13.06.2012

Bebek Şenliği 2012

Spike Bileklik kardeşliği :) Ben, Berrilla ve Moda Tutkusu'ndan Yasemin pişti olduk :)) 


Herhalde blogumda en çok fotoğraf içeren post bu oldu :) Normalde 10 – 15 fotoğrafı geçmemesine özen gösteriyorum postların ama ne yaptıysam bu sefer fotoğraf sayısını 30’dan aşağı çekemedim, gidemeyenlerin görmesini istediğim o kadar çok kare var ki, daha fazla elemeye kıyamadım açıkçası :) Ben bu yıl ilk defa Bebek Şenliği’ne gittim, geçen yıl çakışan programlar nedeniyle katılamamış ve methini duya duya bir hal olmuş, bu yıl kesin gitmeyi kafaya koymuştum. Nitekim öyle de oldu, çok eğlenceli bir blogger grubuyla geçtik Bebek Şenliği’ne.. Deniz şoför koltuğunda, Koray yan koltukta yani DJ kabininde, Rebel Takipte, Follow up Fashion, Berrilla ve ben de arkada pek neşeli bir yolculuk yapıp vardık şenlik alanına.. Öncesinde ise The Marmara’nın bir etkinliğindeydik, ona da sıra gelecek, o post da yakında geliyor :) Bebek Şenliği ile ilgili aklımda kalan detayları paylaşıp, sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum :)
  •  En güzeli bir sürü bloggerın bir araya gelmesiydi, tesadüfen yaşanan karşılaşmalar, canlı canlı ilk buluşmalardı J Mesela tesadüfen Ahsen’i, Duju’yu, Gözde’yi görmek süper oldu J
  • Eğer bu sene gitmediyseniz ve seneye gitmeyi düşünüyorsanız, ilk söyleyeceğim şey: arabasız gidin! Park yeri bulmak neredeyse imkansız…
  • Girişte envai çeşit yiyecek standı karşılıyor sizi, balık ekmekten, sucuk ekmeğe, Dükkan Burger’den Tektekçi’ye,  dönerciden wafflecıya, aklınıza ne gelirse bulmak mümkün, cağ kebabı bile vardı yani :) Kokular ve ızgaradan yükselen dumanlar birbirine karışınca bir de sıcakla birleşince biraz rahatsız edici olabiliyor. Biz öğle saatlerinde gittik ve sıcak + kalabalık insanın tahammül sınırını zorluyor J
  • Çok olumsuz konuştum galiba, gelelim asıl meseleye.. Ağırlıklı olarak takı, aksesuar standlarının yanında tasarım giysiler içeren standlar da oldukça fazlaydı. Ama şenliğin baş tacı ürünler bilekliklerdi, her standda çok değişik çeşitlerde bir sürü bileklik bulabilirsiniz.
  • En en en favori standlarıma gelelim şimdi J Girince çıkamadım buralardan J Öncelikle Moda Tutkusu… Yine süperdi, çok dikkat çekildi, çok ilgi gördü, Bebek Şenliği’nin şampiyonu oldu bence J
  • Diğer favorim kesinlikle Ahu Ateşel.. Love without a cause markasıyla yarattığı birbirinden şahane bileklikler beni mest etti, hatta dayanamayıp aldım bir tane ^ ^
  • Bir diğer favorim ise Did by Did ve Fashion House by Zeto’nun ortak standı oldu. O kadar muhteşem çantalar, rozetler ve takılar vardı ki, en beğendiklerimden biri oldu kesinlikle J
  • Bunların yanında TwoDreamMakers da festivalle birlikte güzel bir çıkış yaptı, çok beğenildi, gerçekten güzel ürünler vardı, ben de sevdim J
  • Ee Bebek Şenliği olunca fiyatlar da genel olarak biraz şişkindi tabii, normalde 30 TL ye satın alabileceğiniz bazı ürünleri 70 TL’ye görebiliyorsunuz. Ancak öğrendik ki bu durumun baş nedeni, stand fiyatlarının bu yıl alıp başını uçmasıymış. Duyduğuma göre 3 gün için 1500 TL civarıymış stand fiyatları…
  • Şenlikte süper konserler ve minderlerde çok keyifli anlar da yaşanmış ancak benim vardığım saate denk gelmedi ne yazık ki :/
  • Aslında geçen yıl katılamadığım için üzgünüm çünkü geçen yıl çok daha sıcak ve samimiymiş. Geçen yıl herkes bu kadar memnun kalıp çok ilgi görünce, bütün ünlüler akın edince, bu yıl oldukça ticari bir hal almış. Yani damacana sucusundan emlakçısına kadar aklınıza gelmeyecek standlar da vardı, parayı veren düdüğü çalmış J Kim Bebek Şenliği’ne gelip oradaki emlakçıdan ev alır bilemiyorum.. Bunun yanında Twiggy gibi büyük markalar da oldukça geniş standlar kurmuş, özel indirimler hazırlamıştı.
  • Açıkçası ben bu şenliğin, kendi butiğini açma şansı olmayan, tasarımlarını daha geniş kitlelere duyurmaya çalışan, amatör ruhlu ama profesyonel azimli tasarımcılara özel olarak kalmasını tercih ederdim. Mesele Billur’un bir standı olsaydı keşke, benim için hayalkırıklığı oldu biraz bu durum..
  • Neyse, siz bana bakmayın, bana da bir şey beğendirilmiyor zaten J Aşağıdaki fotoğrafları görünce, “yaa ne süper şeyler varmış vayyy” deyip benim bu yazdıklarımı unutacaksınız bile J Tabii her blogda Bebek Şenliği postu okumaktan bıkmadıysanız J Gelecek Şenlik’te görüşmek üzereeee!!! ;) 



Koray'la pişti olmak!! :) Anlaşsak bu kadar benzer giyinemezdik herhalde, ben kollardan, o şorttan biraz cimri davranmasa tam olacakmışız :))

Moda Tutkusu'nun iki güzeli Yasemin ve Ayşegül'ün MyBestFriends standı :) Hepimiz #mybestfriendsliyiz !!

Duju ve Gözde'nin Gözünden :)

Fıstık Ahsen, MyBestFriends elbiseyi denerken :)

MyBestFriends'te seçim yapmak çoook zoooor!!! :) Herşey mi güzel olur??? :)

Sen dünyanın en şeker köpüşü olabilir misin acaba? <33


Mezure bileklikler süper bir DIY projesi bence ;))

Fashion House by Zeto ve Did by Did standından...

Fashion House by Zeto ve Did by Did standından...

Şenliğe damgasını vuran takılardan biri kuru kafalı neon bilekliklerdi. Kuru kafa birkaç sezondur yurtdışında çok popülerdi, bu yaz itibariyle burada da sık sık göreceğiz sanırım


My Paper Art


Çocuklara rengarenk tütüler Tutu Baby'den :) Çok renkli ve tatlı değil mi?


"Beyim Bilir" anahtarlığı süpermiş çok güldüm :) Favorim :)))

buggg'da da güzel tasarım ürünler vardı, es geçmemek gerek :)

Crumbscupcake'in birbirinden leziz ve dekoratif cupcake'leri şenliğe renk kattı :)

En tatlı şeylerden biri de, bu güzel tasarımlara bakarken, birden arkanızı döndüğünüzde bu şahane manzarayla karşılaşmak :)

Geldik favorilerimden birine.. Ahu Ateşel'in standı...

Love without a cause by Ahu Ateşel

Bunlar da Ahu'nun kolları :) En güzel, en renkli arm party'lerden biriydi sanırım...

Bütün gün birlikte olmamıza rağmen şenlikte hiç birlikte fotoğrafımız olmayın şeker insan, çiçeği burnunda anne blogger Deniz :) Tek fotoğrafın bu malesef şenlikten :/ Kamyonu ve yanındakileri ignore ettik mi tamamdır :)

Manzaradan bahsetmiştim zaten değil mi? :)

Beril'le şenlik alanından ayrılırkenki dağılmış halimiz.. Bu halde bile başka yerlere de uğrayıp alışveriş yaptık desem? Evet çıldırmış olmalıyız... :)

Dönüş yolunda karşıma çıkan Fil :) Çok sevimli...

Last week me and my blogger friends attended to Bebek Fest 2012.. It's been traditional for a couple of years and it was so nice.. There were so much local and amateur designers' items and we had chance to shop a bit :) I hope you'll enjoy with these photos, it's just one more reason to love İstanbul :) <33 Kisses!!!

36 yorum:

  1. tatlım seni görmek güzeldi, bende çok sevindim :) harika kareler yakalamışsın, çok keyif alıyorum şenlik fotoğraflarına bakmaya, daha fazlasını da kaldırırdı diye düşünüyorum :)

    çok öptüm
    Duju

    YanıtlaSil
  2. duygu'ya katılıyorum, iyi ki daha fazla elememişsin fotoğrafları! :)) çok renkli çok güzel bi post yapmışsın, eline sağlık..
    her ne kadar biraz karambole gelse de güzel tesadüf oldu karşılaşmamız, öpüyorum seni çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HahHA :) İyi o zaman sevindim :)) Evet pek görüşemedik ama olsun seni görmek güzeldi <3 Umarım yakında tekrar görüşürüz, öpüyorum ben de :)

      Sil
  3. Valla fotoğrfalar&açıklamalar o kadar iyi olmuş ki gidip görmüş kadar olduk eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  4. ben vakit uydurup da bir türlü bu senekine gidememiştim, süper oldu fotolar:)

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. =) yaa çok renkliymiş! Ayrıca detaylarla anlatman çok iyi oldu malesef kaçırmıştım öğrenmiş oldum. Seneye ordayım.

    madambfashion.blogspot.com
    bende bekliyorum bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper :)) Beğenmene sevindimm :)

      Sil
  6. cnm gerçektende aynı şeylere gözümüz takılmış hep :) çok eğlenmişe benziyorsunuz, bilekliklerinize bayıldım :) seneye hepbirlikte gideriz :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi söylediğim kadar var :)) Evet seneye hep birlikte inş!

      Sil
  7. Bir kere ikiniz de harika gozukuyorsunuz! Ortada bir dagilmislik goremiyorum ben :)
    Ahucugumun standi nefisti! Zor buldum o ayri :) Ama sirf onu bulabilmek icin 3 tur attim senlikte :)))) 3 bileklik kaptim, mutlu mesut hayatima devam ediyorum!
    Gecen sene ben de gidememistim, ama katilanlarin soyledikleri de seninkini destekler vaziyette. Umarim seneye bu kalan samimiyeti de mumla aramayiz :)
    Optum kocaman :)
    -Ruya
    http://fashiononboard.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma fotoğrafta çok belli olmasa da çok fenaydık o an :)) Biz de Ahu'nun standını bulmak için 4 tur attık şenlik mekanunda :)) Evet umarım seneye güzel olur bence de, ben de öptüm çok :) Teşekkürler!

      Sil
  8. Ziyaretin ve bu renkli güzel kareler için çook teşekkür ederiz :) Ben gerçekten orada çok şaşkın bir vaziyetteydim (yoğunluk,acemilik,sıcak vb. sebeplerden) keşke sohbet etme fırsatımız olsaydı çok daha mutlu olurdum. Umarım bir dahaki sefere daha rahat bir mekan ve zaman diliminde görüşürüz. Yazını hemen bloguma ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek konuşma fırsatımız olmadı ne yazık ki, ama bunu telafi ederiz diye düşünüyorum :) Kocaman öpüyorum! Çantalar muhtşemdi!

      Sil
  9. Cıvıl cıvıl bir post olmuş, gitmiş kadar olduk bizde.:)

    YanıtlaSil
  10. Canim iyiki geldiniz. Cok keyifliydi, desteginiz icin tesekkurler. Benim icinde harika bir deneyim oldu. Opuyorum cok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikaydı standın Ahucum :) Öpüyorum!!

      Sil
  11. Aaaa hakkaten neden hiç fotoğrafımız yok beraber? Neyse kahvaltıda vardır en azından. Ayrıca sizin Koray la olan fotoğrafınızda da arkada görünüyorum biraz, slışverilşe o kadar dalmışım ki, farkında bile diilim, yoksa hayatta kaçırmam :)
    Çok keyifli bir gün oldu beraber, gene görüşelimmm.
    Öpüyorum

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemedim ya nasıl olduysa atlamışız :S Yakında yine görüşmek üzere öptüm kocaman!

      Sil
  12. Fotoğraflar reprenkli harika :) bir de ufak bir ricam olacak; kullandığımız dile biraz daha dikkat edelim lütfen. "ignore etmek" ne türkçede ne ingilizcede var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Haklısın dikkatimden kaçmış! :o

      Sil
  13. Seni bilmem de ben baya dağılmışım Zümra =)Ne güzel detaylı anlatmışşsın, bu kadar çok şey gördük mü diye düşündüm bir an :)öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de yazdıktan sorna aynısını düşündüm hatta senin postuna bakarken de aynısını düşündüm :))) Ne çabuk geçti değil mi! Öpüyorum! Ayrıca sen çok iyi görünüyorsun :))

      Sil
  14. Çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık ayrıca cıvıl cıvıl fotolar bayıldım. Not olarak eklemek istiyorum o bilekliklerin hepsini istiyorum!!!!

    www.gleamfashion.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr :) Bileklikler süper görünüyor bence de :))

      Sil
  15. Şu an benimde kolumda Spike bileklik var:)) şu günlerde herkes bir bileklik kardeşliği yaşıyor:))

    bloğumda çekiliş var, beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/06/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spike Bilekliği olmayan bizden değildir!! :p Evet bu yaza damgasını vuran bileklik oldu gold spike :)

      Sil
  16. nice pics, love em

    http://thewild-swans.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba, harika fotoğraflar hepsini çok sevdim. size bir şey sormak istiyorum. ben bu Spike bilekliği çok sevdim, online olarak nereden alabilirim bu konuda yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Asos'tan almıştım ama gold rengi kalmamış sanırım :( Yakında tekrar gelir ama..
      http://www.asos.com/search/spike-bracelet?hrd=1&q=spike+bracelet#parentID=-1&pge=0&pgeSize=-1&sort=-1

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...