29.04.2012

Give Me A Five! ;)


İşte geçen yoğun bir haftanın ardından "Çak Bi Beşlik" postuyla bu hafta kendimi nasıl şımarttığımı hatırlamanın vakti geldi :) Havalar artık baya ısındı ama ben hala kışlıkları kaldırmaya fırsat bulamadım. Gardırobum karman çorman.. :/ Hal böyle olunca bari en sık kullandığım rafı biraz düzene sokayım dedim, ama en toplu hali bile dağınık görünüyor.. Çevremdeki bazı insanlara çok özeniyorum, kutu gibi böyle sabah 10'da yeni açılmış mağaza gibi dolapları var :) Keşke benimki de öyle olsa...


Favori kafelerimden biri olan San Marco's Cafe'nin Pizza Veneziana'sı... Gerçekten çok güzel pizza yapıyorlar, ilgilenenlere duyrulur :)


Cumartesi akşamı Taksim İstiklal Caddesi panayır alanı gibi oluyor :) Yine pandomim yapan bir sokak sanatçısı, çok sevimliydi :)


Korkmayın korkmayın bu kaaapkalın kitap sadece Küçük Prens'i anlatmıyor :) İçinde aklınıza gelebilecek çocukluğumuzun bütün masalları İngilizce olarak yer alıyor.. Kapağı tasarımı dokusu rengi o kadar harikaydı ki, hem güzel bir yatırım hem de süper bir dekorasyon parçası bence :) Fiyatı 35 TL... Ama o fiyat etiketi oraya mı yapıştırılır yaaa :)


Son olarak da size bir festival haberi vermek istiyorum.. Havaların ısınmasıyla şenlikler festivaller başladı artık :) Beringer'in bu yıl 3.sü düzenlenen White Zinfandel Festivali 25 Mayıs-3 Haziran arasında tam 10 gün sürecekmiş ve festival boyunca İstinye Park Armani Cafe, Taksim Good Mood, Nişantaşı Juno ve Delicatessen veee tüm Kırıntı şubelerinde bu şarapların kadehi 12 TL'den servis edilecekmiş. Ayrıca yeni çıkan çilek aromalı pembe şarap hem kokusuyla hem hafif içimiyle müthiş diyorlar :) Yaklaşık iki hafta sonra, Beringer ile bloggerlara özel çiçek şarapları için bir tadım günü olacak, artık orada çileklinin de tadına bakarım sizin için :) Bu arada deneyen olursa bana da haber versin..

Here are the five things made me happy in this week :) So let's "Give Me A Five!" :)

1st Photo: I still couldn't seperate my winter clothes from summer clothes.. So my wardrobe is a mess.. But I  tidied the board which I usually use.. But it still doesn't look so tidy :/ I really jelous of some people who has a tidy wardrobe like a shopping store :)

2nd Photo: I ate Pizza Veneziana in one of my fave cafes.. San Marco's Cafe is a really nice Italian cafe and they make great pizzas!! Yummy! :)

3rd Photo: In Taksim Beyoglu, you always see street artist and this one was making pandomime and he was sweet :)

4th Photo: I found a book about The Little Prince but it has lots of story of my childhood in it! I loved the cover and the colour of book.. I think it is great to have it, because it is also super for decoration :)

5th Photo: With warm weather, festivals have officially started, after Coachella :) And Beringer has a wine festival, so you can drink new strawbery velvety pink wines in some specific spots for a very cheap price! If you are in İstanbul between 25th of May and 3rd of June, don't miss it! I will be participate in a launch of Beringer two weeks later, I'll try there strawberry one for you :) 



20 yorum:

  1. Herşey iyi hoş da o pizza resmini koymıycaktıın! :P Canım çektiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh yaramazlık yaptım :p Ben aldım kaloriyi siz de alın :))

      Sil
  2. Yeah tell me about it...I also have a hard time separating them.....lol hence my wardrobe is always a mess
    Btw be sure to check out my new post
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It's really hard :/ Yeah, so wardrobe twins :))

      Sil
  3. kitabı nerden aldınız acaba^^...çok sevdiğim bi arkadaşıma süprik yapmak istiorum da kendisiyle^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valki, kitap Marmara Forum AVM'deki Remzi Kitabevi'nden.. Bence süper bir hediye :)

      Sil
  4. Valki, kitap Marmara Forum AVM'deki Remzi Kitabevi'nden.. Bence süper bir hediye :)

    YanıtlaSil
  5. dont worry you are not alone. my closet is messy too~ :P

    thanks for visiting my blog and left me a comment!

    the STYLE Fringe BLOG
    http://the-stylefringe.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thanks God I'm not alone :)) Kisses!!

      Sil
  6. ne güzel bir post olmuş içim ısındı valla :) dolap kısmına katılıyorum sabah gözüm yarı açık yarı kapalı alırken dağılıp gidiyor eşyalar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamideee, beğendiğine sevindim :) Aynen ben de sabah uykulu acele biçimde dağıtıyorum, akşam da yorgun oluyorum toplayamıyorum, hafta sonları genel bir toplama seansı yapıyorum müzik eşliğinde :)

      Sil
  7. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it :) Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you so much :) I'll visit you now :) Kiss

      Sil
  8. Benimde dolabımda karman çorman maalesef,hatta bir yazı hazırlayıp fotoğraflamıştımda blogumda görebilirsin.Sen yine derleyip toplamışsın,benimki hala aynı dağınıklıkta:)) pizza lezzetli görünüyor afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ya yine de yamuk yumuk baksana yeterince düzgün değil :) Bu da en toplu hali işte :) Ne olacak bilmiyorum :) Hatırlıyorum bu arada senin o postunu hahaha :)) Pizza için de teşekkürlerr :)

      Sil
  9. Al benden de o kadar, sanirim o duzenli dolaplarin sirri, ya cok alanlari var rahat rahat yerlesiyorlar, ya da giysiler cok fazla degil. Sigdirmaya calisinca ister istemez daginik duruyor. Yarin ben de dolabimin icinde kaybolucam bakalim. O kitabin ingiliz basimi var bende, cidden fiyat etiketi cok koyu yav...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bence de mantıken öyle olması gerekiyor ama benim teyzem mesela, dolabı da büyük değil, giysisi de az değil ama mağaza dersin, öyle bir katlama stilleri, renk renk model model ayrılmış her şey :) Yukarıdaki kitap da tamamen ingilizce bu arada, bir de benim fiyat etiketi dediğim tam başlığın üzerine yapıştırmışlar bembeyaz o rahatsız etti :)

      Sil
  10. You have such lovely photography and a cute blog! The pizza looks so yummy.

    xoxo,
    Suzie Q
    Style Cue by Suzie Q
    $50 Gift card GIVEAWAY!

    YanıtlaSil
  11. Duzen isi sanirim biraz kisilikle alakali.. Benim dolabimi hic bir zaman duzensiz ve renkleri karismis olarak goremezsin mesela ! ki alisveris askim oldukca iyidir ama bu durum beni hic duzensiz olmaya itmedi :)) bi de galiba ne giymek istedigimi biliyorum cok dagitmiyorum o yuzden :)) Anne sozu : Aldigini aldigin yere koy hihihih.. Alpcan bile bana benzedi, oyuncaklarini bile topluyor :)) Bu arada kucuk prens ve diger masallarin oldugu bu kitabi hemen Alpcan'a alacagim.. Ona her turlu kucuk prens kitabini topluyorum harika bir kitapligi olacak ve o da kucuk prens ogutleriyle buyuyecek insalllah.. ;)Son olarak beringer saraplarinin tadim gunu sonrasi yorumlarini merakla bekliyorum.. Sarap sever olarak yorumlarina gore deneme yaparim en kisa zamanda.. Iyi haftalar tatlim ;)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...