25.03.2012

With Deniz :)


Belki bir ay öncesine ait bu fotoğrafları Deniz'den aldığım gibi paylaşıyorum :) Bu fotoğraflar Dağcan'la Dockers çekimini yaptığımız gün Dağcan tarafından İstinye Park'ta çekildi. (Bu arada Dockers çekimi fotoğraflarına buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.) Deniz'le de hem Cartier hem Converse lansmanında birlikteydik aynı gün, birkaç fotoğraf çekelim dedik :)  Üzerimdeki gömleği çoook seviyorum ve bu aralar sık sık giyiyorum ama ne yazık ki geçtiğimiz hafta Oxxo partisinde karanlıkta birisi sigarasını değdirmiş kolumdaki düğüme :( Değişik bir bağlama şekliyle içe aldım o kısmı, neyse ki sorun çözüldü.. Bu arada fotoğraflarda Deniz'in çorabı ile benim eteğim uyum içinde :) İlk fotoğrafta da saçlarım Deniz'in alanına taşmış, sanki O'nun saçı  gibi olmuş, haha çok sevdim :)) 

These photos have been taken by Dağcan at İstinye Park one month ago.. :) It was the day we made Dockers photoshoot with Dağcan.. (You can find Dockers posts here and here) W were together with Deniz at Cartier and Converse launches, so we took these photos.. Her tights and my skirt are looking good together :) And my hair in first photo like her :) Loved them! :))

Shirt / Gömlek : Koton
Skirt / Etek : Zara
Tights / Çorap : Penti
Shoes&Bracelet&Earrings / Ayakkabı&Bileklik&Küpeler : H&M
Bag / Çanta : De Vib




31 yorum:

  1. ben etegini coooook begendim.. ve evet
    gömleginde cok güzel sade ve sIk her zaman her yerde giyilecek türlerden..

    YanıtlaSil
  2. Want More Fashion, çok teşekkürler :) Eteği Zara'nın kış indiriminden çok çok cüzi bir fiyata aldım, bildiğin kelepir oldu :) Gömlek de bu aralar yapıştı üstüme gerçekten :) Beğenmene sevindim!!

    YanıtlaSil
  3. etek hakikaten çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  4. you look great!

    http://thehandbagconcept.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. CMOS, aa yaşasın sevdiniz :) Bir de pembesi vardı keşke onu da alsaydım :) O kadar uygundu ki fiyatı.. :) Çok teşekkürlerr!

    Rina, thank youuu :)

    YanıtlaSil
  6. HARİKASINIZ!!! pozitif enerjiniz taa buralara geldi :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Helly Helena, senin harka yorumun da pozitif enerjime enerji kattı :)) Çok saoll!!

    YanıtlaSil
  8. Zümra çokkk tatlı olmuşsun :)) gömleğine bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  9. Mineyy, çoook teşekkür ederim canımmmm :)) Gömlek kış sezonu koton indiriminden :)

    YanıtlaSil
  10. gömlek ve eteği çok beğendim

    YanıtlaSil
  11. valla canım siz birbirinizi kombinlemişsiniizz :DD

    YanıtlaSil
  12. you look so happy :)

    LG
    Sandy von modewunder


    Ps: Ich verlose gerade einen 20€ Gutschein von Zoeva auf meinem Blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youu :) Yes I am :) Hope or you too !! Kiss!

      Sil
  13. i like so much your personal style.

    YanıtlaSil
  14. kombin çok şık olmuş! ayakkabı ve gömlek çok güzel :)

    http://sundaysmileblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Senin etegine, Deniz'in de ceketine bayildim :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Güzel seçimlerr :)

      Sil
  16. yahu bana topuklu ayakkabıyla başa çıkma yollarını öğretin :) o ayakkabılardan bendede var fakat sadece ofiste giyebiliyorum oda akşama ayak ağrısıyla sonuçlanıyor. erkek fatma gibi işe gidiyorum kendimden sıkıldım valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ayakkabımdan mı var Deniz'inkinden mi? Aslında ikimizin de ortak yanı H&M olması ve kalın topuklu olması :) Benimki özellikle çok rahat bir kalıp bence.. O gün yaklaşık 11 saat bu ayakkabılarla koşturdum oradan oraya, akşam biraz sızladı ayaklarım tabii :) Ama vurmadı hiç :) E azıcık ağrıcak :)

      Sil
    2. senin ayakkabılardan var :) gerçi haklısın acı olmadan güzellik olmaz :)

      Sil
  17. kombinin de sen de cok sekersin cnm :)

    isik saciyorsun adeta !!


    sevgiler
    özlem

    :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm, ben de aynısını hep senin için düşünüyorum :) :***

      Sil
  18. Harikasın Zümra'cım, fırsat bulup da bakakamıştım iki gündür ama süper olmuş. Çok neşeli görünüyoruz hakkaten halbuki günün sonunda yorgunluktan ölüyorduk o sırada :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heh ben de Deniz nerede kaldı diyordumm :) Gerçekten fotoğraflar çok neşeli ve enerjik ama o an yorgunluktan ölüyorduk ayakta zor duruyordukk :)

      Sil
  19. canım çok güzelsin, tarzında senin gibi çok hoş her fotograffta aynı guzelsin bakmaya doyamadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum bu böyle :)

      Sil
  20. çok güzelsin her halinle

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...