10.06.2012

Outfit for a Wonderful Day



Pazarlara bayılırım, ama bazı Pazar'lara daha çok bayılırım.. :) İşte bu fotoğraflarda gördüğünüz tam olarak onlardan biri.. Geçtiğimiz pazar, güne harika bir kahvaltı ve en sevdiklerimle başlayınca, benden mutlusu yoktu! Twitter'dan takip edenler bilir, geçenler de Beril'le birlikte Taksim'de gezilmedik pasaj bırakmadık. Gerçekten son moda ve çok uygun fiyatlı birçok alternatif bulmak mümkün, açıkçası mağazalarda sezon ürünlerine dökülen onca paraya yazık demekten kendini alamıyor insan bu pasajlara girince. Üzerimde görmüş olduğunuz gömlek ve parmağımdaki "O" yüzük Atlas Pasajı'ndan. Ama siz gömleği Pull&Bear'da da bulabilirsiniz :) Yakasındaki metal puanlar ve omzundaki deri detay beni kalbimden vurdu, ayrıca önü kısa, arkası uzun kesimi de çok hoşuma gitti.. Jean + jean kombinlerini farklı tonlarda oldukları zaman çok seviyorum, mavi kombinasyonunu bozmamak adına ayakkabıda da Zara yeni sezondan aldığım saks mavisi süet dolguları tercih ettim. Bileğimdeki taşlı mor bileklik ise Berrilla :) Beril'ciğim hediyesi... Herkese güzel bir hafta diliyorum!!! Pozitif kalın! :*


I love sundays, but some sundays are more meanful and great to me! The photos are from one of my fave's. :) Last sunday, I started day with my lovely and a perfect breakfast, so there was nobosy happier than me! If you follow me on Twitter, you already knew that I was in Taksim passages with Beril last week. And I bought this shirt from Atlas passage, you can also find it in Pull&Bear :) I loved the gold and leather details of it and it's cut made me so happy :) I love jean + jean combines, if the shades are different! Then I chose blue wedges from Zara new season, I didn't want to touch blue colour combination :) Blue day.. My purple bracelet is from Berrilla! It's lovely Beril's brand and she makes lots of good accessorries! Wish you all a happy week! Keep staying positive! :*


Jean shirt / Kot gömlek : Atlas Pasajı - Pull&Bear (new season)
Jeggings / Jean tayt : Jack & Jones (old)
Wedges / Ayakkabılar : Zara (new season)
Studded Bracelet / Dikenli bileklik : Asos (new season)
Purple Bracelet / Mor Bileklik : Berrilla
White bracelet / Beyaz bileklik : Mango (new season)
Earrings / Küpeler : H&M (old)
Ring / Yüzük : Atlas Pasajı (A local passage in Taksim)















40 yorum:

  1. dün ayakkabılarını görmemişim.. rengi & modeli çok süpermiş! bu renkte daha birkaç ayakkabım var ama bu da gruba dahil olabilir bence, ben bir sakınca görmüyorum :D

    YanıtlaSil
  2. Canım dün bu ayakkabıları giymemiştimmm ;) Gömleği görünce dünden zannettin değil mi :)) Bunları geçen pazar giymiştim, öperimmm! Ama ayakkabılar inanılmaz rahat, turuncusu ve siyahı da var tavsiye ederim.. TRF standında..

    YanıtlaSil
  3. ayakkabılar çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Siz uzun boylular hep böyle yüksek topuk giymelisiniz, endamınız yetiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woooaw teşekkürler :)) Zaten uzunsun niye topuklu giyiyorsun diyenlere kapak olsun bu yorum :)))

      Sil
  5. Love the studded detail of you collar! Also, what is the lipstick you are wearing? It's very lovely



    Stop by!
    hereaway.blogspot.com
    http://www.etsy.com/shop/XtiffanychenX

    YanıtlaSil
  6. Here and Away, thank you so much!! My lipstickk is Lancome Rouge In Love 170.. Kisses!! :* :*

    YanıtlaSil
  7. awesome shoes
    http://urbanprettygirl.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. mavi mavi çok güzel olmuşsun canım ayakkabıları çok sevdim baya rahat görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamide.. Çok teşekkür ederim canımmmm :) Ayakkabılar çok rahat tavsiye ederim :))

      Sil
  9. Denim on denim kombine elektrik mavisi wedge'ler çok yakışmış :) taşlı bilekliklerden de mor olan pek güzel, çok zevkli bir hediyeymiş güle güle kullan canım :)

    not: ruj neon gibi nasıl parlamış ilk karede çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Evet bilekliğe ben de bayıldım, Beril çok becerikli neler neler yapıyor :)) Ruj benim de favorilerimden oldu, Lancome Rouge in Love serisinden 170 ;) Öpüyorum çok!!!

      Sil
  10. Mavi tonlarını böyle ben de seviyorum Zümracım ayakkabın da woww :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Gizemcim ;) Beğenmene sevindim, ayakkabılar da selam sölüo :p

      Sil
  11. Gömlek ayakkabılarla güzel olmuş Zümra ama ben önünü içine sokarak kullanımı daha çok beğenmiştim =)Bu gidişle biz bol bol pasaj gezeriz artık, bileklik te çok yakışmış ^_^
    öptümmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum senin favorin içinde olan :) Aslında ben de öyle daha çok sevdim ama bu postta modeli görünsün istedim, çünkü değişik bir kesimi var :) Yakında diğer kullanımları da geliyor zaten :)) Bileklik de işte, kim yapmışşş :p Evet bundan sonra pasajlar bizimdir :)) Öptümmmm!!

      Sil
  12. Kombin çok olmuş,kahvaltıda şahane ama o kedicik yokmu ona bayıldım işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok nee? :)))) Kahvaltı da'daki "-da" ekinden olumlu bir sıfatın unutulduğunu anlamş bulunuyorum :)) Çok teşekkürler canım :) Kedicik çok şekerdi pamuk gibiydi çok sevdim ve hemen fotoğrafladım.. Zaten blogda 3 post başına 1 kedi düşüyor neredeyse her outfit postunda bir kedi var :) Blogunu adını cats' queen yapıcam yakında haha :)

      Sil
  13. adorable shoes!
    alwayssaygrace.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Andrea, kisses!

      Sil
  14. bak işte ben söyleyince cimri diyosunuz, ben boşa demiyorum pasajlar candır, iyiki vardır diye:)) hakkaten dedigin gibi, yeni sezondaki şeyleri bile adamlar orda yarı fiyatından bile ucuza satınca, üstelik de o ürünün orada bulunmasının tek sebebi ihraç fazlası oluşu olunca, gel de alma yani arkadasım, gel de alma:)) gerci ankarada öyle pasajlar pek yok, yani 2-3 tane var, onlar da bildigin markafoni trendyol kızı gibi giydiren yerler:P almiyim ben:))
    göyneğini çok sevdim çıkar onu bebeyim heheeh :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bırak ne cimrisi, aynen.. :) Öbür türlüsü enayilik ama o kesin :))) İnsanın içi acıyor ya, bu gömlek 70 TL normalde, ama ihraç fazlası benim aldığım ve fiyatı dudak uçuklatacak kadar ucuz, yok fiyatına :)

      Sil
  15. Denim on denim kombinleri hem çok şık hem çok kurtarıcı kombinler. Elektrik mavisi ayakkabılarla da çok güzel olmuş. Gömleğin yaka detayı ayrıca güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kurtarıcı! O konuda tamamen katılıyorum, jean başlı başına kombini en kolay ve en rahat şeylerden biri zaten :) Çok teşekkürlerr!

      Sil
  16. I love the studs on the shirt and the
    bracelet is really fabulous great idea !!! :D
    Thanks for passing by my blog ;)

    kissss Miriam Stella

    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog
    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Miriam, kiss you!! :)

      Sil
  17. gomlek cidden cok guzelmis tatlim.. Gule gule giy.. Ben de yaka ve omuz detayi icin vurulur alirdim sanirim :)) Pasajlar icin hep niyetlenip sonra vazgeciyorum ne olacak benim bu paraya kiymet vermemem bilmiyorum :)) seytanin bacagini kirip gidersem sizin sayenizde olacak orasi kesin.. xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler :) Pasajlar kaçmaz :) Ben de pek uğramıyordum lise yıllarımdan beri, ama son gidişlerim beni çok şaşırttı bundan sonra ben oralardayım, seni de beklerim :))

      Sil
  18. Your shirt is awesome! collar looks fantastic! ♥

    YanıtlaSil
  19. you are soooo pretty :D love your electric blue wedges and your shirt :)

    YanıtlaSil
  20. bellissimo outfit...bellissimi i dettagli!
    baci xxx

    http://dopola42.blogspot.it/

    Milena <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milena, you're so cute! Thank you for your nice comment, kiss! :)

      Sil
  21. Takı ve kıyafet mükemmel tam benlik :) Ben ilk Terkos pasajına gittiğimde mutluluktan ağlamıştım :))

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha mutluluktan ağlamana koptummmm :) Süpersin :))) Çok teşekkürlerr canımmm :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...