1.05.2012

Photos from 'HTC Event'


Geçtiğimiz hafta HTC'nin yeni akıllı telefonunun lansman partisine katıldık. Balçiçek Pamir, Mesut Yar, Ömür Gedik, Onur Baştürk gibi isimlerin yeni telefon ile ilgili deneyimlerini aktaracakları gecede, birkaç teknik aksaklık yaşansa da, Hale Caneroğlu'nun süper enerjik ve eğlenceli performansı herşeyi unutturdu :) Benimle birlikte gecede yer alan Deniz Saatçioğlu, Koray Caner, Styleboom ve Tuğçe Dadandı ile bir güzel eğlendik :) Bizi Sabancı Müzesi'nde süper bir şekilde ağırlayan HTC ekibine de teşekkürlerimi buradan bildiriyor, sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :) 

PS. Siz büyük ihtimal tatilin tadını çırıyorsunuz şuan, oh harika :) Ben çalışıyorum, benim için de gezin! :)

Last week we were invited HTC's new smart phones launch party. Some celebrity people told about their experiences with this new phone.. There were some technical problems but Hale Caneroglu's super funny live performance was great! :) There were also other bloggers with me, like Deniz Saatçioğlu, Koray Caner, Styleboom and Tuğçe Dadandı, we had lots of fun! So thanks to HTC! Here the photos!

PS. Have a really great day!! Kiss!! :*

















23 yorum:

  1. Fotoğraflara itinayla dalarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha hepsine renk kattın :))

      Sil
  2. sade şıklığın resmi olmussun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waooow ne güzel bir iltifat çok sevdim, çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Great post! love it :) Keep posting,you're blog is really great!

    Come visit me if you have tim XO

    http://liliemarlen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. I am following you under name Lilie Marlen,but I don't use any pic so I am probably last one on your list :) Hope you follow back

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you honeyyy, ı'm following you too! Kisses ;*

      Sil
  5. ya ne güzel bi etkinlik olmuuş böyle görüp baktıkça özlüyorum hepinizii :) Neyse okul bitsin direk istanbula geliyorum 4 senecik kaldıı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de seni özlüyoruzz :) Hadia rtık bekliyoruzzz :p Aldıralım kaydını burayaa? :)

      Sil
  6. cnm öncelikle güzel yorumun için teşekkür ediyorum:)
    çok şıksın öpüldün ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm öpüyorum çok!

      Sil
  7. Hey. Great pictures! I follow you & if you like follow me back! :)

    The Golden Bun | new post | follow me

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honey, ok I'm following you :)

      Sil
  8. it looks like you had a lot of fun!
    And amazing heels!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh yes, thank you so much :) ;)

      Sil
  9. bir htc kullanıcısı olarak sevdim bu eventi kalite burdaan belli işte aahahaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha evet çok güzel bir event oldu gerçekten :))

      Sil
  10. Zümra çok zarif olmuşsun, çok beğendim seni. Beyaz pantolon ben nedense sevemiyorum ama
    sende çok güzel durmuş :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederimmm :) Sen beğendiysen tamamdır :) Öpüyorum!

      Sil
  11. Hi there, You have done a great job. I'll certainly digg it and personally recommend to my friends. I'm sure
    they will be benefited from this site.
    my site :: galaxy ace

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...