17.04.2012

Just for "Me" !!!

just for me

Bu iki seti sadece kendim için hazırladım. Sadece ben giyineyim diye :) Başka kimseler giymesin diye.. Özellikle etek, sadece benim olsun diye.. Bir tane üretilmiş olsun o da dolabımda olsun diye.. :) E biraz da bencillik olsun diye..

I prepared these two sets just for myself.. Not for somebody.. Just just just for me!! :)

Marni cotton dress
€725 - farfetch.com.br

AllSaints short skirt
$275 - allsaints.com

Mango shoes
€80 - placedestendances.com

Steve Madden high heel pumps
$90 - stevemadden.com

Oasis paper hat
$35 - oasis-stores.com

Agent Ninetynine wide brim floppy hat
$46 - generalpants.com.au

18 yorum:

  1. o kahverengi ayakkabılardan var bende, ne iyi oldu fikir oldu bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa, ben sadece bende olsun derken çoktan başkalarına yar olmuş :))) Şaka bir yana, güle güle kullan güzel günlerde giy canım :)

      Sil
  2. The first set is simple but at the same time amazingly fashionable. Really like it :)

    YanıtlaSil
  3. wow i love the 2nd set with the pastel colors

    btw be sure to check out my NEW POST
    Love & Luck
    XOXO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I loved it more than first one too :) Kissss!

      Sil
  4. hihih arasira benzil olmakta iyidir lunapark'cim :)) yalniz etek cok guzellll kiskanilasi ;)

    YanıtlaSil
  5. elbiseyi çok beğendim özellikle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi benim!! :p Teşekkürler canımmm

      Sil
  6. ben de elbiseye bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  7. etek süper ,beğendim ....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek muhteşem ya :/ İstiyorum..

      Sil
  8. Siyah ayakkabilarin mango dan olduklarini hic tahmin etmezdim! cok güzeller, begendim :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bayıldım onlara :) İlk fırsatta denemek istiyorum hatta :)

    YanıtlaSil
  10. Love it all, that yellow dress is amazing!
    Creamy

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...