25.06.2012

The Holiday in My Mind


Tatil sizin için ne ifade ediyor? Benim kafamdaki tatil kavramı zamanla değişiyor, yeniden şekilleniyor. Mesela küçükken tatil demek deniz ve kumdan kaleler demekti, daha sonra deniz, kum, güneş ve yaz aşkları oldu ;p Daha sonra arkadaşlarla grupça eğlenceler ve çılgın atmalar doldurdu tatil kavramımın içini.. Daha sonra yedi yıldızlı otellerle yaşanan birkaç tecrübenin ardından, artık tatil demek benim için kültür turu demek, sanat kampı demek kıvamına geldim. Tatil bana bir şey katmalıydı, öyle boş boş güneşlenmeler, birbirini tekrarlayan hayattan kopuk günler hiç gerçekçi değildi.. Tam bu kafada mutlu mesut ilerlerken, bazı değişkenleri hesaba katmadığımı farkettim: İş hayatı!!! :) Şehir içinde yüksek tempolu bir işte çalışınca insanın tatil kavramı hafiften de olsa tekrar o boş boş güneşlenilen modları arıyormuş :) Gerçi bu yaz seçeneğimi deniz ve kumla hiç ilgisi olmayan ve bir saniye bile boş durmayacağım bir kültür turundan yana kullandım, rezervasyonlar tamam, umarım pişman olmam :) Bu post ise benim tatil özlemim, dinginlik arayışım, hızlı tempodan küçücük kaçışım...Kafamdaki hayali tatil gününü gerçek yapan ve bu fotoğrafları çeken tatlı sevgiliye kocaman teşekkürler ;)
PS. Böyle bir güne zeytinyağlı mezeler, hafif salatalar hadi olsa olsa en fazla ızgara tavuk filan yakışırdı değil mi, ama yok... Benim ikinci sevgilim kesinlikle "Adana Kebap" :))

What does "Holiday" mean to you? It's always grew and changed in my mind with me :) When I was a kid it was just about swimming and sand castles.. Then, sea, sands, sun and summer loves have came up ;p Then, crazy times with sweet friends and parties.. And after some seven stars hotel experiences, I finally decided that the culture tours and art camps are the best for summer holidays! Because lying all day under the sun was silly and I was missing eveything, the days were repeating each other and that wasn't real.. But now, I noticed that I didn't thought everything.. With working life, lots of things have changed.. Now, the beach holidays and lying under the sun looks great :) But I already planned my vacation for this summer and it will be culture tour and I won't be free even for a second! :) I think I won't see beach or sun in this summer :/ This post tells my thirst to holiday, a nostalgia about being serene and calm.. It's just a small escape at weekend. Thanks to my sweet boyfriend to make real my dream vacation day and also thanks for these photos ;)
PS. You know I'm Turskish and my favourite meal is of course "Adana Kebap" :) You should definetely try it!! :))

T-Shirt / Tişört : Zara ( Marka Shop )
Shorts / Şort : Herry
Flats / Babetler : Zara
Bag / Çanta : Zara
Necklace / Kolye : Forever New
Sunnies / Gözlükler : Rayban Wayfarer

















29 yorum:

  1. ohhhh huzur dolu resimler:) çok güzel bir tatil yaşayacağına eminim canım şimdiden iyi eğlenceler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel olur canımmm :) Teşekkürler!

      Sil
  2. haklisin yazdiklarinda ama ben yine de derim ki yilda en az 1 kere yorucu bol bol yatmayacagin ama kafani tam anlamiyla hayatin streslerinden koparacak bir kultur tatili yapmali.. ;) Ve bir wayferer asigi olarak 2 tatli sevgili 2 wayfarer cok sevindirdi beni.. :) Masallah size ve harika bir tatil olsun bu yil planladigin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh :) Ya dediğim gibi mantık olarak artık tamamen kültür turu kafasındayım hatta deniz güneş kum tatilini neredeyse aşağılama kafasına ulaşmıştım ama çok yoğun tempoda çalışınca aylaklık da biraz olsun çekicilik kazanıyormuş, bunu da görmüş oldum :)) Wayfarer severiz ya biz de :)) Öperim kocamannn!! Teşekkürler canımmm

      Sil
  3. çok güzel kareler..

    YanıtlaSil
  4. aslında benim fikrim sana biraz karşıtmış gibi olacak ama yaz tatili denince benim aklıma kesinlikle deniz,deniz ve deniz geliyor insan tüm stresini,derdini sıkıntısını serin sulara daldıkça üzerinden atıyor,kültür turları için diğer mevsimler ne güne duruyor ;)Bu arada kolyeni de çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında haklısın tabii, serinlemek varken sokak sokak gezip kavrulmak niye :p Bak lütfen aklıma girme, tatilim çoktan planlandı :) Pişman etme beni :) Daha önce Aralık ayında Prag'a gidip donmuş biriyim, yazın kültür turunun tadı başka olacak diye düşünüyorum :))) Öpüyorum!

      Sil
  5. Kombinasyonu gectim, karizman super :)

    YanıtlaSil
  6. birisi meze mi dedi? oooooooo yoooooooooooooooooooooooo ;)))

    YanıtlaSil
  7. Thank you for such a great comment;)
    Your blog is fantastic, following you
    Www.bisbookblog.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  8. you look great and that food looks delicious!

    <3 Sharmaine Ruth
    underpeachtrees.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. the pics are so beautiful.
    u look great! i love how chic and casual u look here.

    following u now!
    follow me back if u like :)

    Say meow to me on:
    Miss Kwong: From Catwalk to Classroom

    YanıtlaSil
  10. holy shit where is this place? looks amazing

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you :) It's Yeşilköy beach in İstanbul, Turkey :)

      Sil
  11. Zümra zim sen en azindan planini yapmissin bende o da yok suaralar yakin zamanda bende guzel biryer ayarlayip kosa kosa gitmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen planla bak sonra kaynar fln aman :))

      Sil
  12. Ne guzel batirmissiniz gunesi, renkler harika. Aksam gunesi guzele gelirmis diye bir laf mi vardi, tam oyle olmus : ) Golge resimleri sevdigimden o resminiz de cok hosuma gitti. Bir de o mezeler ve kebaptan canim cok cekti : ) Ben de tatil istiyorummmmmmm : ) soyle en tembelinden olabilir, hic sorun olmaz ; )

    YanıtlaSil
  13. benim icin normalde denizin dibinde sezlongda yatip suyun sesini dinlemek (cocuksuz ve cistak cistak muziksiz bir ortam)
    ama dugunden hemen sonra birkac gunlugune antalyaya kacmamiz ve o esnada sicak ve nemden dolayi odadan neredeyse cikamamamiz sebebiyle sanirim tatil yorgunsam uyumak, degilsem yeni yerler kesfetmek benim icin.

    http://stylishtimes.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. looks like a great holiday.
    btw, i'm following via G+ already, is it not showing up to you?
    G+ is sometimes a bit weird
    have a nice day and looking forward to your next post!

    Miss Kwong From Catwalk to Classroom

    YanıtlaSil
  15. great pics, love the last one!

    http://itsnotjustanotherfashionblog.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  16. Everything looks delicious ;)
    Love the shades, the flats, the bracelets...

    kisses

    Célia

    another blog in the sky

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...