3.06.2012

For Marilyn Monroe...


Benim için dünyada gelmiş geçmiş en güzel kadınlardan biri kesinlikle Marilyn Monroe'dur.. Kendisinin güzelliğine, duruşuna, şuhluğuna hayranım :) Hatta onunla aynı dönemde yaşayan bir erkek olmayı hiç istemezdim çünkü çok büyük ihtimal bütün hayatım platonik bir aşk ekseninde geçerdi :) 1 Haziran sevgili Marilyn Monroe'nun doğumgünüydü ve ölümünün ardından tam 40 yıl geçmesine rağmen, o hala bir ikon.. Sarışınlığa anlam katan, sarışını seksi yapan kadın o.. Brandroom da bütün bunların farkında olacak ki, 20. yılını kutlamak için harika bir yöntem seçmiş :) Marilyn Monroe'yu getiremese de, Marilyn taklitleriyle ün kazanan bir show sanatçısını getirecekmiş :) Ne kadın ama.. Taklidi bile hala nasıl kazanıyor :)) Marilyn Monroe’ya benzerliğiyle dikkatleri üzerine çeken ve şaşkınlık yaratan ödüllü performans sanatçısı Claudia Kooij, 5 Haziran Salı günü saat 14.00’te Brandroom Nişantaşı mağazasında Marilyn Monroe efsanesini adeta yeniden canlandıracak. Pembe bir Chevrolet’le Brandroom Nişantaşına gelecek performans sanatçısı, Marilyn Monroe hayranlarına nostalji yaşatacak. Claudia Kooij, aynı gece Alzheimer hastaları için düzenlenecek yardım balosunda da canlı performans sergileyecek. Claudia Kooij, 65. Cannes Film Festivali’nin ikonu ve yüzü seçilen Marilyn Monroe’ya benzerliğiyle kırmızı halıda da şaşkınlık yaratmıştı. Ben mesai saatlerim dolayısıyla 5 Haziran'da Brandroom'da olamayacağım ama fırsatınız olursa kesinlikle kaçırmayın bence :)

I always loved Marilyn Monroe :) She is the meaning of beauty.. Blondes are sexy because of her :) After 40 years her death, everybody still loves and misses her.. And Brandroom knows it well too :) So for the 20th anniversary of Brandroom, they will be hired Marilyn's lining, a talented show girl who looks like Marilyn!! Her name's Claudia Kooij! She will be in Turkey for Brandroom on 5th of June, at 14:00 I won't be there because of my work hours, but if you have chance to see her, don't miss it! :)







20 yorum:

  1. Marilyn'e olan hayranlığım onla ilgili bir kitabı okumamla başladı sonrasında hayatı o kadar dikkatimi çektiki. En sonda my week with marilyn filmine bayılmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitabı henüz okuyamamış olsam da My week with Marilyn süperdi :) Kitabı da en kısa zamanda okumalıyım.. Bomba bir kadın :)

      Sil
  2. What a great post and Marilyn is such an icon so I like that you wrote about this,

    xoDale
    http://www.savvyspice.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) I think so.. She is icon of all women, all blondes.. :)

      Sil
  3. She is heartbreakingly beautiful. Miss her.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Definetely!! She broke my heart too! :p Love her!! And of course miss her so much... Big lost..

      Sil
  4. my week with marilyn bende izledim süper!!
    Marliyn zaten şahane tapıyorum resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi filmdi, ama bence başka biri oynayabilirdi Marilyn'i, Michelle Williams yeterince zarif değildi bence, eğer daha güzel bir kadın oynasaydı ben daha çok etkilenirdim..

      Sil
  5. Filmi merakla bekleyip ilk izleyenlerdendim bende, bayılıyorum bu kadına! Fırsatım olursa kesinlikle gidicem, bilgilendirme için teşekkürler, sewgiler:)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gidemedim ama umarım sen gitmişsindir Farfelle, çok güzel olmuş çünkü.. Öpüyorumm :)

      Sil
  6. hmmm Sali gunu Nisantasinda olacagim ama saati biraz erkene cekmem gerekiyor.. Ofis cok yogun olmazsa harika olabilir bu tatli sarisini gormek ;) thanks tatlis..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidebildin mi acabaa?? Çok güzelmiş diye duydum ve twitterdan paylaşılan fotoğraflar da süperdi..

      Sil
  7. bu kadını çok beğeniyorum ya. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum :)) Tabii ki gelirim :*

      Sil
  8. What an amazing job she does at being Marilyn! Well done! Marilyn Manroe is a true classic beauty!


    http://foreverfredastaire.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, interesting and amazing! Who doesn't want to be like Marilyn :)) I think so!

      Sil
  9. a ne guzel cok teesseeeekkurler paylasım ıcın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimmmm, gidebildin mii? :)

      Sil
  10. Cidden benziyor ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten baya olmuşşş :))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...