15.04.2012

Lacoste L!VE - Stereo-vision



  • Geçen sabah Lacoste'dan öyle yaratıcı bir hediye geldi ki, şaşkınlığımı attıktan sonra çok nostaljik anlar yaşadım :) Lacoste Live İlkbahar Yaz 2012 Koleksiyonu'nu tanıtmak için öyle bir yol seçmiş ki, kesinlikle diğer markalara da örnek olmalı! Küçükken kırmızı bir sinemaskopum vardı, yuvarlak film şeritlerini içine takar takar çizgiilmleri kare kare izlerdim. Her haftasonu da babama mutlaka yeni bir film aldırırdım, en sevdiğim oyuncağımdı :) Sanki bunu biliyormuş gibi Lacoste da bana bir stereo-vision göndermiş, süper :) Sunum yöntemine bayıldım ama koleksiyona da en az o kadar bayıldım! Konsept: Amigo ve patenci kız! :) İki farklı karakter yaratılıp koleksiyon bu karakterler etrafında şekillendirilmiş, ben çok eğlenceli buldum, sizinle de paylaşmak istedim...
  • Lacoste Live Amigo kızı, bilge ve becerekliliğiyle birleştirdiği mizah gücünü şıklığı ile tamamlıyor. Amigo kız stilini; preppy ve vintage detaylar ile erkek arkadaşının gardırobundan esinlendiği parçalarla oluşturuyor. Oxford stili erkek gömleklerine ek olarak göze çarpan feminen detaylar ve Batı kesimli Chambray gömlekler bebek yakalarla birlikte romantik bir hal alıyor. Kriket kazak, kolej havalı etek, leopar desenli polo tshirt ve elbiseler, bu kızın zamansız parçalarını oluşturuyor.
  • Lacoste Live Patenci kızı ise seksi, kadınsı ve zirvede. Amigo kızın California'da tatile çıktığnı hayal edin! Ayağında patenleri ile harika bir yazın tadını keşfetmeye ve çıkarmaya hazırlanıyor. Mini şort ve etekleri boyfriend kazaklar ve erkeksi hırkalar tamamlıyor. Pileli ultra vintage tenis eteği ve bembeyaz mini şortlar ise koleksiyonun diğer vazgeçilmez parçalarını oluşturuyor. Şeker pembesi, nane yeşili ve turkuaz mavisi koleksiyonda hakim olan diğer renkler iken, elbise ve şortlarda şeritler halinde yerini alan beyaz renk, koleksiyonun parçalarına sportif ama aynı zamanda seksi bir hava katıyor. Lacoste'un ikon haline gelen logosu ise rengarenk pololarda kontrast oluşturuyor.
  • Erkek koleksiyonunda ise stil sahibi erkekleri nostaljik bir yolculuk bekliyor. Yaz kampı, suda yaşam ve 90'lar show, sezonun üç ana temasını oluşturan ilham kaynakları olarak dikkat çekiyor.
  • Benim kişisel olarak favorim ve kendime en yakın bulduğum koleksiyon "patenci kız" oldu :) Her bir parçaya bayıldım. Ayrıca 4. fotoğrafta gördüğünüz kırmızı çantaya da bayıldım :) Lacoste'u bu yaratıcı hediye için ve süper temalara sahip bu koleksiyon için tebrik ediyorum :)

  • Last week I had a very very creative gift from Lacoste Live! It was astereo-vision to see SS 2012 collection! I had it when I was a child and watched lots of cartoons with it.. It's so nostalgic to me :) And I loved the collection so much! I think I'm a roller girl.. Let's talk about the collection.. 
  • For Spring/Summer 2012, Lacoste L!VE shows its true colors for girls with a fresh and fun collection built around two themes: The Cheerleader and The Roller Girl. The Cheerleader is wise and dreamy with a sense of humor to match her elegance. She takes her style cues from preppy collegiate codes mixed with vintage looks and some calculated ‘steals’ from her boyfriend’s closet. She wears timeless pieces from the brand revisited: the chino is embroidered with all-over birds flying, the oxford striped shirt is a boyfriend cut with a small girly collar. The Western-cut chambray shirt becomes romantic with a baby doll collar. The cricket sweater is worn really tiny and wide. The skirt is light and has college stripes. The T-shirts are a bit loose with pencil drawings of girls dressed in head-to-toe Lacoste L!VE looks. Lacoste L!VE twists the brand codes to spice things up. The polo gets a leopard collar, and the polo dress an all-over leopard print. The T-shirts braids are leopard print too, reminding us that this print is just as timeless as tartan.  
  • The Lacoste L!VE Roller Girl is sexy, girly, pop and light. Imagine The Cheerleader on holiday in California – she puts on her skates and discovers the promise of a carefree yummy summer filled with chemical colors. The shoulder and the legs gets bared, the silhouettes are slender. The shorts are micro and the skirts very mini, worn with a checkered boyfriend shirt or a boyish cardigan. The vintage windbreaker is cropped. The pleated tennis skirt is ultra-vintage and ultra-short in white. The brand’s timeless pieces are rethought in mint green, mermaid blue and gummy pink. The lighter white pops in piping on the shorts and the fleece dress for a sporty and sexy allure. 
  • I loved all of them! What do you think about it? Thanks and congrats to Lacoste for this amazing gift! :)










17 yorum:

  1. Ne kadar yaratıcı :)
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gelen urunun fotograflarini ne guzel cekmissin

    YanıtlaSil
  3. Take a look on my blog! I just found my old toy and it's look like yours! haha what a coincidence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeah I saw! It's really interesting and your post is so nice too :) Kiss!

      Sil
  4. This is so cool!! love your blog!

    YanıtlaSil
  5. benim aklım o mavi cambridge bag'te!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cambridge benzerleri de çok güzel :)

      Sil
  6. ay nasıl yaratıcı bi fikir! bayıldım ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper düşünmüşler kesinlikle :)

      Sil
  7. Gerçekten çok yaratıcı (: ayrıca dediğin gibi kırmızı çanta süper!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çantaya bayıldmm :) Ama internetten araştırdığım kadarıyla diğer fotoğraflarda bordo gibi görünüyor, orijinalini görmek için sabırsızlanıyorum..

      Sil
  8. wonderful post. so funny.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    YanıtlaSil
  9. harika bir hediyeymis bu, bayildim. :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...