1.04.2012

L'Odyssée de Cartier

       
   

 Aradan neredeyse 1 ay geçti ama geç olsun güç olmasın diyerek yazıyorum bu postu. 29 Şubat'ta Cartier serüveninin yeni reklam filminin ön gösterimini tüm dünyayla aynı anda izlemeye gittik. Önce City’s Nişantaşı Limonata'da nefis bir kahvaltı yaptık,. Bu arada Limonata'ya ilk kez gittiğim için kendimden utandım. Dekorasyon ve konsept o kadar güzel ki, bayıldım! İzzet Çapa yine harikalar yaratmış.. Ardından markanın yüzü seçilen Tuba Ünsal’la birlikte reklam filmini izledik. O kadar muhteşemdi ki hala bu postu hevesle yazacak motivasyona sahibim :) Kesinlikle izlediğim en iyi reklam filmiydi. Abartmıyorum. Orada bulunan herkes benimle aynı fikirde zaten :)
  • Filmle ilgili her detay ayrı bir olay. Fon müziği 100lerce kadın ve çocuk sesinden oluşan bir koro, müzik Harry Potter Star Wars gibi kült filmlerin müziklerinin kaydedildiği stüdyolarda kayda alınmış. Bunun yanında çekimlerin çoğunda gerçek panter kullanılmış. Film Cartier’in tarihi serüvenini anlatıyor..Dünyanın birçok farklı yerinde birçok tarihi öğeyi sembolize ediyor. Filmde Cartier markasının yaratıcılığının arkasındaki gücü oluşturan önemli kültürel etkilere ve sıra dışı insanlara odaklanılıyor.  Cartier, tarihinde ilk kez, sadece Cartier tasarımlarından oluşan hayal dünyasını kendi ikonu haline gelmiş ilham perisi Panter’in gözünden dünyaya yansıtıyor.
  • Filmin hikâyesi, büyük Parisli mücevhercinin ortaya çıkışına şahitlik etmiş olan efsanevi mekânlarda geçiyor. Hikâye, mağrur hayallerle gerçek hayatın Paris’ini bir araya getiren Grand Palais’de başlıyor. Grand Palais’nin Cartier için önemi, sarayın ele avuca sığmaz planının 20.yüzyıl başlarında, Cartier markasının geleceğini şekillendirdiği dönemlerde tasarlanmış olması. Mekanın tercih edilmesinin bir diğer nedeni de, Cartier kardeşlerin hayran olduğu dünya sergilerine ev sahipliği yapması. Filmin sonunda panteri seven model ise Rus asıllıymış ve Cartier’in özgür ruhlu kendine güvenen kadınını lansediyormuş. Ee bize de sadece kocaman bir WOOAAWWWW demek düşüyor :) Sadece izleyin. İyi seyirler ;) 
  • Maybe, it’s a bit late to share this post, I have enough motivation to do it because of its beauty.. We went to Lemonade in City’s Nisantasi to watch Cartier’s new short movie.. If you come to İstanbul, don’t miss Lemonade to have a great breakfast! Really great decoration and concept! It was a shame to not to being there before.. And than, we watched the movie.. It was the best commercial I’ve ever seen! :) Everybody thought like me too :) Every little detail was so perfect! The music, visuals, panther, places.. Loved all of them so much! Just watch it, than you’ll understand that what I mean :) Just a huge WOAWWW!! :)












13 yorum:

  1. looks yum!!!!! so colorful!!!super likes

    YanıtlaSil
  2. BonBon'lu pastaları görünce orada olmayı çok istedim. Deniz'le müthiş görünüyorsunuz! Mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkürlerr :) Ya pastalardan yiyemedim ama enfes görünüyorlardı gerçekten :))

      Sil
  3. ayyy canım tatlı istediii:) ikinizi de cok özledim bi de ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sensin asıl tatlı zatennn <33 Ben de seni çok özledim :))

      Sil
  4. Zumracim, ne guzel tesaduf ben de dun bu reklama youtube da denk geldim, hatta butun eski cartier reklamlarini da izledim, bu reklam cidden muthis, kamera arkasi olanini da izledim. Guzel bir etkinlik olmus cidden, yemekler de harika gozukuyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten harika bir reklam olmuş :) Etkinlik de çok güzeldi :)

      Sil
  5. bunların hepsini yeseem:)

    YanıtlaSil
  6. Wonԁerful blog! ӏ found it whilе seаrching on Yahoо Nеωs.
    Do you havе any tipѕ on how to get listed in Yahoo News?

    I've been trying for a while but I never seem to get there! Cheers
    Also see my website: Watch The X Factor (UK) Season 9 Episode 7 Series 9 - Auditions 7

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...