7.05.2012

New Shoes & The Cat


Herkese güzel haftalar! Yaz sezonu için şimdiden gardırobuma eklediğim iki ayakkabı ile tanıştırıyorum sizi.. Mavi olan Zara'dan, krem rengi olan ise H&M'den.. Kediye gelince.. Bu sarışın beyefendi, hayatımda gördüğüm en en en yılışık en yapışık hayvan :) Bir an olsun çekim yapmamıza izin vermedi! Eğildiğim her an koşarak üstüme zıpladı, kucağıma çıkmaya çalıştı.. Kameranın her klik sesinde heyecanlanıp Dağcan'ın üzerine atladı.. Biz nereye o oraya :) Kovsak da 2 dk.ya kalmadan yandan yandan geri geldi :) Bu kedinin eşliğinde çektiğim ne giydim postu da yakında blogda :)

Happy new weeks to you all! Here are the two new shoes I bought for summer season.. The blue one is from Zara and the beige one is from H&M... About the cat? :) He is the most barefaced cat I've ever seen! He couldn' let us for shooting, even for a second! He always jumped on us :) The new outfit post with this cat is coming soon :)

Blue wedges / Mavi ayakkabılar : Zara
Beige flats / Krem rengi babetler : H&M



20 yorum:

  1. Senin mavilere benzer gecen yil laciver bir ayakkabi kullandim.. muhtesem rahatti.. ama suet oldugu icin bu yil kullanmayi dusunmuyorum lakin oyle cok giymisim ki yipranmis bir sezonda :)) umarim benimkiler kadar rahat olur.. Nice outfitlerde gorelim ;) iyi haftalar cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da çok rahat o yüzden hemen aldım :) Bakalım umarım benimkiler de mutlu günlerde eskir :) iyi haftalar canımmm :*

      Sil
  2. lovely shoes
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ayakkabilar cok guzel, kedicikte ayri cici :D
    gule gule kullan ikisinide!

    YanıtlaSil
  4. çok dengesiz hayvandır ama benim sevmediğim hayvan olmadığından (yılan fare gibi pek hoş karşılanmayanlar da dahil) acıdım zavallıma.. sevgiye aç kalmış kuzum.. gerçi seversin seversin basar gider umrunda olmazsın ama napim gereksiz merhametliyim:S
    lacivertlere de bittim!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :) Evet ya bu pek dengesizdi :) Fare demişsin de ben evde hamster besliyorum :p Ama yılan olsun sivrisinek olsun karga olsun tahammül edemem.. Ama neticede bütün hayvanları severim hiç kıyamam :)

      Sil
  5. Gule gule kullan cicilerini, kedi guzelden anliyor : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :) Kedi manyaktı bence :) Ama bu iltifat için teşekkürü borç bilirim! :o

      Sil
  6. Cik sikkk. Mavi benim favorimmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerrr :) Şimdi krem rengi babetin de kulvarı farklı onu da sevelim :)))

      Sil
  7. zara olana bayıldım böyle bir ayakkabı arıyordum buna da bakabilirmişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da rahat tavsiye ederim :)

      Sil
  8. i love this great style!

    YanıtlaSil
  9. Canimmm, renk harika ayakablar harika VE tabii kedi de harika!
    I love this dear thank you so much for your comment!
    <33

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Çok teşekkür ederimmmm :) Kedi bomba :D Bir sonraki çekimde yine aynı yere gideceğim bakalım yine orada olacak mı :D

      Sil
  10. cok guzl mavı papılerınn emınım cok yakısmıstırrrr.....o kedıyı yerım ama ben kıyamamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakında onlarla bir outfit postu geliyor :) Ya benim gibi hayvanseveri bile bıktırdı, sevgi tükendi içimde :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...