5.04.2012

A Joyful Day


Cumartesi günü öyle güzel bir gün geçirdim ki, çektiğim fotoğraflar eşliğinde paylaşıp, keyfime sizi de ortak etmesem içim rahat etmezdi :) Dolmabahçe'nin eşsiz mimarisi, muhteşem Boğaz manzarası, mis gibi deniz kokusu, martılar, karabataklar, halis muhlis Türk çayı ve nohut pilav gibi geleneksel lezzetler, gemiler, hardal rengi Woswos ve İstanbul'dan gece manzaraları keyfime keyif kattı :) Günü de playstation cafe'de bitirmek artı bonus oldu :) Havalar ısınıyor, siz de ilk fırsatta bir Boğaz havası alın derim :) Çoook iyi geliyor...

Last saturday was a great day for me.. So I couldn't do without sharing with you :) I wanna make you a part of it too.. Unique architecture of Dolmabahçe Palace, perfect Bosphorus view on the middle of Europe and Asia, the sweet smell of the sea, traditional Turkish tea and foods, ships, seagulls, cormorants, mustars Woswos and great night views from İstanbul made my day :) Playstation cafe was a great end for my day too :) The weather is getting warmer here, and nice to be near seaside.. I advice that you too :) It makes you feel so good...












30 yorum:

  1. Cidden cok guzel bir gun gecirmissin. Dolmabahce sarayinin bahcesini ben de cok severim, yazin o cay bahcesine cok gideriz annemlerle, oglum orada denizdeki baliklari besler, gemileri sayar, hatta inise gecen ucaklari da, cok keyiflidir orasi, ozledim bak : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel çok huzurlu bir yer :) Martıları, balıkları beslemek süper :) Daha sık uğramalı :) Belki yazın birlikte de gideriz bir hafta sonu :)

      Sil
  2. resim kalitesi harika tebrikler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kareler canım bunlar iyi yapmışsın istanbulda olanlar bu güzellikleri kaçırmamalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten İstanbul'u İstanbul gibi yaşamak gerek, yoksa geriye sadece stresi trafiği kalıyor :) Arada mutlaka nefes almak gerek... Çok teşekkürler :*

      Sil
  4. Harika bir gun olmus tatlim.. Bogaz havasi cok cok yarasin keyfine keyif katsin :) Benim de esim Rumelihisarinda buyudugu icin en sevdigimiz seylerden biri Bogaz'da turlamak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğaz'ın yeri gerçekten başka :) Şanslıyız böyle bir güzelliğe sahip olduğumuz için.. Öpüyorum çok :* Eşine ve Alpiço'ya da selam :)

      Sil
  5. fotoğraf makinen hakkında bilgi verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf makinem Nikon L120, yarı profesyonel grubunda bir ürün :) Özellikle makrolarda çok çok başarılı.. Işık güzel olduğu zaman harikalar yaratabiliyor ancak akşam ışığında ve loş mekanlarda yetersiz kalıyor benim için.. Umarım yardımcı olabilmişimdir, başka sorun varsa sorabilirsin :)

      Sil
  6. boğaz hele de dolmabahçede candır :)) çok güzel resimler, çok tatlısınız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr <33 Evet yaa o kadar huzurlu bir gündü ki, içim sıkıldıkça açıp bakıyorum fotoğraflara, hemen iyi hissediyorum :)

      Sil
  7. ooohhh hava mis gibi manzara harika...
    su an sanki ben oraya gitmisim gibi hissettim..
    fotograflar cok canli cünkü =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa böyle hissetmene çook sevindim :) Çok teşekkür ederimmm, öpüyorum çok!

      Sil
  8. mis missss.....İyiki İstanbul'da yaşıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaman zaman İstanbul'u sevmesem de böyle zamanlarda çok seviyorum :))

      Sil
  9. Looks like an awesome day!

    chocodiamonds.blogspot.it

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes it was and thank you so much! :)

      Sil
  10. fantastic pics!

    Check Out My Outfit on My Blog Style and Trouble

    YanıtlaSil
  11. hersey bı tarafa senın mavılerın ve o sarı vosu yerım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Ama o wos'u ben de yerimmm :) Çok teşekkürlerrr :*

      Sil
  12. görseller çok güzel, dolmabahçeye gidesim çay içesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de baktıkça tekrar gidesim geliyor, en kısa zamanda tekrarlamalıyım :) Teşekkürler!

      Sil
  13. Beautiful photos!

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Canım Istanbul çekti ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'suz olmaz :) Nispet gibi olmuştur şimdi Ankara'dayken sana bu post ;p

      Sil
  15. You have a great blog and you look amazing, so stylish! I'm your newest follower. Hope you have some time to step by my blog and maybe follow back :)!

    Ocean Wind

    YanıtlaSil
  16. hi,

    great pictures
    i miss istanbul and turkish food so much!
    looks like you had a great day

    kisses

    http://fionalovesbeautifulthings.blogspot.fr/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...