8.05.2012

Little Black Dress


Haftasonu bir yakınımızın nişanına giderken seçtiğim elbise.. :) Bu elbiseyi birkaç ay önce Trendyol'dan almıştım ve sonunda giyilecek yeri buldu, zaten küçük siyah elbiseler her dolabımın olmazsa olmazı her kadının kurtarıcısı.. Nişanla ilgili değişik bir detay: Zoraki Koca, Unutulmaz, Memoli gibi dizilerden tanıdığımız güzel oyuncu Özlem Yılmaz nişan sahibinin komşusuymuş ve gece boyunca bize eşlik etti. O kadar sempatik, enerjik, pozitif ve güzel ki, hayran kalmamak elde değil, bir saniye yerinde durmadı sanırım :) Ve o kadar doğal ki.. Dans etmekten yorulunca aşağıda gördüğünüz gibi hemen saçlarını tepede minik bir topuz yapıp eğlenmeye devam etti :) Nişanlanan kızımızın da elbisesi saçı çok nefisti, ancak malesef tek başına çekilmiş bir fotoğrafını bulamadığım için paylaşamıyorum, bulursam eklerim söz :)

These photos are from an engagement ceremony, and what I wore? :) This little black dress is a must for every women! I bought it from internet a couple of monhts ago and it was the right time to wear it! :) 

Elbise / Dress : Trendyol
Ayakkabı / Shoes : Zara
Çanta / Clutch : Pull&Bear
Bileklikler ve Küpeler / Bracelets and Earrings : H&M
Saat / Watch : Casio




57 yorum:

  1. kolsuz elbise ve kapalı papuç konusu tartışılabilir ama elbise gayet hoş ve yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Mantık oalrak hak versem de göze hoş geldiği sürece sorun yok bence :) Sonuçta yazın mini kot şortlarla siyah deri botların giyildiği bir çılgın zamanda yaşıyoruz :)

      Sil
    2. merhaba ben yağmur tambir özlem yılmaz hastasıyız kardeşimle ona nasıl ulaşabilirizz ??

      Sil
    3. Merhaba Yağmur, ben kendisiyle tesadüfen karşılaştım, nasıl ulaşabilirsin bilmiyorum :) Şans senden yana olsun :)))

      Sil
    4. Sanırım Bir düğünde karşılaşmıssınız ben kendisini 2 buçuk yıldır arıyorum ama malesef bulamıyorum :(

      Sil
    5. Peki O düğünün nerede olduğu hakkında bir bilgi veremezmisiniz?

      Sil
    6. Nişan Florya'daydı ancak Özlem'in Bakırköy'de oturduğunu biliyorum ;)

      Sil
    7. Çok şanslısınız ben 2 yıldır endisini arıyorum siz karşılaşıyorsunuz :D :D

      Sil
    8. Bakırköyde oturduğunu bende biliyorum ama işte mahalle adı falan lazım bana :)

      Sil
    9. Ben hiç aramıyordum karşıma çıktı :))Ama sen de yani.. Mahalle adıymış, n'apıcaksın kapısına mı dayanacaksın kızın :))) Şaka bi yana gerçekten bilmiyorum canım :)

      Sil
    10. hayır siz beni yanlış anladınız yani bu hayatta tek istediğim onu görmek unutulmaz dizisinin setini bulamadım gidemedim bu yüzden 2 senedir arıyorum ona ulaşabilecek bilgileri sadece bnm amacım bu :))

      Sil
    11. Yok yok anladım ben takılıyorum :)) Umarım tanışırsın canım ya çok istersen olur kesin :)

      Sil
  2. ojelerin konuşuyor resmen :) bu elbisede nasıl durur acaba demiştim cidden çok yakışmış sana
    arkadaşına da sonsuz mutluluklkarr

    YanıtlaSil
  3. İki yanındaki (Özlem Yılmaz'ın yanındaki) annen mi? Acayip benziyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeettt :) Hiç bir şey de kaçmıyor gözünden :))

      Sil
  4. cok zarif, ozellikle transparan ust kismini cok begendim, ayakkabilarimiz da cok guzel eslik etmis : )

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ama kırmızı oje sürmeni çok isterdim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk akla gelen kırmızı tabii ki, ama biraz klasiğin dışına çıkmak istedim :) Bir dahakine senin için kırmızı sürüyorum :)

      Sil
  6. cok guzel bir kompin olmus. elbise de cok yakismis

    YanıtlaSil
  7. yAA cok güzel olmussun,sade ve SIK....Masallah sana..ama koca bir Masallahta annene..
    cok güzel bi bayan..
    özlem yilmazinda anlattigin gibi icten olmasi hos bi durum,tüm sanatcilardan beklyioruz böyle davranislari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Annem bir blog açsa blogosfere bomba gibi düşer kesin.. Evet pek güzeldir kendisi maşallah :) Belki yakında birkaç fotoğrafını paylaşırım :)

      Sil
    2. Bu arada çok teşekkürlerrr :)

      Sil
  8. super elbıse super fızık masllah sana:)) @kuzununannesi..bu arada annelerımız masallah maslalah bızden guzeller:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canımmm :) Öyle valla, umarım anneme benzerim büyüdükçe :)

      Sil
  9. Cok zarif gorunuyorsunnnn..ve bence iyikide bu ojeyi surmussun siradanliktan uzak olmus bence;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwww :) Çok teşekkür ederimmmm, beğenmene sevindimm :)

      Sil
  10. Sexy little LBD :)

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    YanıtlaSil
  11. Those heels are so gorgeous. xx

    YanıtlaSil
  12. elbisen muhteşeeem ve sanırım ben de bunun kırmızısını almıştım :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laciverti vardı bunun onu hatırlıyorum ama kırmızısını hatırlamıyorum, hatta markasını da hatırlamıyorum sadece Trendyol'dan almıştım birkaç ay önce, onu hatırlıyorum :) Eminim sana da çok yakışıyordur, kırmızı da nefes kesici olabilir..

      Sil
  13. I'm loving your blog girl, I'm your newest follower! I hope you'll follow me back and we can keep in touch. I love discovering new blogs!

    Sarah xoxo
    http://pandorasboxblog.com

    YanıtlaSil
  14. islik ! cok cici olmus.. Elbise basli basina bi stil zaten.. ojerin de cok guzel bir surpriz olmus.. Bugun bende mint takiliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımmmm :))) Ulusal Mint günü ilan edelm! :)

      Sil
  15. Zümra, thank you sooo much for keeping your promise, and doing more posts where you show off your beautiful, elegant legs in high heels. You look so glamorous, so sweet, and super-feminine.
    Kisses + kisses.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karsten! Hi! :) I surprised you remembered and followed my heels again! :) I remember you too!! Super comment! You motivated me again and I will wear my heels soon too :) Kissess kisses! Luv ya! <3

      Sil
  16. merhaba canim ben Azerbaycandan Ozlemkolik95.ilk olarak guzel gorunduyunu soyliyeyim.elbisen sade ve sik.ben de yagmur gibi Ozlem Yilmaz hastasiyim.ona bayiliyorum.butun gun Ozlemi goruceyim gunun hayalleriyle yasiyorum.ama yalnizca Bakirkoyde oturdugunu biliyorum.eger mahallesini falan oyrene bilirsem Azerbaycandan sirf onu gormek icin gelicem.onun hakkinda yazdigin icin cok cok tesekkur ederim canim.o kadar roportajlarini okudum,izledimki artik ne kadar sempatik ve samimi oldugunu biliyorum,arkadaslarimda belki oyle biri diyildir soyluyodular.senin yazdiklarini onlara da gosterdim.cok sagol canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yahşi yorumun için :)) Özlem gerçekten tatlı biri ancak ben de onunla tesadüfen karşılaştım, bu kadar hayranı olduğunu da pek bilmiyordum açıkçası :) Maalesef adresini bilmiyorum kendisinin, ama çok enerjik ve sempatik biriydi gerçekten, sıcakkanlıydı :) Sevgiler..

      Sil
    2. ben ozlemkolik95/Queencim cok sagol yanitladigin icin.insan bir seyi cok isterse Allah yardimci olur.insaAllah bana da Ozlemi bikerecikde olsun gore bilmem icin yardim eder.nolur eger ne zamansa mahallesini adresini falan oyrenirsen buraya yazarsin olurmu.yada kismet iste belki birgun bidaha karsilasirsan ona benden bahsedersin,ozlemkolik95 nickli azeri bir hastasi oldugunu soylermisin noooluuur.(azeri oldugumdan dolayi bazi cumleleri dogru kurmaya bilirim kusura bakma)sagol canim

      Sil
  17. Thankѕ fοr the good wrіteup.

    It іf truth be tolԁ ωаѕ a
    amuѕemеnt аccount it. Glancе compliсatеd to fаr deliveгeԁ agreeable frοm yοu!
    Howeѵer, how can we keep up a cοrresρоnԁence?


    Also vіѕit my websіte :: chatroulette

    YanıtlaSil
  18. Hellο wοuld you mind ѕhaгing
    which blog plаtform you're using? I'm gоіng to ѕtart my
    οwn blog soon but I'm having a tough time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design seems different then most blogs and I'm looκing for ѕomething
    completеlу unique. P.
    Ѕ Sorry for gеtting off-topic but I had
    tо ask!

    Hеre is my wеbpage; chatroulette

    YanıtlaSil
  19. Gгeat blog you have here.. It's difficult to find high quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

    My blog post :: please click the following website

    YanıtlaSil
  20. Magnіficent bеat ! І wish tо apprentice ωhile yοu аmеnd your
    wеbѕite, hoω can i ѕubsсrіbе
    fоr a blog web site? Τhe aссοunt helpeԁ me a aсcеptablе
    deal. І had bеen a littlе bit acquаintеd οf
    thiѕ уouг broaԁcast pгovіdeԁ
    bright сlеаr idea

    mу webѕite - komunikuj.zive.sk

    YanıtlaSil
  21. ÇOK HOŞ ELBİSE..yalnız saçın kısa olsa inan ki daha çok yakışır..çanta detayı hoş
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu aralar saçımı biraz kestireceğim :)

      Sil
  22. queencim ben ozlemkolik95.sana yazmisdimya Ozlem Yilmazin azeri hayrani.sorucaktimki Ozlem ablayi o gunden beri hic gordun ve ya konustunmu?eger ona ulasirsan benden bahsedim onu cok ama cok sevdigimi soylermisin.nolur.onu cok seviyorum.resmen hastasiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım selam :) Malesef o günden sonra bir daha hiç görmedim, o gün de tesadüfen görmüştüm zaten :) Eğer bir gün tekrar görürsem söylerim tabii :) Sevgiler...

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...