18.06.2012

Give Me A Five!! ;)


Herkese güzel haftalar, sendromsuz pazartesiler! :) "Çak Bi Beşlik!" postlarımı biraz ihmal ettim farkındayım :) Hemen gönüllerini almak için bomba bi beşleme hazırladım. Bu hafta üşengeçliği bir kenara bırakıp, sevdiğim bütün imitasyon takılarımı şeffaf oje ile kapladım :) London Rimmel marka ojenin fırça kısmı oldukça geniş ve çok kolay uygulama sağlıyor, hemen kuruyor ve kalıcı! ;) Sadece Watsons'larda satılıyor..


GAP'ten gelen tatlı tişörtü paylaşma imkanım olmamıştı, renkleri öyle güzel ki, bayılarak giyiyorum :) Gönderilen malzemelerle kendi tişörtünü tasarlayarak "bE yOUR oWN tEE!" demek ise çok keyifli ;)


O kadar bomba dedim, yemeğin bombası kumpirdir! Bir patates patlamış ve içinden milyonlarca lezzet etrafa fışkırmış :)) Ben çok severim kendisini, hele Ortaköy'de sevgiliyle paylaşılıyorsa daha da lezzetli olur :) Zaten ne zaman tek başıma kumpir bitirebildim hatırlamıyorum :))


Bebek Şenliği'nin Ahu Ateşel standından aldığım bilekliği neredeyse her gün takıyorum :) Şu an bile kolumdaa!! :) Paketi de en az kendisi kadar şirin değil mi?? :)


Şu sıcak yaz günlerinde Starbucks'ta kahve içmekten sıkılan varsa, frappuccino'lar da artık kesmemeye başladıysa, önerim Martinelli's marka elma suyudur :) Hafif gazlı yapısıyla yurtdışında çok yaygın olan bir tadı Türkiye'ye getirmiş. Ben çok sevdim! :) Tavsiye ederim... Bu hafta herşey istediğinizden bile güzel olsun! ;)

Here the "Give Me A Five!" post again! I know that I couldn't post it for a while but I came with some goodies! :) Firstly, I found the way protecting my emitation jewels colours with clear nail enamel!! And I dyed all of them! :) So easy and useful.. Secondly, I had a gift from GAP, very nice tee and I'm wearing it today! With the stuff they sent me, I can design my own tee.. And I just say "Be Your Own Tee!" :) Thirdly, I ate Kumpir! ıt's one of my fave's. You can find lots of thing in just one potato! :) So delicious, and if you share it with your boyfriend in an amazing place near the sea, it's one the unforgattable moments.. For fourth one, I wanted to show you my new bracelet's package! It's from Bebek Fest and designed by Ahu Ateşel.. So colourful and cute, isn't it? :) Lastly, here is my new favourite beverage in Starbucks! If you don't want to have a coffee anymore, it's really good alternative, Martinelli's apple juice!! :) Wish you a happy week to you all!! :)

20 yorum:

  1. sabah sabah o kumpir fenaa iştah açıcı oldu,öğlene de daha çok var ne yaptıın seenn =D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :) Umarım yemişsindir kumpir :))

      Sil
  2. Love your blog. :)

    Would like to follow each other on GFC???

    Reach me at: Makeup and Beauty Home

    YanıtlaSil
  3. Zumracim, yav ogle vakti canim acayip kumpir cekti, kac yil oldu yemiyeli, Ortakoy de umpir keyfi istedim cok simdi : ) Takilara oje surme fikri iyiymis, kararmiyorlar mi hic boyle olunca? OK veriyorsan kesin ben de yapiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kıyamam :)) Bir gün İsanbul'a geldiğinde birlikte yeriz inş :) Evet evet takılar hiç kararmıyor bu şekilde :)

      Sil
  4. The apple juice picture made me crave for apple juice!

    backtofive.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. The pics are awesome!

    inelegancewetrust.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. özellikle sonuncuyu çok merak ettim en kısa zamanda deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisinnn :) Çok ferah ve leziz!

      Sil
  7. Nice pictures!!

    take care
    Gian
    Consultant Style Advisor
    http://gntstyle.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  8. OMG! Phenomenally blog;) LOOKS great, I'm here for the first time but not the last;) I add to follow :))


    I invite you to me;) and I hope that you join my followers.

    kisses and a nice days :)

    YanıtlaSil
  9. Beautiful pics!
    Follow you dear, hope u follow me back :-)

    http://thestyleattitude.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  10. Thanks. following you dear! keep in touch! :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler. Çok güzel bir blogunuz ve faydalı paylaşımlarınız var.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...