9.05.2012

Levi's ♥ Bloggers


Geçtiğimiz hafta katıldığım en keyifli etkinliklerden biri kesinlikle Levi's Curve ID Jeanlerin tanıtımıydı. İstinye Park Levi's mağazasında gerçekleşen bu özel etkinlikte bizi o kadar güzel ağırladılar ki, öncelikle teşekkür etmeliyim Levi's ve başta Duygu Derun olmak üzere Contactplus'a.. Fotoğraflarla devam :)


Levi's için özel hazırlanan cupcakeler sayesinde önce gözlerimiz sonra midelerimiz bayram etti :) Tabii yedikten sonra dilim Şirine gibi masmavi olmasaydı iyiydi :))


Öncelikle hangi Curve ID kalıbına sahip olduğumuzu belirlemek için ölçümlerimiz yapıldı. Hatırlarsanız daha önce Levi's ile işbirliği yaptığım buradaki ve buradaki postlarda, bir Demi Curve olduğumu söylemiştim. Nitekim ölçümde de Demi Curve çıktım... :)


Hararetli bir biçimde Curve ID kalıplarının özelliklerinden bahsediyoruz bu fotoğrafta :) Levi's Curve ID, 3 tip vücut şekli için özel olarak tasarlanmış.Bunlar Slight Curve(Zarif Kıvrımlar);bele,basene ve baldıra tam oturan bu modeller,özellikle jeanler belinizi sıkıyorsa aradığınız model bu!.İkincisi Demi Curve(Doğal Kıvrımlar);Vücuda oturup,bel kısmında iyi bir görünüm sağlıyor.Ve sonuncusu da Bold Curve(Çarpıcı Kıvrımlar),Beli tam oturduğundan ve boşluk kalmadığından yukarı çekme ihtiyacı hissetmiyorsunuz ve kıvrımları ortaya çıkararak iyi bir görünüm sağlıyor.


Deniz Saatçioğlu ile birlikte :)


Çeşit çeşit renk renk jeanler arasında favoriyi seçmek hiç kolay olmadı, hele benim gibi biraz kararsız biriyseniz :) Hatta ben sonunda dayanamayıp Slight Curve jeanleri de denemeye başladım. Ve ilginç ama sonunda ilk fotoğrafta gördüğünüz bir Slight Curve'de karar kaldım :))


Ayna ayna hangi Curve ID uygun bana? :))


Ve herşeyin sebebi dünyalar tatlısı insan, Duygu Derun :)


I'm Slight! :) (Aslımı inkar ediyorum)




Durun burada bitmedi! Daha sonra MAC artistlerinin hazırladığı özel standda bizlere harika makyaj uygulamaları yapıldı ve henüz satışta olmayan gelecek sezon ürünleri denendi.. 


Ben makyaj yapıp gitmiştim ve ne mutlu ki, MAC artistleri tarafından makyajım tam onay aldı :) Hatta eyeliner ve rimelimi sülmeye bile gerek duymayıp, göz kapağıma ince bir gölgelendirme, fondöten allık ve daha doğal tonlara sahip bir ruj uyguladılar.. Hepsine bayıldım :)


Şu kırmızı ruju şimdiden gözüme kestirdim, kaçışın yok benimsin bebeğim!! :)



Etkinliğe gelirken parlak turuncu bir ruj tercih etmiştim ama bu da çok hoşuma gitti.. Ayrıca açık pembe allık hiç denememiştim, bundan sonra deneyeceğim :)




Bütün fotoğraflar Dağcan tarafından çekildi, yetenekli kardeşim benim :))


İşte dilim Şirine'ye dönmeden hemen önce :)


Umarım okurken keyif almışsınızdır, güzel bir gün diliyorum herkeseee! :)


Hello everyone! Last week I was invited to Levi's Curve ID Jeans' launch.. And it was really really great! Firstly, our body types has been identified, so I am a Demi Curve.. If you remember, I had collborated with Levi's and I told it to you! You can see them here and here! Then I after lots of Demi Curve ID Jeans, I just tried a Slight Curve and loved it! I took the jeans which you can see in first photo, did you like it? :) The treats were awesome too, with blue cupcakes, my tongue turned tıo blue, like a Smurf! :) It was so funny to see it! After jeans, MAC Make up artist applied new make up trends on our face and they were all from new season's products, they said my make up is really great, It was such an honour to hear that from them :p They didn't touch my eyeliner and mascara, but they put some shades on my eyelids and fresh foundatioan, light pink blush, and finally a lighter lipgloss :) Yes, that's it.. I loved this new make up so much! :) So thank you for those amazing teams for everything! I hope you enjoy, kisss! :)

28 yorum:

  1. Sen onu nasıl öyle iştahlı yiyip canımı cektırebildin hayret ettim ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahha :) Ama gerçekten çok lezizdi :)

      Sil
  2. şu curve modelleri bu kadar merak etmesine rağmen hala denemeyen bir ben kaldım sanırım =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. MAC artistlerinin uyguladığı makyajdaki tonlar çok yakışmış, yüzünü daha bir yumuşacık yapmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett çok soft tonlar değil mi :) Benim de çok hoşuma gitti :)

      Sil
  4. Great party! I like the make up so much :)
    I like your blog, yo have a new follower.
    Kisses from Spain!

    http://miordenadodesastre.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much! MAC is the best :) Welcome sweety :)

      Sil
  5. 'aaaa, duygu benim çocukluk arkadaşımmmm' :))
    makyajına bayıldım dudeciim, çok tatlısın yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olaya bak yaa :) Seksek arkadaşını bulduğuma inanamıyorum hala :)) Tşekkür ederim dude, özledim bu arada!

      Sil
  6. Your make up is so pretty and your shoes look like Chanel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :)) I wish they would be Chanel :)) But they are Zara :)

      Sil
  7. Uzerindeki kot cok yakismis, o rengi cok severim kotta. Ojelerinle cupcake in de pek bir uyumlu : ))

    YanıtlaSil
  8. Valla hersey pek bir sahane gorunuyor :)) keske bende istanbul da olsaydim diye geciyor icimden :))
    Bu arada twitterda okudum vildan la muhabbetinizi postu ve yorumu okuyunca cozebildim :)) hihihihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah evet ya Vildan'ın çocukluk arkadaşı çıktı Duygu şaka gibi :) Keşke sen de olsaydın gerçekten tanışırdık yüz yüze :))

      Sil
  9. Looks like a fun night!!! Love the lipstick colours!!!

    www.forwardvintage.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much! Orange is nice :))

      Sil
  10. hello! i just got in our blog and i like it!
    following u now. x
    beautiful everything!

    Find me on:
    Miss Kwong - Art and Fashion

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much sweety!! kisses!

      Sil
  11. love the cupcakes + ur nails!
    xx
    -S
    Ginger and Lace

    YanıtlaSil
  12. harika bir eventmis :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Great look! Love those heels!!



    XO,
    http://www.sacosha.com/

    YanıtlaSil
  14. que bien lo del desfile no?? tiene que ser super emocionante!!
    y el look de hoy me encanta! por cierto el collar es una monada!!
    chicas hoy en mi blog lamaryeta.blogspot.com hago un repaso al estilo de Clémence Poésy, una de mis it girls favoritas!!!
    besitos
    bolsos gucci
    bolsos online de marca
    Bolsos Louis Vuitton
    bolsos online
    bolsos chanel
    bolsos burberry

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...