19.04.2012

Give Me A Five! ;)


Bu haftanın beşlemesi küçük sürpriz ve mutluluklardan + sağlıksız yiyeceklerden oluşuyor arkadaşlar :) Objektifime takılan birinci kare bana haftanın sürprizini yaşattı. Ofiste araştırma yaparken, çooook eski bir Boşanma Hukuku kitabının içinden kurutulmuş bir kelebek çıktı... Yaklaşık 15 yıl önce Ankara semalarından gelmiş bu kelebek... :) "Çak bi beşlik!" diyoruz ve fotoğraflarla devam ediyoruz...

This "Give me a five" post has some little surprizes, happiness + junk food.. :)The first shot was a real surprise for me week. While I was searching something about divorcing in office, I foung this dried butterfly in a very old book.. I think it is 15 years old and from Ankara... :) Let's continue with the photos...


Pazar günü kahvaltıda kendimi biraz şımarttım :) Yok kokarım, yok akarım demeden sucukları götürdüm :) Arada bir yapmak lazım :) Tahmin edeceğiniz gibi pazar günü en yakın dostum naneli sakızdı :))

Last sunday I pampered myself a little bit for breakfast :) I ate faggots and I felt so free :) I didn't care bad smells for this time :) But the menthol chewing gum was my best friend for whole day :))


Biraz alışveriş, biraz yeni sezona bakalım, dokunalım, ne varmış ne yokmuş, bir Nişantaşı'na bakalım...

Some shopping, exloring new season's items, touching them, walking in Nişantaşı...


Sağlıksız şeyler yedim derken şaka yapmamıştım :) 4. fotoğraf ne kadar sağlıksızsa bir o kadar da lezzetliydi! (Utanan surat)

It wasn't a joke about the things I said about junk foods.. It was delicious as being unhealthy!! :) (Ashamed smiley)


Havalar ısınır, ben haftasonunu yakalarım, topukluları fırlatıp Converse'lerimi giymez miyim? Giyerim :)

With the warmer weather and weekend I threw away my heels and take my Converse.. :)

10 yorum:

  1. arada insan sagliksiz besleneyim istiyor di mi ? :)) Dusunuyorum da ben mc yemeyeli yillar yillarrrr var.. Eger cnm cok cok isterse Burger King'den tek bir Fish Royal yiyorum en azindan balik olsun diye ki onu da en az 1 yili gecmistir yemeyeli :))) Conversleri giydiysen bugun yine dolaba kaldirmissindir eminim :(( uff pufff hafif esintili az yagmurlu soyle tatli bir bahar yasasak artik.. !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sağlıksız beslenmek de pek keyifli :p Arada kaçamak yapmak gerek.. Haklısın dün yağmurda aklıma bile gelmedi Converse lerim ama bugün yine güzel hava yupi :)

      Sil
  2. sağlıksız şeyler yemeye bende bayılıyorum :=)

    YanıtlaSil
  3. i like your converse! :) nice photos :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
  4. converse olsun camurdan olsun :)))) nısnatasını nasıl ozlemısım bebkten sonra hayat bıraz rutıne gırdı anlasıldı..kahvaltını da enfes hazırlamıısn ohh sefan olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehehb teşekkür ederimmm :)) Converse in yeri ayrı :)

      Sil
  5. birkaç gün önce bende nişantaşı topshoptaydım :) güzel şeyler de vardı...sucuk sonuna kadar tamamda, mcdonalds veya burger, hakikaten cok zararlı yaa...ama arada bir yapıyoruz bi kaçamak o başka...

    ps. :converse, can'dır!!

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa acaba aynı gün mü gittik :) evet mc ve burger oldukça sağlıksız ama dar vakitlerde mecburen gidiyor mideye )

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...