2.05.2012

Crazy.Crazy.Nails.


Yaz öncelikle tırnaklarıma geldi :) Ojelerimde kullandığım renkler iyice cıvıldamaya başladı! Ben son zamanlarda yaptığım birkaç manikürü sizinle paylaşmak istedim. İlk fotoğrafta mint ve orman yeşili ojelerim :)


İkinci fotoğrafa ben diyeyim Passion Fruit, siz deyin Sunset gün batımı :) Fotoğrafta tam belli olmasa da her tırnağımda farklı bir renk var ve renk skalası şeklinde hafif geçişlerle neon pembeden açık turuncuya gidiyor :) Son zamanlarda özellikle yabancı bloglarda dikkatimi çeken bir akım.. Bence çok tatlı duruyor :)


Renk skalası ya da sırayla iki renk sürmenin yanı sıra bir de yüzük parmağına kontrast bir renk oje sürme trendi var. Bence bu trendin öncüsü kesinlikle Cupcakes and Cashmere'den Emily'dir. Kendisi son bir yıldır nişanlandığı için sağ elinin yüzük parmağındaki ojenin üzerine sim sürmeye başladı, bu serüven başka renk ojeyle devam etti ve böylece yayıldı :) Bunu da çok severek kullanıyorum..


Aslında bunu sona saklasam da ilk bunu yapmıştım. Başparmağımda simli açık gri, sonra mat açık gri, füme, siyah puantiyeli füme ve siyah :) Hem eğlenceli hem asil ve mesafeli :) Yaklaşık 2 hafta önce yapığım bu manikürdeki renk seçimlerimin sebebi havalardır tabii ki.. Ne demiş ünlü şair "Beni bu güzel havalar mahvetti..." :) Bakalım önümüzdeki günlerde neler yapacağım, ben de merak ediyorum :)

These are a few manicure ideas which I did in last weeks.. From darker to lighter or with dots.. You can do anyway you imagine with nailpolishes :) I hope you can get some inspiration and do it for yourself :) Which is your favourite?? Waiting your comments!

11 yorum:

  1. bu fikir hoşuma gitti :) koyudan açığa doğru pek hoş pek tatlı olmuş :) aama en çok ta yeşillerr

    YanıtlaSil
  2. Love the colors...Hal craze huh?
    Btw be sure to check out my new post
    Xoxo

    YanıtlaSil
  3. Hepsi cok hosuma gitti, ilham aldim da bir de vakit bulsam surebilmek icin : ) Bir de tekrar soyleyeyim ellerin ve tirnaklarin cok muntazam, ojeyi cok guzel tasiyorsun : )

    YanıtlaSil
  4. super love the color! :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
  5. amannn aamaan ne eğlenceli,ne orjinal ojeler olmuş bunlar böyle yaa süperr ;)
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. bu aralar bende cift renk ama iddali olani yuzuk parmaklarima suruyorum..O da cok cici oluyor.. Tavsiye ederim tatlim ;) Bu arada yesiller favorim :)

    YanıtlaSil
  7. I love the ombre nail design + those polka dots are so cute!

    The Style Moodboard

    YanıtlaSil
  8. I love so much these colors :)

    http://www.alinnestyle.com/

    YanıtlaSil
  9. Yorumlarınız, tavsiyeleriniz ve harika iltifatlarınız için teşekkürlerrr :) Sizi seviyorum <3

    YanıtlaSil
  10. hepsıııııııııı super bence bende uygulayacagım operım kocaman..vee bende beklerım her zamn

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...