9.04.2012

Daisy Fortune


Yine güneşin en çılgın en cilveli zamanı 4 5 sularında fotoğraf çekilmeyi denk getirebildim sevgili okuyucu :) Öncelikle bir konuya açıklık getirmek isterim ki saçlarımın normal şartlar altındaki rengi 8. fotoğraftaki gibi, küllü kumral.. Ama bu yaramaz güneş küllü bir rengi bile Hürrem kıvamına sokabiliyor hiç acımadan :) 2. ve 13. fotoğraftaki saçlarım bende şok etkisi yarattı.. Her kuaföre gidişimde "turunculuk olmasın hiç, küllü olsun" diye kendini paralayan ben, sonunda müstehakına kavuştu :)) O 13.nün hali nedir ya, imleçle aşağı inip inip bakmaktan, şaşırmaktan kendimi alamıyorum :) Üzerimde gördüğünüz yeşil montu giymeyeli belki iki yıl olmuştur.. Sezon finalini onunla yapayım dedim.. Aslında kışın son demlerinden kalan bu postu güzel havalarda yayınlamak hiç içime sinmiyordu ama birden bire bozan hava ve yağmur bu postu yayınlamak için ideal zamanı yarattı.. Zaten ben yazın geldiğine inanamamıştım, rüya görüyor gibiydim :) Zaten ben yaza yaz demem yeşil erik çıkmadıkça... :) Bahar ayları demek aşk demek, acaba O da beni seviyor mu demek, papatya falı demek... Buyrun bakalım, sizin için fal açtım :))


PS. Evet, seviyormuş :)  

I had succesfully managed to taken photos at 4 5 o'clock.. The perfect and magical light of sun :) Firstly, I wanna explain that, my normal hair colour is like in 8. photo.. But because of sun, you can surprise in 2. and 13. photos :) I have surprised so much :) When I go to hairdresser, the first thing I said is "I don't want something like red and orange!" So, I think I deserved it :) The green coat you see in photos is one of my old purchases.. I'm wearing it maybe after 2 years.. The season final is with it :) I hope, this will be the last post with coat.. Please please please, keep staying warm, spring! :)

Coat / Mont : Mango
Fur scarf / Kürk etol : Stradivarius
Blouse / Bluz : Mango
Jeans : Jack & Jones
Ring / Yüzük : Topshop
Boots / Botlar : Divum
Earings / Küpeler : H&M
Bag / Çanta : Guess
Gözlükler / Sunnies : Gucci














18 yorum:

  1. definitely! I've followed you on google
    your blog is lovely by the way,waiting you on my blog xxx

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  2. Zumracim, leopar cok yakismis sana. Botlarini da cok begendim. Papatyali close uplari da cok sevdim : ) Tenin, sacin isil isilsin : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :)Harika yorum! Çok öpüyorummmm

      Sil
  3. your are just GORGEOUS! love the leopard :) xx,
    The Golden Girls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Golden Girls!! :)

      Sil
  4. hmmm gozluklerini cok sevdim.. son 4 yilimda tum gozluk haklarimi wayfarer dan yana kullanmis biri olarak keyifli bir alternatif olabilir.. Gucci'ye bi goz aticam cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet bir göz atmakta fayda var ;) Öperim!

      Sil
  5. güzel yüzlü, sempatik kiz resimler yine cok seker <3 hele o papatyali olani cok sevdim :)

    sevgiler

    özlem

    x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin şekerrr :) Çok teşekkürlerrr :****

      Sil
  6. hi,

    lovely pictures, you look beautiful :)

    kisses from france

    http://fionalovesbeautifulthings.blogspot.fr/

    YanıtlaSil
  7. sırınnnn zumrutt cok sıırnsın canım..sacların gercekten her tonda cıkmıs ancak ben her halını sevdım o ayrı..pantalonunda botlarında sezon fınalınde oldukca guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheheh teşekkür ederimmm :) Sanırım isim konusunda bir karışıklık yaşanmış ama yine de tşekkürlerrr güzel yorumun için.. Çok öpüyorum, beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. You look beautiful. I love how you blouse gives colour to all outfit.
    Thank you for your commment. I follow you at Google Friend Connect and Facebook.-) I would be happy if you decide to follow me back at both of them:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Aga! You're really cute!! :) Kissesss!

      Sil
  9. saç rengin harika ama omuzlara kadar kısalt bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan kısalar zaten :) Kestirdim 2 gün önce..

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...