23.05.2012

How much it costs? - Ne Kadar Eder?

How much it costs? - Ne Kadar Eder?

Hatırlarsanız uzun zaman önce sizinle bir oyun oynamıştık ve çok eğlenmiştik :) Hadi tekrar oynayalım! (Önceki oyuna ulaşmak için buraya tık tık)


Biz kızlar biraz garibiz.. Bazen bir ürüne, çeşitli sebeplerle cüzdanımızın fermuarını sonuna kadar açıyoruz. Bazen de inanılmaz cimri oluyoruz.. Yani ufacık çantaya yüzlerce lira verirken, bir ojeye 10 Lira çok bile diyebiliyoruz. Böyle milyonlarca örnek var.. Bu seçimlerimizde en etkili unsurlardan biri tabii ki markalar.. :) Ah, onlar yok mu ahh.. 

Bu postta değişik birşey yapmak istedim. Bu sezondan popüler ve gerçekten ünlü markalara ait son derece kaliteli 4 parça ürün seçtim, gerçek fiyatlarını paylaşmıyorum burada, etkilemesin sizi diye... Şimdi şöyle yapıyoruz, tamamen markadan bağımsız düşünüyoruz. Bu ürünlerin hiçbir markası olmadığını ve özel bir çadırın içinde satıldığını farz ediyoruz. Hepsi de üzerinize tam uyuyor, çok şanslısınız.. Kalitesi ise oldukça güzel hepsinin.. Eee sizce ne kadar eder? En fazla kaç para verirsiniz bu ürünlere? :)

Ben kendi cevaplarımı paylaşıyorum, kendi zevkime ve bütçeme göre:



1- Tam yazlık futuristik peplum detayları olan bir elbise.. Kim giyerse giysin tüm dikkatleri üzerine çekeceği, "pardon nereden aldınız acaba?" diye sorulacağı garanti :) Ben bu elbiseye 100 TL, olmadı 150 TL, en olmadı 200 TL veririm :) - Kendimi Yalan Dünya'daki Karadeniz'li Reis gibi hissettim :)))

2- Neon sarı, metal detayları olan arm party'min kraliçesi olacak bir bileklik... Yanına da ne takarsan tak uyumlu olacak eminim.. Madem kaliteli dedik, 25-30 TL veririm...

3- Bu ayakkabı harika :) Yaz sezonu alışverişinde iddialı bir parça, o kadar çok kombin yapılabilir ki.. Ancak topuğu biraz fazla dik, günlük kullanımı zor olabilir, ama rengi beni benden aldı..150 TL verdim gitti!.. :)

4- Püskül ve metal detayları olan mavi bir çanta.. Hem spor hem şık, bir çok stile uyum sağlar, 80-90 TL verilebilir.. :)

Eveeet, şimdi de sizin ideal fiyatlarınızı bekliyorum! Önceki oyunun yorumlarında o kadar eğlenceli kritikler yaptık ki, okudukça gülüyorum :) Yorum bıraktıktan sonra, onları da mutlaka okumanızı tavsiye ederim :)

If you remember, we had played a game long time ago.. And we had so much fun! So, let's play again! (If you wanna see previous game, just click here)

We, girls are a little strange.. We sometimes can pay lots of money for something, but sometimes we are incredibly stingy.. We can pay hundreds of Euro for a bag but maybe we can’t pay 5 Euro for a nailpolish.. There are millions of sample like that.. I think, the main subject is brands about this.. :) Oh, brands.. They have killed us..

I wanted to make a difference in this post. I chose four products from different categories and different luxury brands.. But I won’t tell you the brands and prices.. And, now we’re just doing that, we’re thinking independent from brands. Just think they have no brands and they are just sold in a tent.. And all of them fit you in best way, you’re in a lucky day! And the qualities are perfect.. So, how much do they cost for you?? How much do you pay for these products? :)

I’m sharing my own answers, according to my own budget and taste:

1– It's the ideal dress for summer, colours and futuristic peplum details are perfect! I'm sure everybody will ask that "where did I got it!" :) I pay between 80 Euros and 110 Euros for it..

2– This neon bracelet wth metal details will be queen of my arm party! :) And I can combine it with my almost all bracelets! So, I pay it 15 Euros for it..

3– These shoes are amazing!! Loved their colourss!! But they have so high heels for a normal day, it won't be so comfortable :/But for the shape and colour I would pay 90 Euros!!! :)

4– A sky blue bag with bobbles and metal details.. I can use it with chic or sport combines.. It goes almost everything.. So I pay 55 Euros for it!! :)

Yess, I am waiting your own ideal prices for these items now… :) We had lots of fun in comments of previous post! After leaving a comment for this game, click here and read them! I bet you'll have so much fun :)

31 yorum:

  1. elbiseye 70 verdim, bileklige 20, ayakkabıya 80 bilemedin 90, çantaya da 50. etti mi sana 230 yetale:) bide bunun içine pazarlık payını ekle insin 200e. 200ü beşe böl ne eder? 40 :)
    bazen televizyon cok etkiliyo beni evet:P
    bide bu aralar çok şey almak icin cimri davramıyorumki 5 taşla 2345 tane kuş vurabiliyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu var ya, deli bu deli! :)))))

      Sil
    2. ahaaha evet bu aralar o kadar çok şey alıyorum ve dolabımda hala o kadar giycek şeyim yokki, artık yeni aldığım kıyafetleri çantamın içine tıkarak sokmaya çalışcam eve ermandan gizli :P
      ama gerçekçi bi minikkuş cevabı isterseniz onu da çekinmeden söylerim. Ayakkabı için en fazla 300, çanta için de bi 450-500 veririm, helali hoş olsun, aramız iyi olsun gibisinden:)
      o elbiseden artık her yerde satıldıgı icin ona hala verecegim rakam 70 tir, yukarısı kurtarmaz, bunun bize gelişi zaten 60 :P

      Sil
    3. Hahahaha Minikkuşum ya koptum cevaplarına :) Süpersin :) 40 TL'ye aldın hepsini gittin evine ya tebrik ediyorum :) En başarılı alışveriş bu oldu sanırım :) Bu arada zaten ayakkabı Gıuseppe Zanotti ve 434 Euro, çanta ise Diane Von Furstenberg ve 223 Euro :) Yani fiyatların çok uçuk değil ikinci halinde bile :)

      Sil
    4. ahaahha devlet bahçeliden esinlenerek mhpnin 40. yılına deyinmiştim orda esasen:))) ayakkabı ve çantaya verecegim para ise tamamen o anki psikolojime baglı. bi bakmışsın bi kerede 500 vermişim, bi bakmışsın 50ye çok diyorum ahaah:) evet biraz manyagım sanırım. ha bide öperim tabiki, onu yapmadan şurdan şuraya gitmem :*

      Sil
  2. Eglenceli bir oyunmuş:)
    Ben biraz cimriyimdir ama;p
    1.elbiseye en fazla 150 tl verirdim.
    2.kemere 25 tl verirdim.
    3.ayakkabı güzelmiş gerçekten 90-100 tl verirdim.
    4.çantaya en fazla 60 tl verirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlarımız hemen hemen birbirini andırıyor :) Normalde çok daha yüksek olsalar da, hakkı budur :p

      Sil
  3. çok yaratıcı bir post gerçekten :) ben de elbiseye 100-150 verirdim. renkleri ve modeli çok hoş.^^ bileklik maksimum 30 lira aynen. ayakkabı çok sevimli olsa da en fazla 90-100 lira verirdim sanırım :) çanta ise bershka'da mangoda vs bu model karşımıza çok çıkıyor 50-60'dan fazla vermezdim :)

    bu arada blogumda bir çekiliş var. Sevil Parfümeri'den 100TL hediye çeki veriyorum. Beklerim :)
    http://elliefashionblog.blogspot.com/2012/05/yeni-ilham-kaynagnz-pinspire-ile-odullu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fiyatlar hemen hemen benzeşmişiz :) Çanta normalde Diane Von Furstenberg ve 223 Euro :)

      Sil
  4. super neseliymis bu ! Bir oncekini kacirmisim sanirim...
    * elbiseye benden de max 200 uygundur ;)
    * bileklik 50'ye kadar yolu var..
    * ayakkabi guzel ama ben ayakkabi icin para harcamayi seviyorum o nedenle 500 gibi bi bedel cok korkunc olmaz.. Tum yaz canini cikartirim :))
    * canta da benim icin onemli. Ona da 500 civari uygundur benim icin..

    Ohh hadi gesmeye gidelimmm hihihih :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lulu'cuğumun verdiği tüm fiyatlar (ve gerekçeleri :) benim için de makuldür, o yüzden ayrı bi yorum yazmak yerine kendisini onaylıyorum :D
      öptüm ikinizi de <3

      Sil
    2. Queen bu postu hergun yap bizde eglenelim yahu ! Bak sahane fikirler uretip alisveris ruhumuz kabariyor (sanki hic kabarik degilmis gibi :P)

      Bende opuyorum 3'unuzu bi yerde ;)

      Sil
    3. Hahahha :) Evet bu postu daha sık yapmalıyım sanırım :) Normalde ayakkabı Gıuseppe Zanotti ve 434 Euro, çanta ise Diane Von Furstenberg ve 223 Euro :) Yani fiyatlarınız normale oldukça yakın, bilezik 135 Euro o biraz uçmuş :) Elbise ise 173 Dolar.. :)

      Sil
    4. hihihih ayakkabida butceyi asmisiz.. o kalsin daha hesaplisina bakalim , hatta sen bize daha hesaplisini bulsana tatlim yaa aratma simdi bizi :) Cantayi aldik gitti.. ;) Bilezik icin kafayi mi yemisler yahu ! hayatta almam :P ben onu Paris Temple toptancilarimdan 10 euro'ya alirim.. sizde sakin almayin ben getiririm gelirken :))) Elbise fena degilmis onu da alalim bari..

      muahh !

      Sil
  5. Ama aldığın mağazaya göre değişir aslında fiyatlar .
    Elbise :169
    Bileklik:30
    Ayakkabı:189
    Çanta:69

    Model olarak beğendiğim birçok parçayı,yani çok para saydıklarımı şu yeni açılan 20 ytl lik butiklerde görünce şaşırıyorum.Kendimi kötü hissediyorum.Ortada marka var ama değeri yok :)İşte böyle aynı ürünün satıldığı yer çok önemli ...
    sevgiler
    çok eğlenceli cidden ::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte olay aldığın mağazaya üzerindeki etikette yazan isme göre değil, kaliteye tasarıma fiayt biçmek, asıl zor olan bu sanırım :) Bence bunu yapabildikten sonra karar vermeliyiz bir markadaki ürüne etiketinde yazılan fiyatın değip değmeyeceğine :) Çünkü dediğin gibi hemen hemen aynı ürünü çok daha uygun fiyata alabiliyoruz, tabii ki taklit ürünlerden bahsetmiyorum bu arada :)) Senin de fiyatların oldukça makul, çanta biraz düşük gibi :p Normalde Diane Von Furstenberg ve 223 Euro :) Öptümm!

      Sil
  6. 1-Öyle bir elbise çadırda varsa canımı yesin:)eğer markası yoksa yine de kalitesinden şüphe ederim ama çok yakıştıysa da 150 lira veririm sanırım:)

    2-Bileklik sarı olduğu için 20 lira veririm ama fuşya da mint olursa 25 veririm:)ne alaka deme sarı ben bayıltıyor biraz ondan:)

    3-Ayakkabı tam sevdiğim neon renkler fakat burnu o kadar açık giymem ama yine de modelini beğendiğimden 100 lira veririm..

    4-Çanta ise rengiyle büyüler beni o yüzden tam benim tarzım 89.90 veririm:)

    Aaa bu fiyatlar pazarlık yapılmadan önceki fiyatlar:)

    4-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahah :)Ama ben kaliteli demişim yani niye şüphe ediyorsun, test edip onaylamışım işte senin için :) Ben de sarıyı son 2 yıldır daha çok seviyorum, öncesinde pek sempatim yoktu..Bir de üzerine pazarlık, sen de Minikkuş gibi ucuza kapattın alıvşerişi :D Öperim canım!

      Sil
  7. Madem oyun oynuyoruz
    elbiseye 267
    bilekliğe 54.99
    ayakkabıya 638
    çantaya da 159.99 veriyorum masusçuktan da olsa paraları saçıyorum ancak basenleri problemli biri olarak beni kessen o elbiseyi giymem o da ayrı konu =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh fiyatların oldukça gerçekçi olmuş :D Bu fiyatlara mağazada satılsa kimse şaşırmaz, bilezik için pahalı diyenler olabilr gerçi ama onun da normal fiyatı 135 Euro zaten :)) Bir de aslında peplum baseni gizler, yani çıkıntılar peplumdan kaynaklı görünür, kimse senin basenin olduğunu anlamaz :) Gerçi modele renge göre de farklılık gösterebilir ama peplum bu konuda avantaja da çevrilebilecek parçalardan :)

      Sil
  8. Madem oyun oynuyoruz
    elbiseye 267
    bilekliğe 54.99
    ayakkabıya 638
    çantaya da 159.99 veriyorum masusçuktan da olsa paraları saçıyorum ancak basenleri problemli biri olarak beni kessen o elbiseyi giymem o da ayrı konu =)

    YanıtlaSil
  9. Perfect combination! Love it!!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you' Actually, I didn't think about make a combination, just a game for guessing the prices but then I thouht It would be nice :)

      Sil
  10. çok eğleneli bir post olmuş keşke gerçektede beğendiğimiz ürünlerin bedelini böyle biz belirleyebilsek :)
    şimdi her mağazada küsürat var e burdada şart oyüzdeeeen :)
    elbiseye 159,99 tl
    bilekliğe 24.90 tl
    ayakkabıya 249,99 tl
    çantaya 99,90 tl
    verdim gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama biz belirlesek bu fiyatlar 0 TL ye kadar inerdi herhalde :)) Evet tabi küsuratsız olmaz iyi bir noktaya değindin :) Fiyatlarını çok beğendim, çok makul, sattım gitti :))

      Sil
  11. Bi kere bunlar bi çadırda ve markaları belli olmadan satılınca insan bi işgillenir. Kalitesi ne kadar güzel de olsa çok az para verirdim ben heralde. Örneğin o ayakkabı için adını sanını bilmediğim yerden 50 liraya bile çok derim heralde ama güzel bir mağazada 500TL`den 400`e düşmüş deseler "ayy iyiymiş yaa" diyebilirim :) Çok geliyoruz bu oyunlara :))
    modamasallari.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nıck nıck nıck! Tam alışveriş hatası :D Şaka bi yana, markaya bu kadar takılmamak lazım bence ya.. Adı marka ürünleri olan bazı ürünlerin de kaliteden yoksun olduğu sık sık gözlenebilen bir durum, ah o oyunlarr :)))

      Sil
  12. hahahaha ben elbıseyı almam basenlı gosterır:) kemer 20 canta markası yoksa maks 50:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göstermez göstermez :p Saklar basenleri..

      Sil
  13. Aa yine bu oyun, ben ilkine de katilmistim : ) Elbise madem cok yakisiyor, verdim max 200. Ayakkabiyi da topugundan cok giyemem ama renkler cok havali, az giyecegim birsey oldugu icin ona da max 200 verdim. Ama taksit istiyorum ikisine de ona gore ; ) Diger ikisini almasam : ) Son tatilde anavataninda Zara Mara yi ucuza aliyorum diye biraz acildim da, bir yerlerden kisalim, dimi ama : )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah süper, çok akılcı bi alışveriş oldu tebrikler :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...