20.04.2012

TGIF - Spring Inspirations


Havalar bir iyi bir kötü malum... Ben de ilham verebilecek setleri seçerken bir kötü havaya bir iyi havaya atıf yaptım. Karman çorman tam "bahar geldi ama kış da tam gidemedi" postu oldu :) Gerçekçi bence... Favorilerim, birinci fotoğrafta saça sarılmış fular, ikinci fotoğraftaki kadının özgüveni, üçüncü fotoğraftaki çanta, altıncı fotoğraftaki beyzbol ceketi temalı yağmurluk, yedinci fotoğraftaki kadının cool'luğu, dokuzuncu fotoğraftaki saç ve makyaj, onuncu fotoğraftaki sanat eseri (:Pp) ve son fotoğrafın stili... Sizin dikkatinizi neler çekti? :) Herkese mutlu cumalarrr! Haftasonunuz süper olsun!

The weather is still going on so moody... So I chose some inspirational photos for this weather.. Some for cold some for warm :) It's real life.. My favourites: the foulard on the head of girl in first photo, self-confidence of the girl in second photo, the satchel in third photo, baseball jacket themed raincoat in sixth photo, the cool girl of seventh one, the hair and make up of the girl in nineth one, the georgeus art in tenth photo (:Pp) and the style of last photo... Which are your favourites? :) Happy friday to you all! Have a great weekend!

Source: fash & chips, home is where the hearth is, google










26 yorum:

  1. Tabiki Miroslova Duma diyorum :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah yazmadım bilerek dedim bakalım Miraslova gözden kaçacak mı :)) Normalde çok beğenirim kendisini ama bu kombin pek benlik değil :) yine de mono color trendine örnek olsun dedim :)

      Sil
  2. tam Cupcake Cuma gunune uygun bir post olmus. benim favorim 1. foto:)
    mutlu haftasonlari!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh teşekkürlerrr :) Benim için de birinci o :) Bulunduğu yerden belli :p

      Sil
  3. o bileklikleri isteyebilirdim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça değişikler, ben de sevdim :)

      Sil
  4. 2.fotodaki kıyafet, duruş herşey nasıl bir cool dur arkadaş! çok sevdim...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Gözde'nin gözünden, biraz bizim "Karolin"e benziyor sanki ama acaip karizması var kadının :)

    YanıtlaSil
  6. bastan asagi kirmizi kombin harika !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşımak ne kadar zor :) Ama Miraslova harika :)

      Sil
  7. Sevgili Queen :))) Sevdiğim ve takip ettiğim bloggerlara sembolik bir teşekkürüm var. Sayfama göz atabilirsin ;)

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmmm :) Bloguna da yorum bıraktım ancak ben o ödülü cevaplamıştım o yüzden tekrar yapmadım ama tekrar tekrar teşekkür ederim, çok mutlu oldum :*

      Sil
  8. WOW is all I can say!

    YanıtlaSil
  9. Bende 2. resimi cok sevdim. Özellikle kirmizi ruju cok guzel olmus.. Hollywoord tarzi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt kataloglardan fırlamış gibi hanım kızımız :)

      Sil
  10. preciosas fotos!!!
    muy elegantes.
    besos
    http://patricelowcost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. grili icli olan kombini cok sevdim

    YanıtlaSil
  12. great photos!

    xoxo from nyc & http://www.the-beautiful-things.com

    YanıtlaSil
  13. THE RED SUIT IS AMAZING!
    usten ayakibalara kadar kirmizi ne acayip! hayatta yakistiramam ama ne guzel cikmis! xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim :) Ben asla giymem sanırım ama nasıl yakışmış..

      Sil
  14. lacivert monta bayıldım özellikle!

    http://bybg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. The SEO software Google uses can help you determine what kind of ads you want to attract to your pages.
    _Start a blog and communicate intelligently and in person with your clients.
    For companies who use Mac to operate their system,
    they fall a little behind Windows users due to limited SEO software tools available for them.
    My website > review of instant article wizard

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...