3.05.2012

Lovely Stripes...


Ne giydim postlarına bir süre ara vermiştik, kaldığımız yerden devam ediyoruz. Bu kombin, baharı resmi olarak getirdiğimin kanıtı :) Çizgiler ile leoparı kombinledim, jean ile de hareket kattım. Leoparı özellikle turuncu seçtim, hem kombine renk versin hem de kokoşluktan uzaklaşıp iddialı ama spor bir görünüm yaratsın.. Çizgili elbiseyi geçtiğimiz yaz sezonu indiriminden H&M'den 20 TL'ye almıştım :) Belki çok az daha uzun olsa daha iyi olabilirdi ama bu boyla buna bile laf etmemem gerek sanırım :) Havalar ısınsa da giysem diye dört gözle bekliyordum.. Aynı şekilde turuncu leoparlı fuları, Bakırköy'de bir butikten almıştım, bir türlü takamamıştım, meğer elbiseyi bekliyormuş! Haberim yokken gardırobumda ne entrikalar dönüyormuş, yasak gizli aşklar filan :) Çantam ise De Vib'den.. Birkaç hafta önce almıştım, bu arada fark ettim de De Vib'den ne kadar çok çantam var! Yani isteseler, tak deseler bu kadar olmaz, bence artık çanta sponsorum olmaları gerek :) Manikürüme dikkat ettiyseniz baş parmağımda neon pembe, serçe parmağımda açık turuncu var.. Burada bahsettiğim renk geçişli manikür uygulamamın kanlı canlı örneği :) Bu sefer çok konuştum sanırım, normalde ne giydim postlarında pek konuşmam nedense :) Herkese güzel bir gün diliyorum!!!

I couldn't post any outfit post in these days, but this one means a lot to me, because it's symbol of "Spring is officially here now!" :) I combined stripes with leopard prints.. I chose an orange leopard scarf, because orange gave a different energy to my style.. It's also sport too.. I bought this striped dress from H&M Sale last season for 7 Euros.. :) I was expecting warm weather to wear it and now it's time! I bought this leopard scarf from a local shop and I was waiting for it too.. But now I understood that scarf was waiting this dress! OMG there is a secret affair in my wardrobe!! :)) My bag is from De Vib, I think I have lots bags from De Vib.. :) If you see my manicure, my first finger is neon pink and the last one is light orange and it's a colour scale like I told you in this post. I don't know why but I talked so much for this post :) I wish a great day to you all!!!

Elbise ve Küpeler  / Dress and Earrings : H&M
Kot mont / Jean coat : Polo Garage
Fular / Scarf : A local store in Bakırköy
Gözlükler / Sunnies : Gucci
Çanta / Bag : De Vib
Bileklikler / Bracelets : Massimo Dutti (green), from my mum's closet (gold)
Yüzük / Ring : Topshop
Babetler / Flats : Zara













43 yorum:

  1. Çantan rujun muhteşem! Bu cici elbiseyi bende pek severek giyiyorum ojelerin pek tatlı yemelik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr :) Aa sende de mi var :)

      Sil
  2. ovvvvv ocelerin geçişine bayıldım tızım! ha bide senin dudaklarda takviye yok diimi bebek? yani halis mulis el yapımı, anne fabrikasyonu diimi?:) maşallah pek güzeller, her türlü ruju gönül rahatlıgıyla sür yani o derece:) allah bazılarına(ben) kıyma kadar veriyo, bazılarına(sen) köfte gibi işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok dudaklar anneden :) Ama pek dolgun değildir aslında ya, fotoğrafta mı öyle çıkmış acaba :) Pek köftelik değiller aslında :)) Öperim çok!!

      Sil
  3. Tam yazlık kombin olmuş.Rahat ve şık süper :))

    YanıtlaSil
  4. cıvcılsın tatlım, uzun boylu olunca bu tarz elbiseler daha bi hoş görünüyor :) oje nin rengini de çok sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh aynen sana yakıştığı gibi :) Boy pos denilince aklıma ilk sen geliyorsun :) Teşekkürlerr öptüm!!

      Sil
  5. Böyle elbiseler ile jean ceket çok daha havalı oluyor bence. Hem sade hem trendy bu görünümü çok sevdim ben. Bir maxi elbise edinmeliyim, şu an gardrobumda eksik olduğunu farkettim.

    blogumda hediye çekilişi var. İlgilenenleri beklerim :)
    http://modarella.blogspot.com/2012/05/hediye-zaman-benefit-cabana-glama.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Maxi elbise herkese lazım, inanılmaz rahat :) Çok teşekkür ederim, öptüm!

      Sil
  6. şekerim o turanj fularınla ne güzel renk katmışsın siyah beyaz elbisene, çok sevdim... tam baharlık bir kombin olmuş bu...kot ceket babetler filan....saç rengini de çok beğeniyorum unutmadan söyliyeyeim...

    öperim çok seni canım

    http://www.gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr :) Saç rengim de seninkini çok seviyor :)) Öpüyorum çok!

      Sil
  7. süper olmuş bende bayılıyorum çizgili olan herrr şeye...elbisenin boyu bence çok güzel uzun olmasına bile gerek yok göze batmıyo bile =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çizgileri çok seviyoum :) Ne bileyim sanki biraz daha uzun olsa daha iyi olacaktı, benim gözüm öyle alışmış belki de :) Ama beğendiğine çok sevindim rahatlattın beni :D

      Sil
  8. Cok fistik olmussun, cok begendim : ) Cizgi leopar birlikteligini sevdim : ) Parmaginla yapraga dokundugun resim de cok hosuma gitti : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm :) Aslında orada yaprağa dokunmuyorum, uzakta bir yeri işaret ediyorum Dağcan'a, gel orada çekelilm diyorum :)) O yaprak aslında arka planda, ama sen söyleyince fark ettim ben de, parmağımın ucunda gibi :)

      Sil
  9. stai molto bene e sei molto bella, complimenti Zumra! :)

    YanıtlaSil
  10. ahahah en çok zıpladığın fotoyu sevdim ben de çok istiyorum bu şekilde poz vermek :D:D çok tatlı olmuşsun boyun uzun olduğu için uzun elbise çok yakışmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh seni de zıpalatalım :) Çok teşekkürler canım!

      Sil
  11. pretty look, pretty dress

    YanıtlaSil
  12. maxi elbiseleri cok seviyorum sana da cok yakismis !
    hem cok rahatlar hemde hemen hemen her zaman her yerde giyilebiliyolar..
    siyah beyaz cizgili olmasi cok hosuma gitti ! bide
    üzerine kot ceketle süper durmus !

    YanıtlaSil
  13. lovely :) You are pretty!
    Love Lois xxx

    http://lisforlois.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Sana kele...girl desem mı :D

    YanıtlaSil
  15. love your dress is so beautiful :)

    YanıtlaSil
  16. Ceket ve oje süperrrrr:)

    YanıtlaSil
  17. yuz hatların cok muazzam ne gıysen tasıyorsun:)) elbısende ohh baharlık mıs gıbı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, harika bir iltifat :p

      Sil
  18. LOVE this Maxi on you! SOOO cute!

    MacKenzie and Molly
    www.ruffledromance.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...