31.05.2012

Pinspire & Hediye Oyunu


Inspiration inspiration!! :) Kesinlikle yaşadığımız döneme adını altın harflerle yazdıracak kelime bu! İlham! Yeni bir şey yaratmak, farklı bir fikir üretmek, yoktan var etmek gerçekten kolay bir şey değil; ancak farklı olmak, fark edilmek istiyorsanız buna mecbursunuz! :) Bu modada da böyle, işte de, sanatta da, hatta insan ilişkilerinde de.. Ortaya güzel bir şey koyabilmenin özü, daha önce hafızanızda depoladığınız güzelliklerden geçiyor.. Güzel bir çiçek gördüğünüzde bile hissettiğiniz pozitif duygular hemen benzerlerini çağrıştırıyor, zihin diğer güzelliklere yöneliyor.. Ancak, ne yazık ki insanoğlu her şeyi de hafızasında tutamıyor :) İşte tam bu noktada imdadımıza Pinspire yetişiyor! Pinspire, anlık olarak beğendiğimiz bütün görselleri bizim için derliyor, topluyor, hatta kategorilere ayırıyor.. Nasıl mı? Şöyle ki; Pinspire özellikle görüntüler için tasarlanmış yeni bir sosyal ağ. Pinspire'da sanal pinboards (duvarlar) oluşturabilirsiniz. Burada  ilgilendiğiniz ve beğendiğiniz resimleri yükleyip arkadaşlarınızla ve diğer kullanıcılarla paylaşıp, diğer resimlerden ilham alabilirsiniz. Mesela yeni güzellik ürünleri, saç ve makyaj eğilimlerini bile keşfedebilirsiniz. ;) Pinspire'ı benzerlerinden ayıran en önemli detaylardan biri kesinlikle Türkçe olması.. Büyük bir kullanım kolaylığı sağlıyor bence :) 

Pinspire'ı artık tanıdığımıza göre, gelelim heyecanla beklenen diğer meseleye.. :) Önce küçük bir oyun oynuyoruz, ardından kazanan Pinspire Türkiye tarafından dilediği gibi harcayabileceği 50 TL hediye çeki ile ödüllendiriliyor! Önce oyunu, sonra kuralları anlatıyorum :)

OYUN: 
Benim için Pinspire'de "Sun&Me" adlı bir Pinboard oluşturmanızı (Facebook ya da Twitter hesabınızla Pinspire'a giriş yapabilirsiniz) ve içine güneşe, tatile, yaza dair sevdiğiniz  ve olmasını istediğiniz ne varsa koymanızı istiyorum! :) Ben kendiminkini yukarıda oluşturdum mesela.. Dondurmasız, bikinisiz, denizsiz, güneş gözlüksüz, plajsız bir yaz olmaz olsun diyorum! :)) Siz de hemen Pinspire'a üye olup, içinde en az 3 baş döndürücü pin bulunan kendi "Sun&Me" duvarınızı oluşturun! :) Pinspire'a hemen ulaşıp oyuna başlamak için buraya tık tık! ;) 21 Haziran'a kadar süreniz var!

KURALLAR: 
1- Sağ taraftaki "izle" butonuna tıklayarak blogumun izleyicisi oluyoruz. :)
2- Hazırladığımız "Sun&Me" adlı pinboard'un linkini ve mail adresimizi bu postun altına yorum olarak bırakıyoruz.
3- Son olarak da, Pinspire Türkiye'nin Facebook Sayfası'nı beğenmeyi unutmuyoruz :)  https://www.facebook.com/pinspire.tr

Herkese bol şans!!! :)

Heyy!! I just discovered this website, Pinspire!! Do you know it? You can pin all things you like and you can create pinboards there.. It is really good to collect inspiration! :) And there is a game with a give away via Pinspire in this post but because of I can send the gift people just live in Turkey, I didn't translate you all.. You can be sure for the other give aways will be soon and they'll be for worldwide! :) Have a good day, kisses!!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Veeee oyun sonuçlandııı!!!... O kadar harika görseller hazırlamışsınız ki, seçmek benim için çok zor olacaktı, bu yüzden kimseye haksızlık etmemek adına sevgili dostum Random.org'dan yardım aldım :) Kurallara uygun dokuz adet yorum geldi ve kazanan şanslı isim 9. yorumun sahibi Yeliz İnce oldu! Herhalde ilk defa sona kalan dona kalmadı :p Kendisine mail attım bile!! ;)

And the game is over!.. The lucky winner is Yeliz İnce, the owner of nineth comment! Congrats to her! I already sent her an e-mail! Sorry but it was so hard to choose one of them so I got some help from Random,org.. :)


22 yorum:

  1. hmmm bu da gusel bir sey olmusss.. Vakit bulursam dahil olmaya calisacagim tatlim ;)

    YanıtlaSil
  2. cokkkkkkkk tesekurlerrrrrrrrrrr herkese bol sans..face yok bende katılamayacakmıyım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıl sen katıl, bir yolunu buluruz :)

      Sil
  3. http://www.pinspire.com.tr/cepvenusu/sun-Me-%E2%99%A5

    işte koleksiyonum bu ^^ daha ekleyeceğim şeyler var süre bitimine kadar devam edebilirim değil mi? görsel olan herşeyde doyumsuzum çünkü >.<

    YanıtlaSil
  4. Güneşi çağrıştıran birbirinden güzel, rengarenk, neşe veren görseller :) Hazırlamak pek keyifliydi, sevgiler.
    http://www.pinspire.com.tr/nerwen/Sun-Me
    nerwen44@hotmail.com
    nerwen44.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. http://www.pinspire.com.tr/uto5j5ybyjeh
    şartlar tmm
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba bende katılmak istedim pinserede üyeliğim vardı iyi oldu :)
    sizi izlemeye aldım facebook sayfanızıda begendim pinspire facebook sayfasını begenmiştim facebook adım emine parlakbudak kuran

    http://www.pinspire.com.tr/u5636g72t2j1/Sun-Me/

    emine kuran
    gulumse.simdi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Benim faceim yok Pinspire sayfasını daha önce kız kardeşimin faceinden beğenmiştim her gün güzel fotolar paylaşıyorlar:)
    Uğraşmak çok zevkliydi:)
    Panomun linki: http://www.pinspire.com.tr/u9rj0c7hzx9m/sun-Me
    tufekcitugce@hotmail.com
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil
  8. http://www.pinspire.com.tr/f5a6j43te56i/sun-Me
    EYLEM BERKİTEN eylemberkiten@hotmail.com
    Bütün şartlar tamamdır,hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Selam Zümracım :)

    linkim : http://www.pinspire.com.tr/u0w671d0d178/sun-Me

    sumeyrakalaman@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Blogunuzu takibe başladım ve pinspire sayfasını da beğendim. Umarım güzel olmuştur hazırladıklarım :) Şartlar tmm bu arada.
    http://www.pinspire.com.tr/g5uo368zqm8c/Sun-Me
    yelizince91@gmail.com
    Yeliz İnce

    YanıtlaSil
  12. Merhaba kazananın pinboard'ı linkle açılmıyor sorun bizden kaynaklı mı ????yoksa linkte bir sorun mu var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumları yayınlarken pinboardları kontrol etmiştim tek tek, o zaman vardı ancak şuan ben de ulaşamıyorum, tıklayınca anasayfa çıkıyor, izleyicime de mail atıp sordum ama henüz bir cevap gelmedi.

      Sil
  13. sonuç nedir, halen çok fazla uğraştığım için bozuk ve halen hak ettiğimi düşünüyorum, 2 gündür geri dönüş olmuyor panoyu görmek istiyorum ki yalnız ben değilmişim görmek isteyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç açıklandı zaten ve oyun bitti, random ile seçim yapıldı, bu yüzden daha çok hak etme gibi bir durum kimse için söz konusu değil, panoya şu anda neden ulaşılamadığını ben de bilmiyorum. Ne Pinspire'ın yöneticisiyim ne de panonun sahibiyim. Bu yüzden açıklama yapacak kişi de ben değilim, yorum yayınlanırken pano mevcuttu, katılan herkese teşekkürler, diğer oyunlar için bol şans!

      Sil
    2. Eğer kazanan isim, yarın akşama kadar benimle iletişime geçmezse katılanlar arasından yeniden random çekiliş yapacağım.

      Sil
  14. Merhaba, sanırım benim yüzümden bir karışıklık yaşanmış, ilk olarak hediye için çok teşekkürler, kazandığım için çok mutlu oldum hiç umudum yoktu :)))) Arkadaşlar ben Pinspire hesabımı yarışma açıklanınca kapattım çünkü erkek arkadaşım internete çok girmemi istemiyor bende ondan gizli açmıştm bu yüzden o görmeden kapattım hemen, inş bidaakinede siz kazanırsınız, adresimi mail attım bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yelizcim, durumu açıkladığın için teşekkür ederim, mail atıyorum şimdi sana...

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...