29.05.2012

#ShopWithQueen


Alışveriş meselesi başlı başına bir paradoks benim için.. Arkadaşlarımla gitsem, zevklerimiz uyuşmaz, o anda onların girdiği mağazalara girmek istemesem de ayıp olmasın diye bir şey  diyemem, zaten kardeş ya da erkek arkadaş hemen sıkılır, tahammül sınırı en fazla 10 dk., anne ile de bir yere kadar, O da yorulacak sıkılacak diye aklım kalır, yani en güzeli tek gitmek.. Ama tek gidince de normalde olmayan bir kararsızlık baş gösterir bu sefer :) Sizinle aynı zevkleri paylaşan birileriyle fikir alışverişi içerisinde olarak mağazaları gezmek harika olurdu değil mi? Hem de sıkılmadan, yorulmadan.. :) Ben de düşündüm taşındım, geçtiğimiz Pazar akşamı Twitter'da #ShopWithQueen hashtag'i ile sizlerle birlikte canlı canlı alışveriş yaptım :) İndirimleri paylaştım, yeni sezon ürünlerinden birçok marka için tüyolar verdim.. Sizlerden de süper öneriler geldi, bir sürü de yeni şey öğrendim. Mesela neymiş, Rimmel London marka oje en kısa zamanda denenmeliymiş :) Uzun lafın kısası, bundan sonra  her alışverişe çıktığımda #ShopWithQueen hashtag'i ile sizlerleyim :) Ama fikir edinmek için ya da alışverişe çıkmadan önce piyasa ne durumda diye bilgilenmek için hiç beklemeden önceki tweetlerimi okuyabilirsiniz. Hatta okumak için bir Twitter hesabınız olmasına bile gerek yok. Ayrıca siz de alışveriş yaparken fikir almak isterseniz ya da bir tavsiyeniz, öneriniz olursa beni Twitter'da @lunaparkqueen olarak mention'layıp sevgili hashtag'imizi kullanarak her zaman alışverişinize beni de ortak edebilirsiniz. :) Bu vesile ile Twitter hesabımı da takibe almayan varsa, almasını da şiddetle öneririm. Herkese güzel ve hesaplı alışverişlerrrr! :)

Twitter hesabıma ulaşmak için BURAYA
#ShopWithQueen hashtag'i ile yazdıklarıma ulaşmak için ise BURAYA
...tıklayabilirsiniz ;)

Hello! Shopping alone is boring to me, so I decided to share my all shopping experience on Twitter with #ShopWithQueen hashtag.. But, it's in Turkish :/ If you wanna follow my Twitter account click here, and if you wanna see my tweets with #ShopWithQueen hashtag, click here.. Have a good shopping! Kiss! ;)

8 yorum:

  1. Bayılıyorum senin bu yaratıcılığına!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım çok teşekkür ederim...

      Sil
  2. evet bu seruven sahane olacak gibi.. bol bol bilgi paylasim yapalim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakında konuyla uzantılı olarak farklı projeler ve hediyeler de oalcak! :o

      Sil
  3. Hello There. I found your weblog the use of msn.
    This is an extremely neatly written article. I will make sure to bookmark it and return to read more of your helpful information.
    Thank you for the post. I'll definitely comeback.
    My blog post ... click here

    YanıtlaSil
  4. First off I would like to say excellent blog! I had a quick question that I'd like to ask if you don't mind.

    I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts prior to writing.

    I've had difficulty clearing my mind in getting my ideas out. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are lost just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips? Cheers!
    Here is my homepage click

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...