8.04.2012

Trend: Magic of Pastel Colours

Pastels

Eminim hepiniz çoktan bu yazın pastel renkler tarafından ele geçirildiğini öğrenmiş hatta gardıroplarınıza bu tonlarda parçalar eklemeye başlamışsınızdır :)  Ben şimdiden mint tonlarında bir hırka ve oje aldım bile :) Nedense hep çok sevmişimdir zaten bu tonları.. Floral ve romantik şeyler hep ilgimi çekmiştir zaten, pastel renkler de genelde bu stili beslediği için çok seviyor olabilirim. Ama işin güzel yanı, bu yaz pastel belli bir stile ait değil, her yerde her şeyde olabilir :) Pastel renkler birbiriyle kombinlenince çok güzel soft bir görünüm yaratıyor.. Giysilerin yanı sıra aksesuarlara da ayrı yakıştırıyorum ben bu renkleri.. Artık ayakkabı, toka, çanta, oje, saat aklınıza ne gelirse.. Pastel olsun çamurdan olsun :p Bu arada ben yukarıdaki saate bayıldım :) Asos'a yine beni mahvettin! diyorum; ve sizi pastelin bütün tonlarındaki seçimlerimle baş başa bırakıyorum.. Yukarıdaki ürünlerin marka ve fiyat bilgilerine aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Herkese mutlu ve pastel tonlarında bir gün diliyorum! :)


I think all you know that pastel colours are so in for this summer.. I already added something to my wardrobe.. A mint cardigan and a mint nailcolour.. Mint is my favourite one :) And I always loved pastel colours because my romance and floral style love. It looks great with accessories too.. Shoes, bags, nailcolours, watches are nice alternatives.. And I loved the watch below!! It's from Asos.. So here the my pastel pics for you.. You can find all brands and prices below too.. Happy Pastel Easter! :)


Platform heels
£33 - axparis.co.uk                                                                
Wallis summer handbag
$49 - wallisfashion.com

ASOS bracelet
$14 - asos.com

ASOS jelly watch
$32 - asos.com

16 yorum:

  1. asos insani zaten genelde hangi konuda olursa olsun mahvediyor !! =D
    bende pastel tonlarini cok seviyorum.. ilk basta alismak zor oldu.. genelde tam tersi ben de romantik veya bastan asagi pastel tonlarda secilmis kombinleri sevmezdim.. evet sevmezDIM =)
    moda iste herkesi avcunun icine almayi basariyo.. simdi cok hosuma gidiyo.. kendi kombinlerimde fazla uygulamasam da baskalarinda cok begeniyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten moda ilginç bir şey, ister istemez insanın gözü hiç sevmediği bir şeye bile alışabiliyor.. :)) Hatta çok sevebiliyor.. Kesinlikle katılıyorum sana.. Bu renkler maskülen parçalarda da çok güzel duruyor mesela :) Eskiden sadece cici kızlar giyerdi, belki o yüzden itici geliyordu sana da :)

      Sil
  2. Great blog and photos!
    Check mine and let me know if you would like to follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
  3. şu saati görmez olaydım nasıl bayıldım ve nasıl out of stock yazısıyla karşılaştım :/ ama çook güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de o "out of stock" mahvetti.. :)

      Sil
  4. Ben de bayiliyorum bu renklere. Daha mint olarak bir Flormar oje alabildim sadece. Bir de turkuaza calan mint olarak bir deri bileklik, bu bahar ve yaz hepimiz mint mint ferak ferah dolasicaz ne guzel : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet ben de çok mutluyum mint adına bu yaz :) Geçen yaz da göz kırpmıştı bize ferah ferah bu yaz baş tacımız olacak :)) Senin mint kombinlerini de merakla bekliyorum eminim harikalar yaratacaksın, renklerle öyle güzel oynuyorsun ki zaten :)

      Sil
  5. çok güzel bi kolaj olmuş bu canım, özellikle bileklik ve ojelere bayıldım! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o ojelerin hepsini tek tek sürmek istiyorum ya da Aysun gibi her tırnağa bir renk :) Harika duruyor... <3 Teşekkürler :*

      Sil
  6. _ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ _________ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ _______ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ ♥ ♥
    _ ♥ ♥ __ ♥ ♥ _______ ♥ ___ ♥ ♥ ___ ♥ ♥
    __ ♥ ♥ __ ♥ ______ ♥ __ ♥ ♥ __ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ __
    ___ ♥ ♥ __ ♥ ____ ♥ __ ♥ ♥ _____ ♥ ♥ __ ♥ _____
    ____ ♥ ♥ _ ♥ ♥ __ ♥ ♥ _ ♥ ♥ ________ ♥ ♥
    ____ ♥ ♥ ___ ♥ ♥ __ ♥ ♥
    ___ ♥ ♥ ___________
    __ ♥ _____________ ♥
    ____ ♥ _ ♥ _____ ♥ ____ ♥
    _ ♥ ____ / ___ @ _____ ♥
    _ ♥ ______ / ♥ __ / ___ ♥
    ___ ♥ ♥ _____W_____
    _____ _____ ♥ ♥ ♥ ♥
    _______ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    HAPPY EASTER!

    YanıtlaSil
  7. sanirim bu sabah senin postuna uygun mint ojem ve Cupcakehayatlar'in postuna uygun kelebek bluzumla cok sirin oldum :))) Ikinize de opucuk yolluyorummm ! harika bir hafta olsun hepimiz icin.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeey süper o zaman :) Ben de yarın pastel ve mint giyineceğim :)

      Sil
  8. ohhhhhhhh harıka havalar ısınsada bı rahatlasak:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya şu 2 gündür mutsuzum :( Bu havalar ne böyle ya..

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...