27.05.2012

5 DIY !


DIY projelerinin ne kadar çok sevildiğini biliyorum, ben de çok seviyorum :) İlginç fikirler her zaman ilham veriyor, hatta bir Do It Yourself projesi, doğabilecek başka projelerin ilham kaynağı oluyor. Ben de bu haftayı güzelce bitirip, yeni haftaya yeni fikirlerle dolu ve enerjik olarak başlayalım diye 1 değil 2 değil 3 değil tam 5 proje ile karşınızdayım :)) Tv'deki gazete kuponu reklamları gibi oldu :) O zaman hemen başlayalım!

I know that everybody loves DIY projects, like me :) So, I wanted to share 5 DIY projects for a fresh start to new week! They also give lots of inspiration and new ideas to me.. Four of them about fashion.. A bracelet, shoes, a top, manicure.. And the last one is a decoration project.. I wanna hear which one did you like most! If you try one of them, let me know!! Kiss! :)


İlk proje son zamanlarda neredeyse her yerde benzerini gördüğümüz bileklikler.. Akımı başlatan Cartier olduğu için, Cartier Love Bracelets demiş projeyi hazırlayan arkadaş. İhtiyacınız olan malzemeler istediğiniz bir ip, metal bir halka (küçük bir yüzük de olabilir..) Ve makas.. Yapımı da oldukça basit yukarıda görüldüğü gibi :)


Ben hala pek alışamamış olsam da diğer proje kesik üstleri sevenler için :) "Göbeği açık" diye tabir ettiğimiz trendin dönüp dolaşıp geri geldiğine hala inanamıyorum, küçükken az giymemiştim :)) Hafif bol kesim penye düz bir atletiniz varsa bu proje sizin için biçilmiş kaftan! Burada bence mesele, o kesikleri düzgünce ve eşit kalınlıkta oluşturabilmek, gerisi kolay :) Yazlıkta çok havalı olabilir! :o


Yazla birlikte Marine temalı ürünler de mağazalarda yerini aldı.. Tırnaklarımız da eksik kalmasın derseniz, ve nail art konusunda pek becerikli değilseniz, ince beyaz bantlar hayat kurtarıcı olabilir :)


En sevdiğim projelerden biri bu oldu! Burnu neon olan nude rengi ayakkabılar inanılmaz moda! Eğer giymediğiniz ya da uygun fiyata bulabileceğiniz rahat bir nude ayakkabınız varsa, kağıt bant (normal bant kullanırsanız, çıkardıktan sonra iz bıracak ve yapış yapış olacaktır!) ve sprey boya yardımıyla baya bir kara geçebilirsiniz :)


Son proje ise dekorasyonla ilgili.. O kadar beğendim ki paylaşmazsam olmazdı :) Camı duruyor mu acaba..

Umarım beğenmişsinizdir! Bu projelerden herhangi birini uygulayan olursa mutlaka haber versin! :) 

Herkese iyi haftalar! ;)

Source of visuals: Pinterest

28 yorum:

  1. TV güzel olmuş gerçekten. Bende bu projeleri her gördüğümde istisnasız tıklıyorum meraktan bazılarını yapıyrm bazılarını saçma buluyorum ama ufak bir sitem; keşke kaynakları ile birlikte paylaşılsalar...

    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki kaynakları ile birlikte paylaştım ben de :) En altta görebilirsin, bütün fotoğrafların kaynağı Pinterest, hatta link de verdim, pinterest hesabımdan, hepsinin kim tarafından Pinterest'e eklendiğine kadar ulaşılabilir. Emeğe saygısızlık en tahammül edemediğim şeylerdendir benim de, bu konuda ben de hassasım :)

      Sil
  2. Benim dikkatsizliğim olmuş o zaman kusura bakma :( ama bu şekilde o kadar çok yerde görüyorum ki ben de hafiften gıcık olma durumuna geçtim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, seni anlıyorum çünkü ben de sinirleniyorum, başkasının emeğini kendi eseriymiş gibi sunanlara, hırsızlık bunun adı.. Ben her zaman başka sitelerden aldığım kaynakları postun sonunda paylaşıyorum, aksi zaten bilişim suçu.. Sevgiler :)

      Sil
  3. hahaha su tv de olan cok iyi yanliz ya(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bayıldım ben de istiyorum!

      Sil
  4. şu kesik üstü mutlaka deneyeceğim Zümra, çok beğendim valla <3
    öptüm seni de

    YanıtlaSil
  5. TV-Bar cok guzel DIY cidden. Neon burunlu ayakkabi DIY de kolayca yapilabilinir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
  6. hepsine bayıldım canım ama eve küçük bir bar aradığımız şu günlerde sonuncusu çok çekici bir o kadar da "ahhh ahhh" dedirtici geldi :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel fikirler vermişsin..en yakın zaman da ayakkabıları denemek istiyorum hatta :)
    sevgiler,
    elipsworld-elipsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayakkabı hem klay hem çok şık :D

      Sil
  8. tişört diy'ine bayıldım!!! hemen denemeliyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kesin yapmalı çok kolay ve güzel :9

      Sil
  9. Bu DIY'lerin hepsi birbirinden güzel insanın koşup yapası geliyor :)) cropped top en çok denemek istediğim parça şu anda (sanırım evde hazır bluz ve makas olduğundan :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o çok dikkat çekici, hem kolay hem çok trendy :)

      Sil
  10. All so cool!
    Have a fabulous day! :)

    YanıtlaSil
  11. Hola!!! Hola!! ha sido un placer conocer tu blog, me quedo un ratito más por aquí... Me ha gustado mucho , así que te sigo la pista desde ahora... No lo conocía y ahora... te tengo vigilada jajaja.Yo tengo un blog de ilustración y de todo en general...ilustro outfits y esas cosillas, !¡¡Saludos y muchos besos!! ♥ ♥

    YanıtlaSil
  12. kız o düğümlü blüzden yaparımki ben eve gider gitmez ^_^ ama soğra erman göbüşlü göbüşlü fotograflarımı çeker mi onu bilemedim şimdi. evet evet bak onu bilemedim hakkaten :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bluz herkesin favorisi oldu zaten :) Erman'a da selam, çeksin yani ne varmış :p güzel göbüş görelim..

      Sil
  13. :) o bagcıklı bluz tatıllerde super olur bırde nude papılerım var ama rugan ruganı nasıl boyayacım kı:( cok guzel dıy bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fotoğraftakiler de rugan gibi geldi bana aslında sprey boyayla kolayca olabilir sanki :)

      Sil
  14. Her biri harika bunlarin! Devami gelse ne guzel olur Lunapark Queen;)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...