalarında da satılıyor hatta Kanyon AVM 'de bir ayakkabıcı var orta katta o da satıyor. Güle güle giy cnm. Uludağ'ı çok severim bende ,kayak yapmayı da öyle. Hala sezon kapanmamış demek bu sene havalardan. Süper fotolar =)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben geç keşfettim :) Sezon hala sürüyor havalar malum, bu sene 24 Mart'a kadar açıkmış bizim gittiğimiz otel mesela.. Bazı yerler daha da uzun kalacakmış :) Çok teşekkür ederim, beğenmene sevndim!

      Sil
  3. tatlım harika görünüyorsun... uludağı özledim walla!!!;)
    editorist1783.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. botlar sahane ;) kesinlikle rahat rahat sehirde de kullanabilirsin.. Ama kayak hayatini ilerlettiginde emin ol ayagina saglam bir outdoor alman gerekecek :)) sogukla bas etmenin tek etkili yolu onlar :)) resimler cok seker her zamanki gibi.. Liseli kiz outfit ini de cok sevdim.. Masallah guzel arkadasima..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya o çirkin ayakkabılardan kaçış yok desene :p Preppy ouitfitimi beğendiğine sevindimmm :)) Çok teşekkür ederim güzel yorumların için, kocaman öperim, ne zaman buluşuyoruzz? :)

      Sil
  5. botları sevmene çok sevindim! uludağ postlarını takip ediyorumm :) güle güle kullan botlarını ve söylemeden geçemicem, ekose etekli kombinin çok güzel olmuşş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sayende oldular canımmm :) Ekoseli etek için de teşekkür ederimm :* :*

      Sil
  6. Ne eğlenceli bir post olmuş Zümracım, bütün fotoğraflarda harika görünüyorsun. bu arada Kartalkaya beni hiç kesmedi, Uludağ ı özledim bennn :(

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi gel yine gidelim Uludağ'a! :p

      Sil
  7. lovely post!

    www.pinklemonincrystal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Looks like you had a blast!

    YanıtlaSil
  9. full of style and good ideas.

    YanıtlaSil
  10. Great blog! I love it :) x

    cupcakesandflowers.blogspot.com

    x

    YanıtlaSil
  11. Ay ne güzel kareler bunlar böyle. Çok keyifli geçmiş belli. Işıltına bayıldım :)

    http://www.modamla.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkür ederim canım :))

      Sil
  12. Ohmygod, Zümra !
    You have such long elegant legs - And I just love it when you really show them off in feminine and high-heeled outfits like this one.
    Sooo sexy, but always classy and stylish.
    Kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OMG Karsten! What a comment!! :)) Thank you so much! I'll try to wear like this more for you :) Kiss!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...