12.04.2012

Trend: Flower Printed Pants

FLOWERS
Neredeyse bütüüüün markaların yeni sezon ürünleri arasında çiçek desenli pantolonlar görmek mümkün.. İster minik minik çiçekler ister kocaman, ister rengarenk ister belirli tonlarda.. Çok fazla alternatif var.. Bu pantolonların en güzel yanlarından biri de, desenlerin içinden seçtiğiniz herhangi düz bir renkle kombinleyebilmeniz, yani birçok farklı şekilde rahat rahat giyilebilir :) Ben henüz kendime bir tane alamadım ama arayışım devam ediyor, yaz akşamlarımın kurtarıcısı olacağına eminim :)  Bakalım hazırladığım setleri beğenecek misiniz? Hangisi daha sizlik? Yorumları beklerimmm :) ***


You can see flower printed pants in spring summer collection of almost every brand.. It can be small or huge flowers on it, there are so many options.. The best thing about them is making combine with a colour which in it! Just pick one and use it :) I couldn't buy one for me but I'm still looking for it.. I think it will save my summer nights :) Btw, I hope you like the combines I prepare for you.. Which one is better?? Waiting your comments :) ***

 $150 - calypsostbarth.com

Floral pants
$69 - romwe.com

Elastic waist pants
$35 - romwe.com

Steve Madden wedge heels
$100 - endless.com



31 yorum:

  1. Zara ve Massimo'dakileri de cok begendim. Bu arada senin setlerini de cok begendim :))

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zara, Mango, HM ve Massimo Dutti'dekileri beğendim ben de.. Topshop'ta da vardı sanırım güzel birkaç tane :) Teşekkür ederizzzz, benim pantolonlar Romwe'den..

      Sil
  2. Floral pants are really hype right now....looks cool too
    Btw be sure to check out my new post
    Xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank youuu :)) I'll check it ***

      Sil
  3. especially love those on the left! i really like your blog :]

    YanıtlaSil
  4. Steve madden den olan wedge ayakkabilar harika! Özellikle rengi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence deee :) Onu denemek gerek..

      Sil
  5. love it!
    www.smnth-s.blogspot.com
    LOVE SMNTH

    YanıtlaSil
  6. dun bende Zara'da begendim ama acaba cok pisti olur muyum diye dusunuyorum.. :))) Gecen yaz da cok severek kullandim ben boyle renk cumbuslerini ve basic ustler ile ve aksesuarlarla harika kurtaricilarim olmustu.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olursak olalım yaa :p Pasajlara pazarlara düşmediği sürece sorun yok :) Oralardan alışveriş yapmayı da çok severim ama oralarda olan ürünler çok daha fazla görünüyor etrafta, binlerce kat pişti ihtimali doğuyor.. Bence almalısın :)

      Sil
    2. ikna olmaya cok hazirdm.. alicam hafta sonu :)) hihih operimm tatlimmm

      Sil
  7. Bu trende ilk etapta biraz çekimser kalmıştım; fakat sonra dayanamayıp ben de bir yerinden dahil olmak istedim. Romwe'den floral desenli bir gömlek siparişi verdim; şimdi gelsin diye bekliyorum:)Bu tarz trend parçalarını yurtdışından almak, en azından bir nebze de olsa pişti olma ihtimalini düşürebilir diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın :) Ama giysileri denemeden alma olayına ben hala pek alışamadım, o yüzden internetten ancak aksesuar, çanta vs. alabiliyorum, giysi ve ayakkabı konusunda hala biraz çekimserim.. Ama harika şeyler oldğu ve pişti olma ihtimalinin neredeyse sıfıra indiği de gerçek :)

      Sil
  8. Love the floral trousers



    http://thefashioninbox.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Thank you honey! I'll check yours! kiss ***

      Sil
  10. love your blog dear! great post!

    http://combo-monster.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. pantolonlar çok cici :)

    http://fashionisable.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. evet bende henüz bulamadım tonton bir şahsiyet olduğumdan bu bir kat daha zor bir hale geliyor hem yakışır mı sorunsalı hemde beden bulma sorunsalı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten uygun pantolon bulmak zor, bir de kilo sorunsalı işin içine girince işin içinden çıkılmaz hale geliyor.. :) Yaz geliyor zaten diyet zamanı, ben de pilatese başladım tekrar :)

      Sil
  13. Love the prints pants cute
    http://shana-style.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. so pretty! would love to have a pair :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
  15. I am loving the flower print trend! xxx

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...