20.05.2012

With Wear a Smile... =)


Geçtiğimiz hafta sonu (havalar missss'ken) çok sevdiğim Wear a Smile blogunun güzel, tatlı ve oldukça zeki sahibi Ahsen'le buluştuk.. Biraz sohbet, biraz alışveriş derken son dakikada fotoğraf çekmeyi de ihmal etmedik :) Çekim sırasında da baya eğlendik gördüğünüz gibi, artık bir şampuan reklamında oynamış olsaydım saçların havada ahenkle nasıl dans edecekti biliyorum, teşekkürler Ahsen! :)) Bu arada yeni çantamla da ilk defa tanışıyorsunuz sanırım, bakalım beğenecek misiniz.. :)

PS. Her şeye, herkese inat, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nızı da coşkuyla kutluyorum! :)

Last weekend, I met with wonderful Ahsen from Wear a Smile... It's really nice blog and you should definetely follow her... What did we do? Chatting, shopping and of course taking some photos for you :) The photo shoot was so funny as you see below.. I know how would I look like in a shampoo advertisement, thanks to Ahsen for these photos :))) Btw, here is my new bag and bracelet, I hope you'll like it! :)

Shirt, Earrings and Shoes / Gömlek, Küpeler ve Ayakkabılar : H&M
White jean / Beyaz jean : Bershka
Bag / Çanta : River Island
Bracelets / Bileklikler : Mango (left hand) & Accesorize (right hand)










30 yorum:

  1. civil civil görünüyorsun canim :)) seker kiz gibi cantanda güzelmis ve saclarin rengine zaten bayiliyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :))

      Sil
  2. Bu güzel fotoğraflardan sonra,reklam tekliflerine hazır ol derim. Pembe de ayrıca çook yakışmış ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :pP Yok ya ne reklamı :) Çooook teşekkür ettimmm!! :*

      Sil
  3. Çok neşeli fotoğraflar. Son iki posttur saçlarına bayılıyorum, bakım yapıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Pek yaptığım söylenemez aslında :) Bu konuda bir post hazırlamalıyım... :))

      Sil
  4. You look amazing, like from TV advertisement
    Kisses
    Aga

    Worlwide GIVEAWAY WITH SHEINSIDE! Come and win!
    www.agasuitcase.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh thank you so much :)) Kisses Aga!!

      Sil
  5. süper kareler ahsen yine yeteneğini konuşturmuş :) sen de her zamanki gibi çok tatlısın... ojelerini çok sevdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, evet Ahsen harika :) Öpüyorum çok!

      Sil
  6. cok neseli fotograflar.. Ahsen'in kadrajindan ciktigini dusunuyorummm hakli miyim ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet :) Yazdım zaten yukarıda da :) Ahsen çekti.. <3

      Sil
  7. gömleğin ve mutluluğun harika :))

    http://s-for-style.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa senin de yorumun harika :) Teşekkürler!

      Sil
  8. çok güzel sohbetti canım, çok mutlu oldum seni tanıdığıma :) arada yapmalıyız bunu kesinlikle!
    bu arada oldukça fotojeniksin zaten, benim pek birşey yapmama gerek kalmadı.. .)
    öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnun oldum :) Ama bence senin enerjin de yansıdı karelere :) :*

      Sil
  9. hey cutie I am your follower now please follow me back kisses & Hugs..:)

    YanıtlaSil
  10. fotoğraflardaki ekstra güzelliğinin ahsenin enerjisinin yansıması olduğunu düşünüyorum :p pembe nasıl yakışmış, oh içim açıldı sabah sabah harika kareler..

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet birlikte ortaya enerji dolu birkaç kare çıkarttık sanırım :)) Çok teşekkür ederim canımm :*

      Sil
  11. ahsennnnnn ne guzel yakalamıs pozları:)) sende gulunce super gorunuyorsun ayrıca kombının bana yazlık sahıl gezısıını andırdı poffffffffffffff

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahili özledim ben deee :/ Neyse ki yaza ve sahile özlemimizi giderecek bir post geliyor yakında.. :)

      Sil
  12. Pembe kareli gömlek ve renkli bileklikleri çok sevdim ;) bu arada dikkat, Ahsen bağımlılık yapabilir bir kere buluşmak asla yetmez! :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Evet ya Ahsen çok şeker gerçekten, tekrar buluşmak gerek! :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...