14.05.2012

Best Trench Ever !


Havaların yavaş yavaş ısınmaya başlaması demek Trençkot demek benim için! :) Nedense trençkot mevsimini çok seviyorum, belki yazın habercisi olduğu için, belki hemencecik bir türlü doyamadan geçip gittiği için :) Bu trençkot da bir türlü giymeye doyamadığım parçalar listesinin üst kısımlarında yer alıyor...

The warm weather always reminds me trenchcoats.. The reason of why I love trenchcoat season so much is it's provisionality.. :) And it reminds me the upcoming summer of course! :) I'm really voracious about trenchs :) And this is just one of themm..

Trençkot / Trenchcoat : İpekyol
Bluz / Top : Zara
Etek / Skirt : Stradivarius
Çanta / Bag : Guess
Ayakkabılar / Shoes : Zara
Gözlükler / Sunnies : Gucci
Kolye ve yüzük / Necklace and ring : Topshop
Küpe ve bileklikler / Earrings and bracelets : H&M
Saat / Watch  :Casio Retro Gold















42 yorum:

  1. Trenç zaten çok güzel de ben saçlarını acayip beğendim. Ben de yok ya, herkes kendinde olmayana işte:))

    YanıtlaSil
  2. Trençkot gerçekten çok cool görünüyor, kombin de muhteşem olmuş.Benimde bu havada vazgeçemediklerimdendir trençkot.Sewgiler...
    http://farfalle-ag.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trençkot tam kurtarıcı gerçekten bu havalarda, teşekkürler :)

      Sil
  3. WOw u look lovely! Love that scrunched trench
    Btw be sure to check out my new post
    Xoxo

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı görünüyorsun:) trençkotun yeri benim için de ayrıdır.
    sevgiler!

    onlyhello.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trençsiz olmazzzz :) Teşekkürlerr!

      Sil
  5. so chic look!

    http://rueoh.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  6. Bence de trençkot çok güzel ve çok yakışmış ama saçınız gerçekten daha hoş :) Siz yaptıysanız nasıl yaptığınızla ilgili bir post yapabilir misiniz :) ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Evet saçımı ben yaptım, ilk fırsatta bu konuda bir post yapmaya çalışacağım, listeye aldım :)

      Sil
  7. gerçekten süper bir trençkot :)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bambaşka biri olmuş gibisin canım süpersin :)

    YanıtlaSil
  9. Cute jacket!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    YanıtlaSil
  10. etekle bluzun bu şekilde giyilmesine bayılıyorum, çok yakışmış! trenchcoat da dediğin kadar var;)

    YanıtlaSil
  11. Great outfit, the trench is beautiful :)

    xx

    http://puskiscloset.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  12. Love your coat!
    Please check out my blog too at Miss Tangerine :)

    YanıtlaSil
  13. Yine çok tatlı, yine çok güzel maşallah:)

    YanıtlaSil
  14. gr8 blog dear can we follow each other..?

    YanıtlaSil
  15. Bende trençkotları çok seviyorum, seninkini de beğendim. Ama artık havalar ısınsın yaaa :(

    http://www.berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya bu ara iyice bozdu artık ısınsın :/ çOK teşekkürler :)

      Sil
  16. Trenchcoatunun formunu ve durusunu cok sevdim ayrica gozluklerin de cok yakismis :)

    YanıtlaSil
  17. topuzun süper olmuş! <33 trench zaten çok güzel, etek ve topukluların zarif görünümünü de sevdim <3

    YanıtlaSil
  18. i love this outfit! kisses! ^^

    ondwave.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. ay senı tanımadım rsmen super olmussun yahu:)) ben kıstan berı trenc gıyıyorum ınatla saka gıbı ama ne yapıyım sevmıyorum lahanalıgı ıs sıcak ev sıcak o yuzdeb sanırımn:)) papılerın tencın sacların saatın cantan ay tam super hepsını cok sevdım cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok üşüyen biri olduğum için ancak mevsim geçişlerinde giyebiliyorum :) Ancak bu yıl mevsim geçişi hiç "geçmediği" için epeydir trençlerimle mutlu mesut yaşıyorum :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...