25.04.2012

At ve Binicilik Fuarı / Horse and Equestrian Fair


Geçtiğimiz hafta sonu CNR'daki At ve Binicilik Fuarı'na konuk oldum. Benim gibi hayvansever biri için inanılmaz bir deneyim oldu :) Atlar gerçekten çok tatlı hayvanlar, onlara dokunmak, beslemek çok keyifliydi. İlk defa geçtiğimiz yaz ata binmiş ve çok keyif almıştım, hatırlarsanız burada anlatmıştım :) Aklımda kalan detaylar hakkında kolajlar yaptım, eminim siz de postun sonuna geldiğinizde gitmiş kadar olacaksınız :)

Last weekend I was guest of Horse and Equestrian Fair. Because of I love all animals, it was incredible experience for me. :) The horses were so sweet, touching and petting them, feeding them were so nice.. If you remember, I had made a post about my first horse riding here. :) I made some collages to tell details from there.. I'm sure you'll feel like you have been there :)


Fuarda gerçekten at ve ata özgü her şeyi görmek mümkündü. Beslenmeden tımara, semere, nallara ne ararsanız çeşit çeşit vardı :) Minik Pony'ler de vardı ve tabii ki çocukların gözdesiydi..

You can find all things about horses there.. From feeding to grooming, pack saddles, horseshoes.. :) And all kids were waiting to ride these cute ponnies..


Oraya kadar gidip de eli boş dönmek olmaz diyenler için, çeşit çeşit takılar, küpeler, bileklikler, rozetler hatta kullanılmış naldan yapılmış nazar boncuklu süsler bile vardı :) Bizim insanımız sever her gittiği yerden ufak da olsa bir hatıra almayı :) Bu yüzden güzel düşünülmüş bence.. Tabii benim favori hediye seçeneğim, inanılmaz stylish binici eldivenleriydi :)

If you wanna buy some souvenirs from there to have a little memory, there were lots of options. Bracelets, earrings, badges, horseshoes with devil eye :) But my faves are gloves, of course.. Aren't they so stylish?


Atla ilgili her şey derken abartmadım :) At temalı resim ve fotoğraf çalışmaları da ziyaretçilerin beğenisine sunulmuştu. En üst sağdaki fotoğraf bir yarışmada birincilik ödülü kazanırken, onun hemen altındaki fotoğraf ikinci olmuş..

When I said there were everyhing about horses, I really mean it! :) There were also horse photography and paintings about them.. The photo (right side of top) won 1st in a photography competition and under of it won 2nd degree..


Fuarla ilgili benim için en güzel sürpriz Tuba Benian standını görmek oldu :) Istanbul Fashion Week Karma Defilede yer almıştı Tuba Benian hatırlarsanız.. Açıkçası onca isim arasında en çok beğenimi kazanan aklımda kalan birkaç tasarımdan birine sahipti.. İlgimi çektiği için hakkında bir araştırma yapmış ve binici kıyafetleri tasarladığını da okumuştum ama binicilik fuarında karşılaşmayı beklemiyordum :) Harika bir binici kıyafeti koleksiyonu hazırlamış doğrusu.. Tatlı bir sohbetin ardından Didem Soydan'a da selam etmeden geçmedim :)

The best thing about this fair, I found a Turkish fashion designer's stand there! Tuba Benian was one of the most successful name in İstanbul Fashion Week. She is also designing clothes for equitation and they were really great.. It was also nice to Didem Soydan's photos there.. She was one of the best models in İstanbul Fashion Week too :)


Yukarıda görmüş olduğunuz fıstıktı fındıktı macundu cevizdi iştahınızı açmış olabilir. Ama yanılgıya düşmeyin :) Kocaman bir stand Hintliler tarafından kiralanmıştı. Tam olarak ne satıyorlar ne alıyorlar ne yapıyorlar anlayamadım ama yöresel kıyafetli kızlar, geleneksel desenli semerler, o yukarıdaki atın arkasındaki fotoğrafta dört nala gelen Hint prensi ilgi çekiciydi :) Kritik noktaya geliyorum. Sağ altta gördüğünüz şeyleri, "Sweet sweet halva halvaaa!" diye elimize tutuşturdular, "Aaa Hint helvası yiyelim bari" diye de saflık etmiş bulunduk, hayatımda yediğim en en en kötü şeydi. O tadı tarif etmek isterdim ama burası yeri değil :) Fuarın geri kalanı ağzımdan gitmeyen o tatla biraz anlamını kaybetti haliyle.. Tadı kaçtı :)) Tabii ne yapıyoruz, bunları böyle çevirmiyoruz aşağıda, ne'me lazım Hintli düşman eksik olsun :)) - Umarım, çeviri niye bu kadar kısa diye kıllanıp, uğraşıp translate etmezler :))

There were also a stand belongs to Indıan people and it was nice to explore their traditional things :) Like Halva :)) They're so nice and kind people :)


Gelelim atlaraaaa :) Eski şampiyonlardan toy kısraklara, siyahından beyazına her çeşit at mevcuttu fuarda. Ben de arkamdan ağlayıp üzülmesinler haksızlık olmasın diye hepsini tek tek sevdim :p 

And horsesss... :) There were lots of horses from old champions to young mares, from black to white.. And I petted all of them one by one :) 


Ve gariplikler.. Australian Fashion House.. Sanırım binici kıyafetleri içindi ama ortada kıyafet filan da yoktu :S At kafası şeklinde yapılmış özel bir tasarım görüyorsunuz sağ üstte, ne amaçla yapılmış bilemiyorum ama ilginç olmuş hoşuma gitti.. Sol alttaki Horse Gym 2000, we create champions! tabelası atlar için elektronik koşu bandı reklamı..Komik bence :)  İşte böyleee, giden gidemeyene anlatsın tadında bir postun da sonuna geldik, yorumları bekliyorum :) Nasıl buldunuz?

And weird thingss... Australian Fashion House.. I think they were selling some equestrian clothes but there were no clothes :S You see a horse head on the right side of top, it was interesting too.. And on left side, Horse Gym 2000, we create champions! It was a advertorial for treadmill for horses! It was funny :)  So, how did you find the fair? Waiting your comments! :)

8 yorum:

  1. bayıldım, atlar muhteşem görünüyor, ne kadar özen gösteriyorlar bu spora...çok asiller çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bir hayvana bu kadar yakın olabildiğin başka bir spor yok ve atlar kesinlikle çok asil hayvanlar :)

      Sil
  2. Atlara bayılan biri olarak bu yazını okumak çok keyifliydi,teşekkürler,cidden fuara gitmiş kadar oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimmm :) Post amacına ulaştı demek ki :) Öpüyorum!

      Sil
  3. yaaaaaa çok güzel ben hiç sevmedim at... at arabalarının atlarından başka at görmedimm :) çok şirinler bayıldımmm atlara. post da çok güzel olmuş bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehhe :))) Gerçekten çok tatlılardı Edacımmm, İstandul'dayken vaktin olursa bir gün çiftliğe gidelim binelim :))

      Sil
  4. I'm so jelous of your amazing weekend! :)


    berryjamjam.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wuuu :) Thank you so much! I hope better ones for you too :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...