7.06.2012

Lipton için Ebru Şallı ile Pilates :)


Öncelikle itiraf etmeliyim ki, Lipton lansmanı katılmaktan en keyif aldığım lansmanlardan biri oldu. :) Bu tür etkinlikler genelde haftaiçi öğlen saatlerinde yapılıyor ve ben mesai saatlerimden dolayı pek katılamıyorum. Mail kutuma düşen bu daveti okuduğumda gözlerime inanamadım.. Önce Lipton, her tür çay konusunda tek geçtiğim marka... Ardından Ebru Şallı, programını keyifle takip ettiğim, benimsediği sağlıklı yaşam biçimini kendime ilke edindiğim, güzelliğine ve pozitif enerjisine hayran olduğum, dvd leri ile evde pilates yaptığım süper kadın.. Üçüncü olarak spor denince aklıma gelen tek şey.. Pilates.. :) Ve son olarak da bir gün içinde olabilecek en güzel öğün brunch! Hem de Swissotel The Bosphorus'ta! :) Hepsi ayrı ayrı ne kadar güzel değil mi? Bir de bunları bir araya getirin şimdi :) Tam ne yapsam işten izin mi alsam derkennnn, etkinliğin haftasonu olduğunu gördüm ve sevgili Ebru'ya da ilettiğim gibi "Evrenden Torpilim Var!" dedim! :) Aykut Oğut'un da kulakları çınlasın.. Hala o kitabı okumayan varsa buraya tık tık :) Neyse, lafı uzatmadan geçelim fotoğraflarla etkinliğin detaylarına..


Etkinlik Lipton'un yaza özel olarak çıkarttığı Form Plus çaylara özeldi. Bu sağlıklı yaşam çaylarının tam altı çeşidi var. Bunlar: Form Plus, Şeftalili, Kayısılı, Limonlu, Kiraz Saplı ve Açaili.. Diyetin ve sporun yanında içildiğinde, tüm vücut sistemini dengeleyerek, kilo vermeye müthiş yardımcı oluyorlar. Aslında bunların yanında bir de sağlıklı yaşam çayları var: Ekinezyalı, Yemek Sonrası, Mate ve Beşi Bir Arada.. Detaylara ve çayların içeriklerine buradan ulaşabilirsiniz. Benim favorim kayısılı ve kiraz saplı oldu.. Tavsiye ederim :) Ayrıca bu çaylar sindirim ve boşaltım sistemi sorunu olanlar için de bire bir, herhangi bir yan etkisi olmamakla birlikte günde içilen iki fincan çay, metabolizmayı düzene sokuyor. Ama günde 2 yeterliymiş, ona göre.. :)


Amaaaan yazın ortasında ne çayı, pişiyoruz burada, içimizi serinletecek birşeyler yok mu diyorsanız, işte buradayım! :) Bu form çaylarıyla yapılan özel frozenlar hepimizi mest etti :) Özellikle kiraz saplı olan büyük beğeni topladı, Ebru Şallı da kiraz saplıdan bardak bardak içti :)) Bu kokteyller için çayı yine kaynar suyla demleyip, sonra soğutuyoruz, gerçi detaylı tarif var elimde, isterseniz paylaşabilirim :)


Soğuk kokteyllerimizle güne enerji depolayarak başladıktan sonra soluğu pilates mat'lerimiz ve lastiklerimizle salonda aldık. Pilates yapılacağını önceden bildiğim için tayt kadar rahat pantolonumu ve içinde rahat hareket edebildiğim bir gömlek giymeyi tercih ettim. 


Yaklaşık 40 dk. süren pilates seansımız ısınma hareketleriyle başladı ve giderek bizi zorladı :) Katılan bloggerların bir çoğu bazı hareketleri yarıda bırakmak durumunda kaldı. Ben elimden geldiğince devam ederek tebrikleri topladım :) Normalde pek esnek biri değilimdir ancak dvd ler ile düzenli çalıştığımdan ve hareketleri önceden bildiğimden olsa gerek pek rahattım :)


Yine de kimse Ebru Şallı kadar esnek değildi, ben hala bacağımı 90 derece havada tutamazken, Ebru açıyı 120'ye dayandırıyor... :)) Lastik kadın!


Pilates sonrası ve brunch öncesi tüm bloggerlar ve Lipton Ekibi olarak toplu bir fotoğraf çektirdik. Etkinliğe daha çok güzellik ve yemek blogları davetliydi ancak ben bütün moda/stil bloglarını gururla temsil ettim :)


U şeklinde masamız da süperdi :) Dershanedeyken bu U oturma düzeninden nefret ederdim ama burada süper oldu, herkes birbiribi rahatça duyabildi görebildi :)))


Kahvaltı esnasında yanında oturduğum Ebru Şallı ile bol bol sohbet ettik, bu arada hakkında ilginç detaylar da öğrendim.. Mesela yüzüne profesyonel çekimlerde bile fondöten sürmezmiş, en fazla pudra.. İşin ilginci Defne Samyeli de aynısını söylemişti hatırlarsanız! Hatırlamayanlar da buraya tıklayıp hatırlayabilir :)) Bunun dışında hafif makyaj yaptığından, cilt kremlerine tonlarca para dökmek yerine doğal maskeler hazırladığından bahsetti. Gerçekten de pürüzsüz yüzünde fondöten yoktu, hafif bir toz pembe far, bolca rimel, hafif pembe bir allık ve nude/pembe tonlarda bir ruj.. Ama ben en çok ten rengini sevdim, hafif bronz ve ışıl ışıl..


Kahvaltı seçimlerimi paylaşmamın sebebi, Ebru'nunkiyle arasındaki 7 farkı bulun diye :p Gerçi 7 değil, 77 fark bile bulabilirsiniz.. Benimki et, yumurta, mantar, kek vs. kalorili ne varsa içerirken, onunkiiii....


Onunkiii biraz peynir biraz cherry domates, ceviz, kuru kayısı, birkaç zeytin, bir gıdım salatalık, biraz bal ve kepek ekmekten oluşuyordu. Enerji veren, dinç tutan fakat kilo aldırmayan seçimler.. :) Ben bir kendi tabağıma bir onunkine baktım durdum, bir de yumurtama tuz dökmek istedim ama utandım artık dökemedim :) Kendisine de söyledim :)


Kendisini yakalamışken, Pilates-Başlangıç ve Pilates-İleri Seviye DVD'lerimi  de getirip imzalattım :)


Kahvaltı sırasındaki sohbet gerçekten çok keyifliydi, çeşitli çay anıları, güzellik tiyoları, çoluk çocuk, bebek bakımına kadar oldukça güzeldi :)


Chanel lacivert ojelerin de gözümden kaçmadı Ebruuu :)


İsim kartları çok tatlı bence, çok minik birşey ama insana kendini özel hissettiriyor, bu yüzden bir doğumgünü organizasyonunda bile masada isme özel hazırlanmış birşeyler olması benim çok hoşuma gidiyor..


Benden de sana sevgilerrr güzel gözlü kadın! <33


Fotoğrafta parlamış olsa da, günün yıldızlarından Kayısılı Form Plus'la da fotoğraf çekilmeyi ihmal etmedim :) Kiraz saplının biraz hatrı kaldı ama neyse :)


Etkinliğin görünmez kahramanları! Excel ekibi! :) Bu kadar pozitif enerjili, neşe dolu ve birbirinden güzel kızlardan oluşan bir ekiple çok sık karşılaşılmıyor :) Her detayda çok emekleri var, herşey için teşekkürler :) Ayrıca Lipton ailesi de bizi öyle güzel ağırladı ki, onlara da hem güzel hediyeleri hem de bu güzel davetleri için teşekkür etmesek olmaz :)


Last week I was invited for a dream event.. It was Lipton's form plus tea's launch and it was including pilates with Ebru Şallı and brunch in Swissotel The Bosphorus.. Everything was amazing to me! Because, I love Lipton, I love Ebru Şallı, I love Pilates and I love Brunch, especially in Swissotel The Bosphorus.. If I could organise this event, I can't imagine more than this! Ebru Şallı is a famous and top model in Turkey and she is a pilates trainer since last 9 years.. I have her pilates DVD's and doing it at home, so it was a unforgattable memory, firstly we tried the new delicious teas. Especially the frozen version of them was amazing.. Then  we started to pilates and it was a bit tiring but so funny :) Then we deserved the perfect brunch! :) Everything was wonderful and thanks everybody who makes it true to me :)

28 yorum:

  1. Lucky you. Looks like a fun event. I have never tried Pilates, but I bet it's a great work out.

    Seattle Beauty Fashion Blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, I think you should try it :) Great!

      Sil
  2. 10 yil once tv de gormeye bile tahammul edemezdim biliyor musun ? ve suan belkide o dunyanin en sevdigim kadini Ebru Salli.. Cok sevgi dolu, cok icten ve cok duyarli buluyorum onu Ailesi de onun en guzel hediyesi.. Alpcan dogdugu donem evde izledigim tek sabah programi onun programi olmustu.. gercekten cok faydali bilgiler ogrendigimi itiraf etmeliyim.. Senin de o lansmanda olmak harika bence cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de eskiden çok çok sevmezdim, bir ilgim yoktu, ancak son zamanlarda o kadar başarılı işlere imza attı ki, gerek aile hayatı, gerek pozitif bakış açısı, sağlıklı yaşam stili, her yönden örnek bir kadın oldu :) Sabah programı benim de severek izlediğim tek programdı tatil dönemlerimde :) Özellikle tiyatrocuları ağırlaması çok güzeldi :)

      Sil
  3. ayy ne güzel bi etkinlik olmuş buuu, üstelik de işin içinde benim de en sevdigim 3 şey var. ebru şallı, pilates ve brunch:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :) Ben de bunlara bayılıyor, üstüne Lipton'u da pek seviyorum, harika oldu yani :)

      Sil
  4. wwwooww çok güzel bir gün olmuş =) Ebru Şallı tanışmayı çok isterdim...
    Tarifleri bizimle de paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ben de çok istiyordum, 1 ay önce imza günü vardı DVD leri alıp oraya gidecektim, hava bozdu gidemedim ama yine kısmet oldu hem de çok daha güzel bir şekilde, umarım sen de tanışırsın en yakın zamanda, çok şeker ve sıcak biri, tarifleri yakında paylaşıyorum :)

      Sil
  5. Zumracim cidden harika bir etkinlik olmus : ) Iyi ki evrenden torpilin varmis. Kahvalti da cok keyifliymis. Ebru nun cildi de super cidden : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gerçekten inandım evrenden torpilim olduğuna :) Kahvaltı da süperdi gerçekten, Ebru'nun cildi konusunu hiç açma, tebrik etmek gerek :) Ama nasıl besleniyor gördün yani..

      Sil
  6. Ayy..Ne güzel..Keşke İstanbul'da olup böyle etkinliklere katılabilsem..Bizim yerimize de tadını çıkart canım.. =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet keşke sen de olsaydın :) Ben de elimden geldiğince detaylı anlatmaya çalışıyorum katılamayanlar da gelmiş kadar olsun diye :*

      Sil
  7. Ayy..Ne güzel..Keşke İstanbul'da olup böyle etkinliklere katılabilsem..Bizim yerimize de tadını çıkart canım.. =))

    YanıtlaSil
  8. this looks like a lot of fun!!:) and the food looks so yumiii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeah, it was really yummyyy :p Thank you so much!

      Sil
  9. i wanna try pilates! :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yes, you definetely try it!! :) I love it, great work out!

      Sil
  10. konuyla alaka dısı bır yorum yapayım sen ondan daha guzel sempatıksın .cok kuru yaaa ebru sallı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwwwwww :)) nasıl şımardım anlatamam :)) Aslında kuru filan deil ya ince ama kaslı bir yapısı var, bence çok ideal, ben onun yanında etli butlu kaldım :)) Ama çok teşekkür ederim tabi ^^

      Sil
  11. Süpermiş! Bitki çaylarıyla çok ilgili biri olarak merakla okudum postunu ne güzel olmuş.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitki çayları gerçekten çok faydalı ben de çok severim, ama dikkat etmek gerek fazla içince sistemi bozabiliyor :)) Lipton'unkiler gerçekten etkili..

      Sil
  12. vuuuv çok severek okuduğum lansmanlardan bi tanesi oldu ben bile bir sürü şey öğrendim canım sayende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm nasıl sevindim anlatamam, çok memnun oldum :) Öpüyorum kocaman!

      Sil
  13. hiiih çok kıskandım bu postu süper bir lansman olmuş belli ki =) teşekkürler paylaşım için Queenciğim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm beğenmene sevindim canımmm :)) Kıskanmak yok :p

      Sil
  14. çok keyifli bir çekim olmuş belli ki :)

    http://butikcakebybegum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi :) Teşekkürlerrrr

      Sil
  15. Valla pek bi icim gitti ne tuzel birgun gecirmissiniz :*

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...