16.04.2012

Spring Picnic ♥


Havalar ne yaptığını böylesine şaşırınca benim de şaşırmam normal tabii.. Daha o bile kendini bilmiyorken ben nasıl bileyim ki.. Sonra demeyin tepede güneş, neden kafanda kapüşon var diye :) Yağmur çiseliyordu o ara :p  Başlıkta yazdığı gibi bu kombinimle bir pikniğe gitmiş olmayı dilerdim ancak gitmedim :) (Gitmeyi hedefliyorum..) İşte size hafta sonundan yağmur sonrası mis kokan pozitif enerji dolu pastel kareler.. )Postun tam burasında buradaki şarkıya tıklayıp dinleyerek devam etmeniz gerekiyor. :) ) Yeni haftaya çoook mutlu başlayalım, cumaya kadar da mutluluğumuz artan ivmeli devam etsin! Cumartesi - pazar kendi kendini halleder zaten :) ***

The weather is really moody so it explains my weird behaviours :) Don't ask me why do you have this hat on your head despite the sun.. :p It was a little bit raining.. Maybe you think I went to picnic because of the title.. I wish but I didn't.. It's just a wish for me, I'll do it soon :) So, here the pastel positive happy shoots from my weekend.. (You should click this beautiful song and go on with this it : ) Have a really great, happy, perfect week until Friday! Saturday and Sunday know what to do for you :) Kisses!








Pink Cardigan / Pudra hırka : Mango
Purple Coat / Mor Mont : Zara
Pants / Pantolon : Vivid
Bracelet / Bileklik : Polo Garage
Bag / Çanta : De Vib
Shoes / Ayakkabılar : Converse

24 yorum:

  1. Heeey çantana bayıldım! Müthiş görünüyorsun sportif tarzınla :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum bütün dediklerine. Bende bu hafta sonu piknik hayal etmiştim. ama ümitliyim inşallah bu pazar gideceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafta piknik havası olacak eminim! :) Hadi bakalımmm

      Sil
  3. bende tam "otur piknik yapalım" diyecektim sana :)
    pozitifliğin resimlere yansımış canım, dilerim hafta dediğin gibi geçer! Sevgiler <3

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalm umarım güzel olur herşey :) Gel piknik yapalım :)

      Sil
  4. sportif şıklık dedikleri tam olarak bu olsa gerek ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. wow ur outfit is so appropriate n looks total cool n cute at the same time!!

    btw be sure to check out my NEW POST'
    XOXO
    Ann

    YanıtlaSil
  6. çok neşeli fotolar cnm, pantalonuna batıldım ve hemen baktım nereden diye ama artık vivid yok, ne güzel mağazaydı değil mi, bende cok severdim ya .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de bu pantolonumu çok seviyorum ve uzun yıllardır giyiyorum :) Vivid kapanmadan önce en sevdiğim markalardan biriydi, ne yazık ki kapandı :(

      Sil
  7. Well, this is what I call a winter-free look. :)
    Niiiice, girl :)

    xoxo
    Neringa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah thank you so muchhh :) xoxo

      Sil
  8. tam bir haftasonu kombini derler ya öyle olmuş bu :)
    çok tatlı görünüyorsun, birgün fotoğraflarını çekmek isterim ben senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftaiçi çok resmi giyinmesem de spor giyinemeyeceğimi bilmek haftasonu bu hale sokuyor beni :) Özgür bıraksalar da çok spor giymem gerçi ama kafadaki "olmaz" lar cazip kılıyor :))
      Çok teşekkür ederimmmm, fotoğraflarımı çekmeni de çok isterimmmm :) Zaten buluşamadık, buluşunca bir de mini çekim yapalım o zaman :) Ben de seni çekerim <3

      Sil
  9. yine tarzını konuşturmuşsun queen, piknik bahane tarz şahane. Bu arada bilekliğine de bayılıverdim;)

    YanıtlaSil
  10. Great post, fantastic photography!

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım,

    Kombin çok güzel ve rahat ama gözümü çantandan alamadım, kenarı yırtılmış. Sanırım veda zamanı gelmiş :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Nasıl converse in eskisi yırtığı makbul, giysinin vintage'ı makbulse, çok sevdiğim şeyler de ne kadar eskirse eskisin benim için anlamlı ve güzel :) Ben bir sürü çantam olmasına rağmen bu çantamı hala çok seviyorum, henüz vedalaşmaya da hazır değilim :) Sevgiler...

      Sil
  12. Süper resimler.. Harikasın !!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...