15.06.2012

Mint Babe & The Cat


Hava şuan bizi sıcaktan öldürüyor olsa da, son serin zamanlardan kalan bir postu paylaşıyorum :) Sıcak gelsin sıcak gelsin diyenlere de selamlarımı iletiyorum! :) Bence hırkayla çıkabileceğimiz havalar tam kıvamındaydı.. Neyse gelelim posta..  Hatırlarsanız geçenlerde bu postta çekim yaparken bizi hiç rahat bırakmayan bir kediden bahsetmiştim! İşte o çekim bu çekim! :)) Ben hayatımda bu kadar yapışkan ve yaramaz bir kedi görmedim, neredeyse her karede var. Fotoğrafta yoksa da bilin ki Dağcan'ın tepesine çıkmaya çalışıyordur.. Gerçekten bizi epey zorladı :)) Bu kombinde, neredeyse herkesin sahip olduğunu düşündüğüm klasik kesim bir triko hırkayı tersten giyerek sırt dekoltesi yarattım :) Bence çok da güzel ve kullanışlı oldu.. Ayrıca çok iyi bildiğinizi tahmin ettiğim 2 farklı kolyemi birleştirerek daha gösterişli bir kolye elde ettim :) Son olarak da eteğimin tonlarına özel hazırladığım manikürüme dikkat çekerek sözlerimi noktalıyorum, sıra fotoğraflardaaa ;)

If you remember, I told you about a cat who doesn't let us to take photos! Here is the post I told you! :)) I've never seen a cat like this!! He was nice and not nice :) So cute and friendly, but hard to take photos.. If you don't see him in photos, you can guess that he is on the photographer :)) For this post, I tried to wear this classic cardigan in a different way, so I got a beautiful back ;) Then, I mixed my two necklaces and I got a more deluxe! Lastly, I prefered to make a manicure in my skirt's colours.. I hope you like them :) So let the photos speak!! :)

Top / Üst : Stradivarius
Skirt / Etek : Zara
Wedges / Ayakkabılar : Zara
Bag / Çanta : Mango
Necklaces / Kolyeler : Topshop + H&M
Bracelets / Bileklikler : H&M + A local store from Luxembourg


















48 yorum:

  1. great shoes
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok bebeğndim! kolyeyi, ojelerle kıyafetin uyumunu...

    www.advocatescloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hırkayı tersten giyme fikrine bayıldım =)

    YanıtlaSil
  4. bu fotoğraflara bakınca önce koca bit WUUUHUUUUU çektimm :))) tonların güzelliğine bakmaktan kendimi alamadım yahu :D ayrıca iki yaratıcı dahiyane fikrin için de tebrik ederim şekerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm süpersn çok teşekkürlerr :)

      Sil
  5. Detaylar çok başarılı :) kolye olsun ayakkabı olsun bileklikler olsun..
    KOmbinini çok beğendim.

    madambfashion.blogspot.com
    beklerim bloguma bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimmm, öpüyorumm! :)

      Sil
  6. Çok güzel bir kombin olmuş, renkler de çok tatlı, hırka fikri süper mutlaka deneyeğim:) bu arada kedi de çok tatlı, söylemeden geçemedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet kesin dene süper :) Kedi beni mahvetti ya :))

      Sil
  7. yaaa bişey sormam lazım..zıplarken nasıl öyle sakin bakabildin:) ben hiç başaramıyorum ağzım burnum kayıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah :) Biz toplam 3 tane çektik, iki tanesinde şaşkın yüz ifadelerim vardı, bu tesadüfen iyi görünüyordu bunu seçtik :))

      Sil
  8. Haha ben bu kediyi her fotografa girmek icin yirtinan bazi moda bloggerlarina benzettim nedense :)) cok keyifli blog basarilar!

    nazlierdenphotography.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UUU çok sert!! :)) Mesaj gitti bi yerlere ama hadi bakalm :)) Teşekkürler öpüyorumm!!

      Sil
  9. etege bittim! saç modelinde çok hos bu arada ^_^ ayakkabinin rengi müthis güzelllllll.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlar her zamanki hali aslında yıka-çık :) Çok teşekkürlerr öpüyorum!!

      Sil
  10. super yaa cok eglenceliii:)

    YanıtlaSil
  11. You look great, I love your skirt! That cat is so cute.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Saturday Night Chez Moi.

    YanıtlaSil
  12. ohhh please i love your wedges!

    YanıtlaSil
  13. love the way you've worn your cardigan. very unique! what a cute cat xx

    carly + stacie

    YanıtlaSil
  14. great photos! just stumbled upon your blog, hope you will visit mine :)

    love from NYC,

    Taylor
    www.taylormorgandesign.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. great look!

    I follow now, follow back?
    x For Happy Days

    YanıtlaSil
  16. Love this outfit!

    Www.theitaliansmoothie.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Love your outfit, especially the skirt. I'm going to follow you. Id love you to follow me back. x
    Suzi x
    For the Love of Audrey

    YanıtlaSil
  18. hello darling;))
    i love thes pics;))
    your outfit and the cat as well! i love animal!!!
    thanks for stopping by my blog;))

    i follow you;) hope you follow me back;))
    kisses from Italy,

    AMY

    THE FASHIONAMY BLOG

    Facebook

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bir kombin olmuş mint zaten ayrı bi güzel sana da çok yakışmış canım,takibindeyim
    bana da beklerim :)
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Great outfit,love that shoes.
    I wonder if you would like to follow each other : ).

    http://www.glossylala.blogspot.co.uk/

    Happy blogging.

    YanıtlaSil
  21. Great look! Love the blue and green colour combo - especially your skirt! xA

    YanıtlaSil
  22. ayakkabılarına vuruldummm!!
    renklerin uyumu çok güzel olmuş, doğru tonları yakalamışsın dudeciim, çok güzel görünüyorsun..
    kolyelerini birleştirme fikri ne kadar da güzel, ben de uygulayacağım en yakın zamanda..
    zıpladığın fotoğrafında suratındaki sakin ifade ile çok cool görünüyorsun, çok sevdimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uwww çok teşekkürlerr :)) Sensin cool öperimmmm :))

      Sil
  23. bence siyah ince çorap eteğin altına çok güzel olurdu, ama sen yine de harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu postun çok benzerinin siyah çoraplısı bu hafta blogda olacak, içinize doğdu sanırım :) Ama kalın çorapla :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...