11.04.2012

Give Me A Five! ;)


Yeni bir "Çak bi beşlik!" postu ile birlikteyizzz :) Her zaman gerçekten çekerken çok keyif aldığım kareleri paylaşıyorum ama bunlar daha da anlamlı bence.. Mesela üstteki garip yaratık, tamamen can sıkıntısından ortaya çıktı :) Ofis masam için bana ilham verecek, motive edecek kırtasiye malzemeleri aldım geçen gün (Bu konuyla ilgili de ayrı bir post hazırlıyorum yakında!) Bu malzemeler arasında renkli kurşun kalemler de vardı tabii, kalemtraşla açarken o kıvrıla kıvrıla dönen artıklar o kadar hoşuma gitti ki, atmaya kıyamayınca ortaya bu sevimli yaratık çıktı :) Daha kız mı erkek mi, o bile belli değil.. Bir isim bulmak gerek... :)

Here I am with a new "Give me a five!" post :) I share my favourite photos taken by me here but this one is more meaningfull to me.. For example the one you see above is from my office stuff.. I bought some office things to motivate myself and colour my day.. There were colourful pencils too and I couldn't throw away them :) So I made this cute creature.. Help me to find a name to her/him ??


Son zamanlarda yeme içme konusunda epey cozuttum, nerede bol yağlı soslu kırmızı etli bir şeyler, ben orada.. Ya da nerede çikolata soslu, çook şekerli, kremalı bir şeyler, ben yine orada.. Kendimi sakinleştirmek adına Kahve Dünyası'nda Tavuk Fümeli Sandviç tercih ettim, köz biberlerin tavuk füme ile yarattığı lezzet harikaydı, tavsiye ederim :)

Unfortunately, I don't feed myself with healty foods and it is not nice :( For a difference, I ordered smoked chicken sandwich with red pepper.. And it was also delicious :) I have to believe that I don't need foods include too much calorie.. Yes, I have to believe... :)


Vanilya Club'ın gönderdiği bu güzel ürünleri, bir türlü paylaşma fırsatı bulamamıştım, onları da fotoğraflamayı başardım bu hafta. Kutudan çıkan Essie pembe oje beni çok mutlu etti.. Ama en ilginç şey, ışıklı ve aynalı dudak parlatıcısıydı! İlk defa böyle bir şey görüyorum, kime göstersem en az 10 dk. muhabbeti dönüyor :)) Bu arada Nuxe Body vücut peelinginin kumsalı ve denizi hatırlatan mis kokusunu ve ayakları pamuk gibi yapan  Ann Yvette marka kremi de tavsiye ediyorum.. Diğer ürünleri henüz deneyemedim, deneyince onları da paylaşırım :)  Siz de alışveriş yapmak ya da ürünleri incelemek isterseniz buraya tık tık :) Teşekkürler Vanilya Club!

Vanilya Club has sent me these beauty products a few weeks ago! Finally I managed to take photos of them. Firstly, Pink Essie nail colour made me so happy and the pink lip gloss with light and mirror! So interesting! I have never seen something like this before! About Nuxe Body body peeling, it smells like beach and holiday.. :) It made me feel so happy.. I also liked the Ann Yvette foot cream, it made my feet so soft like cotton :) I couldn't try the other products yet, I'll share them soon too.. If you wanna see the details of products or shop just click here.. :) Thanks to Vanilya Club!


Bu Brownie'yi geçtiğimiz hafta Ara Cafe'de yedim... "Taze krema eşliğinde vişne soslu fınfıklı Brownie" tümcesi mönüde beni süper çekse de, Brownie'leri pek beğenmedim, nasıl desem, biraz fazla sert ve kuru geldiler bana.. Ama zaten o gün orada olay Brownie değildi, çooook uzun zamandır görmediğim, lise dönemi yatakhanesinden çooook yakın bir arkadaşım yurtdışından gelmişti ve yıllar sonra O'nunla buluşmuştuk.. Nasıl güzel bir gündü.. Birbirimizi uzaktan ilk gördüğümüz ve benim gözyaşlarımı tutamadığım o anı hiç unutmayacağım sanırım :) (sulugöz ben!!) Zaten liseye kayıt olurken de ilk O'nunla göz göze gelmiştik.. :) 
PS. Seni çoook seviyorum Güneşimmm ve şimdiden özledim :)

Last week I ate this Brownie in Ara Cafe in Taksim. "With fresh cream and sourcherry souce, hazelnut Brownie" So charming!! :) But it was a little crabby.. By the way, the main thing for that day was one of my best friends in highschool dormitory came to Turkey after years! And it was so touching to see her again! I couldn't stop my tears when I saw her at first sight! Yeah, I'm a bit cry baby :p 


Geçtiğimiz hafta hayatıma renk katan bir diğer güzellik ise Pink Freud'du.. İki kitabı birden okumam sadece 3 gün sürdü, tabii gündüz çalıştığım için sadece akşamları bir iki saat okuyabildim ama o kadar akıcı ve sürükleyici ki, nasıl bitti anlamadım, keşke bitmeseydi.. Hem duygulandım, hem güldüm, hak verdim, kızdım.. Her yere de yanımda götürdüm :) Yakında Pinky'e de imzalatıyorum zaten, kitaplığımın baş köşesine koyacağım.. Ben "çok satanlar"a koyamayabilirim ama "çok sevilenler" ya da "çok okunanlar" da idare eder sanki :)

The other thing made my week super nice was Pink Freud! I read the two books in 4-5 hours and they were awesome!!! :) I wanna make them endless.. They're about girls and boys, love, relationships and more.. So funny, emotional, young and lovely.. I'll have them signed via Pink Freud next week :) I put them the first floor of my library and when I see them I feel so happy :)

17 yorum:

  1. aa ben de cok merak ettim şimdi o kitapları, bugünden tezi yok alına, okuna! :)
    öperim kraliçem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh :) Evet kesin okumalısın :) Ben de öperim çok minikkuşumu!! <3

      Sil
  2. All the pics are so lovely...I love photography cuz they all tell us different stories n memories.....so special right? I loved ur post
    Btw be sure to check out my NEW POST
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think so!! Definetely you're right! They're so special to me too..

      Sil
  3. The sandwich looks so good!


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you! It was also delicious!

      Sil
  4. such a cute post! and yes that sandwich looks yummy :) i am always trying to eat healthier, and drink more water haha. love that essie nail color too. thanks as well <3

    romwe giveaway on my blog,

    hapatime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youuuu :) I'm always trying too, especially drinking more water but I can't :) Kisses!!!

      Sil
  5. O ışıklı ve aynalı parlatıcıdan ben de iki hafta önce almıştım, harika bir şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika birşey, hem tasarımı hem kıvamı hem rengi süper :)

      Sil
  6. iştah acıcı görünüyor <3
    mutlu kal
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Cok hosuma gitti bu cak5 : ) Yaratik bir erkek cocugu bence, Alican falan olsun adi, arkada da mint rengi, super trendy. O isikli ruj cok ilgincmis cidden. Ara Cafe yi ozledim bak simdi, anilar anilar : ) Kitaplara kesin bakicam bir dahaki gelisimde. Oje Pastel 85 bu arada : ) Iyi haftasonlari canim : )

    YanıtlaSil
  8. Lila moonlight, hahaha tamam adı Alican oldu o zaman :)) O mint rengi de yeni hırkam aslında :) Oje bilgisi için teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  9. canımmmm üzümüm bitanemmm aynı duygular benim için de geçerli öyle güzel bir gündü ki sonunda başardık görüştük :)biraz geç yazıyorum annem buradaydı internetle çok ilgilenemedim ama görmüştüm ilk yayınladığın gün bu postu seni çok çok seviyorum canım benim. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsınnnnn <33 Olsun olsun geçmiş güçmüş önemli değil buluşmamız da geç oldu ama süper oldu ona bakarsan :p Umarım çook yakında tekrar görüşürüz... Bu arada anne-damat-İtalya üçlüsü nasıl geçti merak ediyorum :)))

      Sil
  10. You actually make it seem so easy ωith your presentаtiоn but I find this matter to
    be аctually somеthing that ӏ
    think I ωould never undeгstand.

    It seems too cοmρlеx аnd ѵеry broad fοr me.

    I am lоoking forwarԁ for yοur nеxt
    ρost, I'll try to get the hang of it!
    My page > symptoms for the flu

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...